Witam,
byłem na przeglądzie, patrze od spodu na skrzynie a tam wyciek między skrzynią biegów a wałem napędowym. Wyciek dosyć mocny bo wszystko nasączone świeżym olejem, aż się świeciło
(zdjęcie poglądowe) na zdjęciu zaznaczyłem jak ten wyciek mniej więcej wygląda (na brązowo jest "olej") olej wygląda jak nowy
Panowie, skąd to może wyciekać? Jest jakiś simering na wale napędowym z którego może to ciec? jeżeli tak to jestem w stanie sam go naprawić czy lepiej do mechanika oddać? chcę to jak najszybciej naprawić żeby cały olej nie uciekł i żeby skrzyni nie rozwalić
I najwazniejsze jakie mogą być koszta, czy trzeba skrzynie wyciagac?
pozdrawiam
[ TIP+Q] Wyciek między skrzynią a wałem
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
[ TIP+Q] Wyciek między skrzynią a wałem
Było:
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
[ TIP+Q]
dzięki ale jak i gdzie ten torsen wykręcić żeby niczego złego nie narobić? Można prosić o jakieś zdjęcie jak to mniej więcej wygląda? Jaki olej i ile się go tam znajduje? No i najważniejsze jakie w przybliżeniu koszta części i ile by wziął za to mechanik?
Było:
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
- Fiat 126p
- Fiat Uno
- Chrysler Voyager 2.4
- Audi 80 B3 1.8
- A4 B5 1.9 TDI AFN
- A6 C5 2.5 TDI AKE Quattro
- BMW 523i e39
- jest A6 C6 3.0 TDI Tiptronic, wirusik na 270KM
Nie chcę Cię wprowadzać w błąd, bo być może w C6 jest inaczej jak w C5, ale w C5 jest to bardzo proste. Ja zdjąłem wydech, jakieś 5 minut roboty, odkręcenie wału, nastepnie flanszy do której przykręcony jest wał w torsenie i już masz uszczelniacz na wierzchu. Wyjmujesz go, nabijasz(delikatnie) nowy, składasz w odwrotnej kolejności i gotowe. Mi to zajęło godzinę roboty razem z przerwą na piwko.
- Lukasz24815
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 74
- Rejestracja: 05 cze 2015, 22:33
- Lokalizacja: Pomorskie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga