Mały problem z tiptronikiem
Mały problem z tiptronikiem
Witam, mam a6 c5 z 1997 2.8 fwd. Mój problem polega na tym, ze gdy wcisne troche wiecej gazu to przeciaga mi biegi do 2.5 czasem do 3 tys wtedy musze delikatnie popuścić gaz zeby wlłączył wyzszy bieg natomiast gdy jade troche delikatniej to zmienia mi biegi przy 1.8 ale z 4 na 5 i tak przeciąga do tego występuje niewielkie slizganie tzn, ze przed zmianą biegów obroty podszkoczą o jakies 100 lub 200 po czym załącza sie wyzszy bieg. A kiedy od 0 ostro dam w palnik np do 120 to juz bezproblemowo przechodzi na wyzsze biegi. Olej w skrzyni zmieniony 2 dni temu a komputer nie pokazuje ani 1 błedu. Moze ma to coś wspólnego z tym co napisałem powyżej, ponieważ gdy zmieniam bieg z P na D to między N a D czuje jakby lewarek stawiał mi opór ale D normalnie sie załącza i jadee. Jeżeli ktoś wie co jest grane to proszę o odpowiedź, byłem juz w kilku warsztatach i nikt nic nie wie /
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga