Sprzeglo 2.0 tdi 177 km
Sprzeglo 2.0 tdi 177 km
Wiatm.
Posiadam A6 C7 2011 2.0 tdi 177 KM kod silnika CGLC. Czy ktos z Was orietuje sie od ktorego modelu bedzie pasowac dwumasa i kompletne sprzeglo ?
Pytam bo szukalem wszedzie ale ten komplet nie jest dostepny na rynku tak zwany Aftermarket.
Jedynie tylko ASO a ceny powalaja .
Dzieki za odp.
Posiadam A6 C7 2011 2.0 tdi 177 KM kod silnika CGLC. Czy ktos z Was orietuje sie od ktorego modelu bedzie pasowac dwumasa i kompletne sprzeglo ?
Pytam bo szukalem wszedzie ale ten komplet nie jest dostepny na rynku tak zwany Aftermarket.
Jedynie tylko ASO a ceny powalaja .
Dzieki za odp.
Audi a6 c7 2011, 177KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Sprawdziłem w ETCE i niestety nie ma żadnych zamienników od innych modeli. To samo sprzęgło było montowane w niektórych A4, A5 i Q5:
» 0B1 141 031 P - tarcza sprzęgła, koszt w ASO ok. 1170 zł,
» 0B1 141 117 K lub J - docisk sprzęgła, koszt w ASO ok. 1090 zł,
» 0B4 198 165 - łożysko wyciskowe z tuleją prowadzącą, koszt w ASO ok. 450 zł.
Dodam, że sprzęgło ma 240mm i jest produkowane przez LUK.
» 0B1 141 031 P - tarcza sprzęgła, koszt w ASO ok. 1170 zł,
» 0B1 141 117 K lub J - docisk sprzęgła, koszt w ASO ok. 1090 zł,
» 0B4 198 165 - łożysko wyciskowe z tuleją prowadzącą, koszt w ASO ok. 450 zł.
Dodam, że sprzęgło ma 240mm i jest produkowane przez LUK.
Dzieki za odpowiedz. Tego sie obawialem. Znalazlem online caly katalog czesci do grupy VAG gdzie sa podane wszystkie numery czesci i w jakich modelach wystepuja. Niestety tam rowniez nic nie znalazlem. Troche jestem tym faktem zdegustowany i nie tego sie spodziewalem po marce Audi. Auto jest produkowany piaty rok i nie ma poza ASO tak podstawowych czesci zamiennych jak sprzeglo ! Nadszarpniete sprzeglo nigdy dotad nie dyskwalifikowalo w moich oczach zadnego samochodu ale po przygodzie z Audi chyba bede musial zmienic punkt widzenia
Nic to jeszcze nie ma tragedii wiec moge poczekac az LUK zacznie produkcje dla mas
Chyba ze to nowa polityka Audi - zmusic uzytkownikow do kozystania z ASO
[ Dodano: 2016-11-13, 12:49 ]
Mam do tego tematu jeszcze jedno pytanko. Czym rozni sie dwumasa 0B1105266AL ktora wystepuje w moim modelu od 0B1105266AG ? Wiem ze ona pochodzi od innego oznaczenia kodowego silnika ale pytam czy fizycznie moze pasowac do CGLC. Z gory dzieki za wskazowki .
Nic to jeszcze nie ma tragedii wiec moge poczekac az LUK zacznie produkcje dla mas
Chyba ze to nowa polityka Audi - zmusic uzytkownikow do kozystania z ASO
[ Dodano: 2016-11-13, 12:49 ]
Mam do tego tematu jeszcze jedno pytanko. Czym rozni sie dwumasa 0B1105266AL ktora wystepuje w moim modelu od 0B1105266AG ? Wiem ze ona pochodzi od innego oznaczenia kodowego silnika ale pytam czy fizycznie moze pasowac do CGLC. Z gory dzieki za wskazowki .
Audi a6 c7 2011, 177KM
ok, dzieki za info. Pytanie czy ktos potrafi okreslic czy lub ktora dwumasa fizycznie ma takie same punkty montazowe ktore beda pasowac do CLGC. Chodzi mi np o sytuacje jak w Hondach civic gdzie sprzeglo od nowszego modelu jest mocniejsze i pasuje w starszym. Pytam bo z tego co widzialem moja tarcza sprzegla pasuje do kilku silnikow i i kilku dociskow wiec moze z dwumasa i calym sprzeglem jest podobna historia.
Juz nawet nie chodzi tak bardzo o koszty ale nie ufam ASO ze wymienia mi wszystko na nowe gdy tam pojade i sobie tego zazycze. Mam przyklad na stronie Audi UK gdzie przy wymianie rozrzadu nawet gdy zamawiasz full z pompa wody itp. drobnym drukiem jest dopisane ze to technik bedzie weryfikowal stan zuzycia czesci oraz czy to wymieni czy nie. Poza tym czasami cos sie rozni numerem i opakowaniem i cena a w srodku jest dokladnie to samo.
Juz nawet nie chodzi tak bardzo o koszty ale nie ufam ASO ze wymienia mi wszystko na nowe gdy tam pojade i sobie tego zazycze. Mam przyklad na stronie Audi UK gdzie przy wymianie rozrzadu nawet gdy zamawiasz full z pompa wody itp. drobnym drukiem jest dopisane ze to technik bedzie weryfikowal stan zuzycia czesci oraz czy to wymieni czy nie. Poza tym czasami cos sie rozni numerem i opakowaniem i cena a w srodku jest dokladnie to samo.
Audi a6 c7 2011, 177KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Dziwne to ASO w UK :shock:. Jeśli klient życzy sobie wszystko nowe, to nie mają prawa sami decydować czy coś zostaje czy nie, ponieważ wykonują tylko usługę wymiany na nowych częściach. Wszystko robi 'out' i koniec. Płacę i wymagam . Rozumiem jeśli tylko diagnozują auto i mówią co jest do wymiany, ale zlecam im wymianę na nowe, to mam dostać nowe . Auto czasami serwisuję w ASO Franowo w Poznaniu i tam nie ma czegoś takiego.
Wiem to dziwne ale tak pisza :
What happens when Audi service your cam belt and water pump
During a cam belt change, we strip down the relevant components of the engine and renew the belt and cam belt tensioner. An Audi technician will inspect the waterpump during your cam belt change and will let you know if it needs replacing.
This service is not currently bookable online
Jaka ma pewnosc ze sie angielski technik nie pomyli i nie zostawi uszkodzonej czesci ?
[ Dodano: 2016-11-13, 15:40 ]
Pamietam akcje jak jeszcze mialem Honde i poprosilem o wlanie oleju pelen syntetyk ( w angielskim warsztacie). Odpowiedzieli mi ze oni stosuja do tych samochodow semi syntetic. Nic nie dalo tlumaczenie ze ja jezdze od poczatku na pelnym syntetyku. Odpowiedzieli ze oni nie spelniaja zyczen klientow i jak mi sie nie podoba to dowidzenia Masakra.
What happens when Audi service your cam belt and water pump
During a cam belt change, we strip down the relevant components of the engine and renew the belt and cam belt tensioner. An Audi technician will inspect the waterpump during your cam belt change and will let you know if it needs replacing.
This service is not currently bookable online
Jaka ma pewnosc ze sie angielski technik nie pomyli i nie zostawi uszkodzonej czesci ?
[ Dodano: 2016-11-13, 15:40 ]
Pamietam akcje jak jeszcze mialem Honde i poprosilem o wlanie oleju pelen syntetyk ( w angielskim warsztacie). Odpowiedzieli mi ze oni stosuja do tych samochodow semi syntetic. Nic nie dalo tlumaczenie ze ja jezdze od poczatku na pelnym syntetyku. Odpowiedzieli ze oni nie spelniaja zyczen klientow i jak mi sie nie podoba to dowidzenia Masakra.
Audi a6 c7 2011, 177KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 123
- Rejestracja: 11 maja 2012, 12:30
- Lokalizacja: Szczecin
Wiatm. Ostatnio pojawily sie czesci zamienne do naszych pojazdow. LUK teraz otworzyl firme - corke ktora nazywa sie Scheafller. Katalog z czesciami do naszych A6 znajdziecie tutaj http://webcat.schaeffler-aftermarket.co ... arch.xhtml
Natomiast sprzeglo oraz dwumase do silnika CGLC tutaj :
http://webcat.schaeffler-aftermarket.co ... owResult=1
Oczywiscie trzeba potem poszukac online, najlepiej w Niemczech , poniewaz Scheaffler nie prowadzi sprzedazy detalicznej
Pozdro
Natomiast sprzeglo oraz dwumase do silnika CGLC tutaj :
http://webcat.schaeffler-aftermarket.co ... owResult=1
Oczywiscie trzeba potem poszukac online, najlepiej w Niemczech , poniewaz Scheaffler nie prowadzi sprzedazy detalicznej
Pozdro
Audi a6 c7 2011, 177KM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2014, 20:02
- Lokalizacja: Polska
hej, gdyby ktoś szukał sprzęgła lub dwumasu 0b1105266al do CGLC to udało mi się ostatnio dorwac tutaj:
https://www.sprzeglo.com.pl/produkt/zes ... 7KM/130KW-[CGLC,-CMGB]#opis_start
co prawda nadal drogo, ale nowe i prawie polowe taniej niz w ASO. zestaw sprzeglo + kolo (fabrycznie zmontowane) + sruby i lozysko z tuleja.
przyszlo do mnie w poniedzialek i juz siedzi w aucie. wszystko dziala bez zarzutu i w koncu przestalo wszystkim trzepac
Co prawda numery oryginalne byly zeszlifowane, ale znaczki audi widoczne na kazdym elemencie. pytalem o to, to odpisali, ze takie dostali z fabryki audi, a ze oryginalne czesci nie moga isc na aftermarket to producent usuwa oznaczenia. mi bylo wszystko jedno, a dwumas chodzi az milo wiec jestem zadowolony.
gdyby ktos mial jakies pytania to piszcie pw.
https://www.sprzeglo.com.pl/produkt/zes ... 7KM/130KW-[CGLC,-CMGB]#opis_start
co prawda nadal drogo, ale nowe i prawie polowe taniej niz w ASO. zestaw sprzeglo + kolo (fabrycznie zmontowane) + sruby i lozysko z tuleja.
przyszlo do mnie w poniedzialek i juz siedzi w aucie. wszystko dziala bez zarzutu i w koncu przestalo wszystkim trzepac
Co prawda numery oryginalne byly zeszlifowane, ale znaczki audi widoczne na kazdym elemencie. pytalem o to, to odpisali, ze takie dostali z fabryki audi, a ze oryginalne czesci nie moga isc na aftermarket to producent usuwa oznaczenia. mi bylo wszystko jedno, a dwumas chodzi az milo wiec jestem zadowolony.
gdyby ktos mial jakies pytania to piszcie pw.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga