[ AKE 2.5 180 KM] Coś cyka i stuka na ciepłym silniku
[ AKE 2.5 180 KM] Coś cyka i stuka na ciepłym silniku
Witam.
W moim AKE 2.5 TDI 02r coś mi zaczeło cykać, słychać to na ciepłym silniku bardziej od strony kierowcy.. Kilka dni temu zaczęło się, ale było b. ciche, praktycznie niesłyszalne a teraz słychać to na kilka metrów od auta. Przebieg 260tys. km. Jeśli przysłuchać się w okolicach koła to oprócz cykania słychać czasami metaliczny stukot.
Co to może być ? Będę wdzięczny za każde porady.
Skrzynia Tiptronic.
W moim AKE 2.5 TDI 02r coś mi zaczeło cykać, słychać to na ciepłym silniku bardziej od strony kierowcy.. Kilka dni temu zaczęło się, ale było b. ciche, praktycznie niesłyszalne a teraz słychać to na kilka metrów od auta. Przebieg 260tys. km. Jeśli przysłuchać się w okolicach koła to oprócz cykania słychać czasami metaliczny stukot.
Co to może być ? Będę wdzięczny za każde porady.
Skrzynia Tiptronic.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Witam
Koledzy dobrze Ci radzą zwalaj pokrywy i lukaj na wałki, popychacze itp. Jak chcesz to spuść jeszcze olej i odkręć pierwszą misę oleju, tam na pewno coś na jej dnie znajdziesz. Ja podobny efekt miałem i też niespodzianka leżała na dnie misy kawałki metalu i jedna pestka, ale jeszcze nie rozbierałem góry narazie jeżdżę tak jak jest, ale różnica w pracy silnika słyszalna :shock:
Jak byś wymieniał kompletną hydraulikę plus robocizna to licz się z kosztem ponad 2tyś zł lekką ręką na przyzwoitych częściach. Niestety do tanich rzeczy to nie należy. :shock:
Pozdrawiam
Koledzy dobrze Ci radzą zwalaj pokrywy i lukaj na wałki, popychacze itp. Jak chcesz to spuść jeszcze olej i odkręć pierwszą misę oleju, tam na pewno coś na jej dnie znajdziesz. Ja podobny efekt miałem i też niespodzianka leżała na dnie misy kawałki metalu i jedna pestka, ale jeszcze nie rozbierałem góry narazie jeżdżę tak jak jest, ale różnica w pracy silnika słyszalna :shock:
Jak byś wymieniał kompletną hydraulikę plus robocizna to licz się z kosztem ponad 2tyś zł lekką ręką na przyzwoitych częściach. Niestety do tanich rzeczy to nie należy. :shock:
Pozdrawiam
Jak samochód, to tylko Audi;)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Pokrywy zdjęte były, wszystko posprawdzane, hydraulika cała , wałki całe, nawet w dobrym stanie są.
I jestem w kropce, mechanikowi muszę auto na kilka dni zostawić więc to na razie w gre nie wchodzi.
Dodam,że na rozgrzanym silniku na dzień dzisiejszy nie słychać już tak cykania, ale bardziej od przodu coś stuka/syczy.
VCDS pokazuje jedynie błąd ABS : 01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent
I jestem w kropce, mechanikowi muszę auto na kilka dni zostawić więc to na razie w gre nie wchodzi.
Dodam,że na rozgrzanym silniku na dzień dzisiejszy nie słychać już tak cykania, ale bardziej od przodu coś stuka/syczy.
VCDS pokazuje jedynie błąd ABS : 01119 - Gear Recognition Signal
35-10 - - - Intermittent
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 337
- Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
- Imię: Daniel
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Biecz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga