[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 375
- Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ALF 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/UK
- Kontakt:
[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I
Przed rozpoczeciem nalezy kupic sobie dobry klej (Powiedzmy taki gumowaty ) lub jak niektore ringi posiadaja troszeczke wiecej aluminium ktore nalezy pozaginac.
SUPER GLUE-NIE PLECAM :!: :!:
Nie nalezy dotykac wskazowek itp
A takze po skonczeniu starannie wyczyscic wewnetrzna strone obudowy zegara(szybke plastikowa)
a6klub.pl/viewtopic.php?t=273#1010
SUPER GLUE-NIE PLECAM :!: :!:
Nie nalezy dotykac wskazowek itp
A takze po skonczeniu starannie wyczyscic wewnetrzna strone obudowy zegara(szybke plastikowa)
a6klub.pl/viewtopic.php?t=273#1010
- Załączniki
- adsense1234
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
- Imię: adsense
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Google
- Kontakt:
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
dzieki za opis !
Przymierzam sie do reanimacji FIZ-a i tego wlasnie mi brakowalo :mrgreen:
Przymierzam sie do reanimacji FIZ-a i tego wlasnie mi brakowalo :mrgreen:
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Reanimacja fis... Jak to? Mam problem z wywietlaczem, jak jest ciepło ( bardzo ciepło ), lub po dłuższej jeździe ( ok 1.5h.) zanika górn aczęsć wyswietlacza ( czesc odpowiedzialna za info z radia ), im cieplej tym mniej widać a na samym dole pojawia sie jeden mały pasek ( jedna linia zanika ) - mozna to jakos we wlasnym, garażowym zakrasie naprawić?
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1 ... re=related
Myślmy...
*************
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1 ... re=related
Myślmy...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
- Imię: szebart
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TFSI 252KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Podkarpacie
Ja kieeeeeeedys gdzies wyczytalem ze wyswietlacz mozna ozywic nakluwajac igla delikatnie po kolei kazda sciezke na tasmie tuz przed wtykiem. Dodam wiecej - sam probowalem tego zabiegu w moim poprzednim aucie Bmw na pelnym komputerze pokladowym. Efektu szalonego nie bylo jednakze poprawa nieznaczna rzeczywiscie nastapila-swiecil jasniej (nie bylo tam problemu ze znikajacymi "dotami" wiec nie wiem czy sposob ten pomoglby je ozywic). W Audi drazni mnie ten wyswietlacz ale tu sie nie odwaze powtorzyc tej operacji.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681
Niestety ale nie masz racji po zdjęciu wskasówek krokoweic opada na sam dół i jeśli potem założysz tak jak jest to Ci będzie glupoty pokazywał.censored pisze:To musze przyznac , ze zdolnosci masz ogromne , jak popsules podswietlenie i obrotomierz :Pkoper86 pisze:kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz
Nie wiem jak tam w A4 bo juz nie pamietam , ale w A6 masz sterowanie elektroniczne wskazowkami , wiec sie nie rozkalibruje nawet jak sciagniesz , byle bys ustawil w pozycji -0
Ja to robiłem z vag-iem test licznika najpierw w sekcji spr. instrumentów pomiarowych ustawiasz.
Wskażniki lecą na sam koniec po czym wracają idalnie na połowe i w tym momecie wkladasz wskazówki. Czyli wszystkie dokładnie w pionie tj.
temp.oleju na 120 st .
obrotościomierz na 4 tyś
predkościomiesz na 100 km/h
temp. cieczy na 90 st.
paliwo na 1/2
i papięcie na 13V.
Pozdro Sycko
- eneron
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 461
- Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Podlaskie
Mam chyba coś skopane bo w teście zegarów własnie temp oleju i ładowanie nie biorą udziałuSycko pisze: temp.oleju na 120 st .
i papięcie na 13V.
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem
Odnośnie naprawy słabo świecącego FISa, jest to problem klejonego łącza. Problem do rozwiązania w prosty sposób. Poniżej link do firmy która się tym zajmuje, jeżeli FIS jest sprawny to chyba kosztuje 100PLN.
http://www.fis-com.pl/
Pozdrowionka.
http://www.fis-com.pl/
Pozdrowionka.
Było: A4 2,5TDI AKN Q Avant 1998
Było: A6 C5 1,9TDI AFN Avant 1998
Jest: A6 C5 2,5TDI AKE Q Avant 2001
Radość z jazdy !
Było: A6 C5 1,9TDI AFN Avant 1998
Jest: A6 C5 2,5TDI AKE Q Avant 2001
Radość z jazdy !
bardzo się cieszę że temat jest wciąż dostępny i zdjęcia są aktywne. bo muszę zdemontować w swojej lalce zegary gdyż FIS mi padł tzn zaświeca się gdy zapali się rezerwa lub drzwi się otworzy. a tak po za tym nic.koleś na allegro się oferuje za 220zł wymienia na inny oryginalny lecz nie nowy.zawsze to 220 zł a nie 350 za chińską podróbkę. a przy okazji ringi chcę założyć :-P
ale jeżeli wyjmę zegary to później będę musiał jeszcze wszystkie wskazówki ustawiać?? a jak nie mam dostępu do vaga.
ale jeżeli wyjmę zegary to później będę musiał jeszcze wszystkie wskazówki ustawiać?? a jak nie mam dostępu do vaga.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga