Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[APU 1.8 150 KM] Zawor DV 034145710B czy mozna byc inny

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

[APU 1.8 150 KM] Zawor DV 034145710B czy mozna byc inny

Post autor: zarzyk » 27 cze 2016, 09:28

Witam, mam pytanie, czy zawor o tym numerze moge zastapic innym? Generalnie roznia sie literkami na koncu A B lub C czym to sie rozni i czy moge uzyc do siebie z literka A lub C zamiast B. Auto z profilu a numer dc jest w temacie. Prosze o szybka odpowiedz bo zamowilem z literka B ale wlasnie dzwonil sklep ze nie ma u moze mi wyslac z literka A. Dla nich nie ma roznicy.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 27 cze 2016, 15:43

Nie ma różnicy.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 cze 2016, 18:15

jest jeszcze 06A145710P , około 130 zł w ASO - to samo co te numery podane , koledzy mają w 1.8t APU i BEX , ja załozyłem w swoim drugim aucie Saabie 2.0T i działa dobrze wszystkim <okok>

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 27 cze 2016, 22:19

Oki doki, czylu srednice wezy beda takie same. Jeszcze takie pytanko kontrolne :-) waz od podcisnienia. Oplot jest skruszaly na co najlepiej go zmienic? Te z allegro niebieskie lub czerwone dadza rade czy szukac czegos inteligetniejszego? Mialem w lodzi fajny sklep ale go zamkneli, tam cos bym sie dowiedzial a tak to kicha.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7159
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Silnik: Inny
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 27 cze 2016, 23:15

ja do podciśnień kupiłem zwykły czarny z metra w motoryzacyjnym

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 03 sie 2019, 11:16

Oki doki.

[ Dodano: 2019-08-03, 11:16 ]
Temat wraca... wydaje mi się, że mam gdzieś nieszczelność i chcę wymienić wszystkie węże. powoli zbiera się komplet ale przy okazji jak sprawdzić dwa zaworki

ten z tego tematu i DV który jest trochę wyżej. oba mam już od jakiegoś czasu na zamiennikach i przy okazji bym je sprawdził, gdzie dmuchnąć jak ma wyglądać przepływ powietrza itd?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 03 sie 2019, 21:53

Sprawdź sobie wężyki pod kolektorem, mi przerwał się ostatnio przy zaworze kombinowanym od SAI z tyłu głowicy. Jak już jest to lepiej mieć szczelne.

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 03 sie 2019, 22:42

ja na szczęście SAI nie mam ale i tak wedłóg logów jest jakaś nieszczelność to powoli powoli trzeba eliminować wszystko. a jak wymienie coś na nowe to na pewno nie pójdzie na marne.

Wracając do pytania jeak te zaworki sprawdzić.?

Dla czego poliftowe części z 1.8t są dużo tańsze niż przed liftem? apu a awt moc ta sama różnią się ilością czujników a zaworki 35zł po lifcie a przez 130zł... pasować pasują bo sam mam ten co bendzji, polecał i działa tylko czy mają te same ciśnienia?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

Online
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2678
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 05 sie 2019, 19:54

zarzyk, zaworki odpowietrzające, podciśnienia, odmy, pierdodmy ;) muszą być serio oryginalne. Uwierz mi jak nie topran to pierdopran ;) Chińskie czy Tajwańskie z tworzywa sztucznego, sprężynowego etc. Naprawdę dostawałem i sprawdzałem, dmuchałem. Ależ różnica. No i ... "Tajwan" rozwali się max 2 lata. najczęściej rok. Jeśli jest ciężko aby kupić w sklepie / internecie lub mając mniej pieniążków, to szukaj i kupuj działające, używane, oryginalne.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją i Multifonika.
Ps: Polecam iParts.pl

Awatar użytkownika
zarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 886
Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: zarzyk » 05 sie 2019, 20:40

okej, jakość też ma znaczenie ale dv to wiadomix, sprężynka z membranką, jak nie puszcza powietrza dmuchając w niego to ok jak sprawdzić ten niżej z tym malutkim wyjściem do kolektora?

Co miesiąc zawór można kupić oryginalny. teraz czy kupować poliftowy czy przed? bo tu też nawet z ASO różnica w cenie masakryczna.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga