Czy ktoś z Was miał podobny problem??
Na 2 cylindrze non stop wypadają zapłony, cewka 2 została zamieniona z 4 i błąd wypadających zapłonów nadal został na 2 cylindrze. Dodatkowo od kilku dni zapala się check engine - komp pokazuje błąd p2187 (008583 - Bank 1; System too Lean at Idle
P2187 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent)
Po skasowaniu błędu chwilę trzęsie silnikiem i wraca do normy aż przejadę 20-40km i znowu zapala się kontrolka (moc jest w normie, można normalnie śmigać). Na innych forach spotkałem się z przypadkiem uszkodzonej odmy - planowałem już ją wcześniej wymienić, ale nie było czasu. Czy ktoś może potwierdzić, że wymiana odmy u kogoś rozwiązała problem?
2.0 TFSI trzęsie na postoju, wypadające zapłony + check eng.
vagTDI, wymieniałem niedawno odmę w silniku CNDB, nie wiem czy był problem z zapłonami ale świeciła mi się kontrolka silnika, telepało na wolnych obrotach i wahania były w okolicach 300 obrotów na minutę. Po wymianie odmy wszystko ustąpiło. Jednakże tester diagnostyczny w ASO od razu wskazał na odmę - odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga