Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ ACK 2.8 193 KM] problem z odpalaniem

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
evry
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 13 sie 2016, 07:25
Lokalizacja: Zamość

[ ACK 2.8 193 KM] problem z odpalaniem

Post autor: evry » 14 sie 2016, 13:23

Witam klubowiczów!
Kupiłem tydzien temu a6 c4 2.8 v6 quattro 1995r silnik ACK. Mam problem z praca silnika. Mianowicie nie trzyma mi cisnienia paliwa ciezko pali, musze kilka razy zaplonem pompowac paliwo by doszlo do silnika i zapala. Jak postoi chwile do 10 minut to pali na dotyk. Druga sprawa dojezdzam do swiatel lub inna sytuacja na drodze, obroty spadaja do 200/m pozniej wraca na swoje obroty lub potrafi zgasnac(na benzynie nie ma problemu z obrotami tylko na LPG tak sie dzieje). Na co zwrocic uwage w tych dwoch kwestiach- mianowicie dowiedzialem sie ze jest gdzies zawor zwrotny ze nie trzyma cisnienia w ukladzie paliwowym. a co z obrotami?? Instalacja LPG ma zaledwie tydzien, sterownik LPG ustawiony na zicher a i tak jest problem. Prosze o podpowiedzi.
Pozdrawiam Bartek z Zamościa LZ 61879 :]

sokol06
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 17 sie 2016, 22:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: sokol06 » 18 sie 2016, 17:02

Zostaw poluzowany korek wlewu paliwa, to mogą być problemy z odpowietrzaniem baku. Do sprawdzenia też przewody podciśnienia.

evry
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 13 sie 2016, 07:25
Lokalizacja: Zamość

Post autor: evry » 28 sie 2016, 14:06

Z nie trzymaniem ciśnienia w układzie paliwowym sobie poradziłem. Mianowicie wymieniłem filtr paliwa i problem znikł. Zbierała się parafina i zanim wypchał silnik parafinę to trochę zeszło gdy paliwo dostało się do wtrysków. Lecz drugi problem pozostał z obrotami silnika. Na benzynie chodzi równo lecz gdy przełącze na LPG silnik wariuje na niskich obrotach potrafi nawet zgasnąć lub utrzyma się na obrotach około 200/m i wraca na swoje wolne obroty. Jeden z forumowiczów napisał ze odpowiedzialny może być ezektor. Proszę o pomoc.

maniocek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 28 lut 2016, 14:06
Lokalizacja: Mrągowo/Olsztyn

Post autor: maniocek » 28 sie 2016, 15:08

evry, masz odpowiedź, jedź do gazownika.
Zanim pojedziesz, możesz sprawdzić cały układ podciśnienia w silniku (jest dość rozbudowany) w nim właśnie masz ten eżektor. Czy wężyki nie są sparciałe, czy nie są pozaginane czy połamane, czy eżektor działa prawidłowo.
Pomogłem?
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.

evry
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 13 sie 2016, 07:25
Lokalizacja: Zamość

Post autor: evry » 28 sie 2016, 19:38

Wszystkie przewody podcisnienia wymieniłem na nowe tydzień temu, lecz ezektor pozostał ten sam. Zamówiłem dzisiaj oryginalny ezektor w ASO, poczekam aż przyjdzie wymienie i zobacze jak to będzie chodziło. Jeden z forumowiczów pisał mi PW że miał ten sam problem co ja wymienił ezektor na nowy i problem znikł.

maniocek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 28 lut 2016, 14:06
Lokalizacja: Mrągowo/Olsztyn

Post autor: maniocek » 28 sie 2016, 19:51

evry, jak można wiedzieć ile on teraz kosztuje?
Orientowałeś się ile długa i krótka odma kosztuje może (w ASO)?
Pomogłem?
Kliknij POMÓGŁ, niby nic, a reputację buduje.

evry
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 13 sie 2016, 07:25
Lokalizacja: Zamość

Post autor: evry » 28 sie 2016, 19:57

Ezektor 110zł + 18zł przesyłka oryginalny w ASO Rzeszów. Jest na Allegro.
O odmy nie pytałem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga