Witam, ze wzgledu ze jest to moj pierwszy post prosilbym o wyrozumialosc
Pacjent A6 C5 2001 AKE Quattro
Otoz problem polega na tym ze wczoraj tj 16.12.2016, podjąlem decyzje o wyprowadzeniu moich 180 czarnych koni arabskich na spacer do sasiedniego miasta i nastapil problem.
Auto po raz pierwszy odpalilo chwile pochodzilo okolo 2 minut, mialem juz ruszac i zauwazylem migajaca kontrolke swiec zarowych. Odrazu podlaczylem komputer zeby zobaczyc bledy i zauwazylem dwa bledy jednym byl blad G210 Czujnika niskiego stanu paliwa oraz drugi blad "odciecie zaplonu na skutek braku paliwa" zdziwiony bledami zgasilem samochod poruszylem kabelkami od baku i oba bledy zniknely.
Podczas ponownej proby odpalenia juz samochod nie odpala. Nie pojawia sie zaden blad.
Dzisiaj troche walczylem i podlaczylem pompe paliwa pod + od akumulatora i probowalem odpalac lecz auto nadal nie chcialo odpalic.
Dodam ze auto stoi lekko z górki a stan paliwa w chwili "popsucia" wynosil okolo 20 litrow paliwa temperatura na dworze -1
Prosilbym o pomoc moze ktos mial podobna sytuacje, albo chociaz naprowadzic gdzie szukac.
Pozdrawiam !
[ AKE 2.5 180 KM] Audi nie odpalilo ponownie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 paź 2016, 18:16
- Lokalizacja: Oleśnica
witam ja miałem taki sam problem tez wyskakiwał taki sam błąd i mrugała kontrolka świec żarowych masz syf w zbiorniku paliwa i pompka nie podaje paliwa z jednej komory do drugiej jak będzie powyżej polowy baku to świece nie będą mrugać i auto nie zgaśnie zatankuj odpowietrz i będzie dobrze.to na pewno nie jest uszkodzony czujnik niskiego poziomu paliwa
jak chcesz to możesz dzwonić 664003953
jak chcesz to możesz dzwonić 664003953
Jankes1974 podsumowywujac dzisiejsze prace, doszczetnie rozebralem korytko w baku gdzie znajduje sie pompa paliwowa i zaciag do filtra paliwa, nie byly jakos szczegolnie usyfione ale wyczyscilem i nie stety nic to nie dalo :P
Jednakze po paru probach i wprost propornocjalnie powiekszajacej sie ilosci pustych butelek pojawil sie nowy plan, zostala podlaczona mala pompka pod przewod do filtra paliwa, zakrecilem i audi ozylo ! :D
Podsumowywujac:
Paliwo wraca z pompy wtryskowej do filtra przez co po prostu nie ma zadnego cisnienia, jutro poszukam ewentualnego uszkodzenia przewodu oraz sproboje zamontowac na przewodzie pod maska pompke paliwa okolo 0.2 bara wraz z zaworem kierunkowym zeby paliwo nie moglo wracac i zobaczymy co dalej bedzie
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-12-21, 16:39 ]
Podsumuje pare ostatnich dni, auto nie odpalilo i stracilem juz do niego sily, auto trafilo do mechanika poinformuje co bylo przyczyna choroby murzyna
Jednakze po paru probach i wprost propornocjalnie powiekszajacej sie ilosci pustych butelek pojawil sie nowy plan, zostala podlaczona mala pompka pod przewod do filtra paliwa, zakrecilem i audi ozylo ! :D
Podsumowywujac:
Paliwo wraca z pompy wtryskowej do filtra przez co po prostu nie ma zadnego cisnienia, jutro poszukam ewentualnego uszkodzenia przewodu oraz sproboje zamontowac na przewodzie pod maska pompke paliwa okolo 0.2 bara wraz z zaworem kierunkowym zeby paliwo nie moglo wracac i zobaczymy co dalej bedzie
Pozdrawiam
[ Dodano: 2016-12-21, 16:39 ]
Podsumuje pare ostatnich dni, auto nie odpalilo i stracilem juz do niego sily, auto trafilo do mechanika poinformuje co bylo przyczyna choroby murzyna
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
panowie, chociaż nie mam tego ferelnego silnika 2.5tdi, ale przerabiałem to z szwagrem jest filmik krok po kroku na youtube jak poradzić sobie z tym problemem, koleś wam dokładnie omówi waszą nieszczęsną usterkę i bardzo typową dla tych silników...czujnik o którym piszecie jest niestety za to wszystko odpowiedzialny, a nie syf w baku...gdzieś miałem pozapisywane te filmy ale gdzie...musiałbym poszperać...generalnie jak kolega wspomniał aby zapobiec w przyszłości temu problemowi to należy tankować pod korek i to dość często, mniej jak połowa baku czujnik się zwiesza. On jest odpowiedzialny za odłączenie dopływu paliwa do pompy...a dlaczego??? bo macie bardzo czułe pompy VP37 które za cholerę nie lubią się zapowietrzać i po to ten czujnik jak w komorze nie ma paliwa rozłącza wszystko aby ratowaćx pompę... :shock:
[ Dodano: 2016-12-21, 17:07 ]
dodam tylko, że czujnik jest dostępny tylko w serwisie ASO w nie małych pieniążkach...
[ Dodano: 2016-12-21, 17:07 ]
dodam tylko, że czujnik jest dostępny tylko w serwisie ASO w nie małych pieniążkach...
Kolego prawie dobrze to opisałeśkrs2919 pisze:panowie, chociaż nie mam tego ferelnego silnika 2.5tdi, ale przerabiałem to z szwagrem jest filmik krok po kroku na youtube jak poradzić sobie z tym problemem, koleś wam dokładnie omówi waszą nieszczęsną usterkę i bardzo typową dla tych silników...czujnik o którym piszecie jest niestety za to wszystko odpowiedzialny, a nie syf w baku...gdzieś miałem pozapisywane te filmy ale gdzie...musiałbym poszperać...generalnie jak kolega wspomniał aby zapobiec w przyszłości temu problemowi to należy tankować pod korek i to dość często, mniej jak połowa baku czujnik się zwiesza. On jest odpowiedzialny za odłączenie dopływu paliwa do pompy...a dlaczego??? bo macie bardzo czułe pompy VP37 które za cholerę nie lubią się zapowietrzać i po to ten czujnik jak w komorze nie ma paliwa rozłącza wszystko aby ratowaćx pompę...
Tuta wszystko jest co i jak no i ten filmik http://autobox24.pl/2015/06/12/12820/
Wymieniałem u siebie ten czujnik w kwietniu akurat wymieniłem na używkę za 40zł i śmigamkrs2919 pisze:dodam tylko, że czujnik jest dostępny tylko w serwisie ASO w nie małych pieniążkach...
Sprawdź na nim oporność i będziesz wiedział czy działa czy nie a powinno być od 100 do 430 kOM jak kosz paliwowy jest pełny paliwa.
Ja bym od tego zaczął,a jak nie to elektryka szwankuje albo zapowietrza się układ gdzieś.
Jak samochód, to tylko Audi;)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 280
- Rejestracja: 07 mar 2009, 08:02
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Oświęcim
o właśnie o ten filmik chodziło...miłej lektury...Damolka89 pisze:Tuta wszystko jest co i jak no i ten filmik http://autobox24.pl/2015/06/12/12820/
Dla osob ciekawych dalszych poczynan murzynka
Otoz trafil na warsztat odstal kolo 2 tygodni na warsztacie wczoraj udalo sie im go odpalic stwierdzili ze auto by najlepiej zrzucic ze skarpy zdiagnozowali ze pompa i 6 wtryskow do wymiany podliczyli okolo 8 tysiecy za wszystko zabralem go z tego warsztatu ( podejrzewam ze nie chcieli tego robic i odpalili tylko zeby go zabrac )
i uwaga teraz najlepsze, auto od tej pory jezdzi odpala nie ma z nim najmniejszego problemu :D
Otoz trafil na warsztat odstal kolo 2 tygodni na warsztacie wczoraj udalo sie im go odpalic stwierdzili ze auto by najlepiej zrzucic ze skarpy zdiagnozowali ze pompa i 6 wtryskow do wymiany podliczyli okolo 8 tysiecy za wszystko zabralem go z tego warsztatu ( podejrzewam ze nie chcieli tego robic i odpalili tylko zeby go zabrac )
i uwaga teraz najlepsze, auto od tej pory jezdzi odpala nie ma z nim najmniejszego problemu :D
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga