Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Gwiżdzące turbo

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Gwiżdzące turbo

Post autor: Cichy12 » 05 gru 2016, 19:20

Panowie tak jak w temacie, turbo jak zacznie porządnie dmuchać słychać gwizd i już nie wiem co o tym myśleć, na początku myślałem że jest gdzieś dziura w dolocie, obleciałem wszystko i nic. Trochę miałem oleju w IC-ku, skrzydełka turbiny są OK, luzu podłużnego nie ma , luz poprzeczny wyczuwalny. Jakieś rady ?

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 05 gru 2016, 19:30

ja bym sie tym nie martwil, mi sie podoba dzwiek turbinki :) a tak na powaznie to jesli nie puszcza ci oleju a w IC zawsze bedzie troche oleju, i na zewnatrz widac ze jest sucha to nie przejumuj sie tym
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

sylwo78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 01 mar 2011, 19:28
Lokalizacja: łomża

Post autor: sylwo78 » 08 sty 2017, 18:43

witam, u mnie to samo gwiżdze od zakupu a mam około 8 lat i jak sprawdzałem (zdjąłem przewod dolotowy) moim oczom ukazało się pogięte i poszarpane te skrzydełka tak jak coś by tam kiedyś wpadło ogolnie nic z tym nie robiłem i tak przejeżdziłem 150tyś. i dalej jest tak jak było,myślę że jak nie bierze oleju to nic większego nie może się stać <okok>

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 08 sty 2017, 20:49

Gwizdanie turbo to indywidualna sprawa jak kto co słyszy. Znajomy od napraw turbin tłumaczył że gwiżdże turbo jak za szybko się kręci a spowodowane to jest najczęściej uszkodzeniem wirnika kompresji lub za dużą odległością wirnika od muszli po nie poprawnie przeprowadzonej regeneracji.

Cichy12
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 22 sie 2016, 15:23
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Cichy12 » 23 lut 2017, 17:24

Ten gwizd o którym pisałem robił się coraz głośniejszy aż w końcu znikł cały poziom oleju na bagnecie, padło turbo .

misiekb4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiekb4 » 25 lut 2017, 13:33

Proponuję sprawdzić jeszcze czy nie wydmuchalo uszczelek kolektora ssacego i wydechowego.
Mi podobnie świstalo w b4 po jakimś czasie, aż wkoncu przejrzałem dolot i przy okazji wymieniłem uszczelki.
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga