Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKE 2.5 180 KM] Szuranie z przodu

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Eda1994

[ AKE 2.5 180 KM] Szuranie z przodu

Post autor: Eda1994 » 04 gru 2016, 11:25

Witam.
Od jakiegos czasu na wolnych obrotach slychac co jakis czas gdzies z przodu takie jakby ocieranie.Zauwazylem ze obudowa od rozrzadu jest delikatnie krzywo zalozona ale czy to ma zwiazek? Zaznacze ze mam do wymiany poduszke na silniku. A i co do szurania to jak na wolnych obrotach dam gazu to jak obroty spadaja to slychac te szuranie. Auto moc ma silnik chodzi ladnie rowno i cicho jedynie jak zimny to chodzi glosniej.

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 337
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 05 gru 2016, 09:34

to jak masz do wymiany poduszkę to może wentylator (ten na wizkozie ) ociera o obudowę

Eda1994

Post autor: Eda1994 » 08 gru 2016, 18:10

I tak co jakis czas byloby takie szuranie ?

[ Dodano: 2016-12-08, 18:10 ]
I jak na wolnych obrotach dodam mu na maxa gazu obroty ida prawie do konca to jak spadaja obroty to slychac takie tluczenie gdzies z przodu z okolic alternatora/rozrzadu ale to tylko jak obroty spadaja . na wolnych obrotach tzn 800 to raz na jakis czas slychac delikatne szuranie rozrzad byl zmieniany 2 miesiace temu .

Daniel1555
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 337
Rejestracja: 18 paź 2011, 21:12
Imię: Daniel
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Biecz

Post autor: Daniel1555 » 08 gru 2016, 22:07

a weź na zgaszonym przytrzymaj wentylator wiskozy i nie ktoś zapali i spróbuje przy gazować ,albo może sprzęgiełko alternatora ( i tu bym obstawiał ) albo łożysko koła pasowego klimy ,lub w alternatorze

Eda1994

Post autor: Eda1994 » 19 gru 2016, 23:20

I to na wolnych obrotach byloby co jakis czas ? Jeszcze jednej rzeczy nie napisalem. Jak mialem nalozona obudowe na silniku to te szuranie bylo duzo czesciej. To samo zdaje sie jak jest maska zamknieta to tez jakby czesciej niz jak jest otwarta.

[ Dodano: 2016-12-09, 12:39 ]
Dzis rownierz zauwazylem ze jak maska otwarta to praktycznie tego nie ma . jak tylko zamkne jest od razu co jakis czas szuranke

[ Dodano: 2016-12-19, 23:20 ]
No i raczej wyszlo co sie stalo.
Mechanik rozebral miske olejowa i zobaczyl 3 podkladki popychaczy hydraulicznych .
Czy to oplaca sie naprawiac ? Czy lepiej zmieniac silnik.

bajabaj
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 79
Rejestracja: 01 maja 2010, 16:17
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: bajabaj » 20 gru 2016, 17:05

Jeżeli zmieniać to tylko napoprawiony silnik po drugiej połowie 2003 roku o oznaczeniu B.. , co do reanimacji twojego to w zależności jak reszta silnika .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga