Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I

Warsztat
Martin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 375
Rejestracja: 02 lut 2008, 22:53
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/UK
Kontakt:

[A6 C5] Ringi Krok Po Kroku(Demontaz Zegarow) CZESC I

Post autor: Martin » 18 mar 2009, 01:33

Przed rozpoczeciem nalezy kupic sobie dobry klej (Powiedzmy taki gumowaty ;-) ) lub jak niektore ringi posiadaja troszeczke wiecej aluminium ktore nalezy pozaginac.

SUPER GLUE-NIE PLECAM :!: :!:

Nie nalezy dotykac wskazowek itp ;-)

A takze po skonczeniu starannie wyczyscic wewnetrzna strone obudowy zegara(szybke plastikowa)



a6klub.pl/viewtopic.php?t=273#1010
Załączniki
Do okola zegarow sa zapinki.Nalezy je podwazyc i wysunac tylnia czesc zegarow
Do okola zegarow sa zapinki.Nalezy je podwazyc i wysunac tylnia czesc zegarow
No i sa.Cale zegare wyszly
No i sa.Cale zegare wyszly
Z tylu zegarow sa dwie male srubeczki.Ja je zdemontowalem,lecz nie mam pojecia czy by mi przeszkodzily w czym kolwiek
Z tylu zegarow sa dwie male srubeczki.Ja je zdemontowalem,lecz nie mam pojecia czy by mi przeszkodzily w czym kolwiek
Nalezy wyjac zegar z deski.<br />Z tylu sa dwie tasmy zasilajace nalezy je wypiac.ROZOWA zapadke nalezy skierowac w gore.Wtedy kosta sama wyjdzie.WAZNE!!!Z Pelnym FISEM sa trzy tasmy z tylu,wiec ostroznie;)
Nalezy wyjac zegar z deski.
Z tylu sa dwie tasmy zasilajace nalezy je wypiac.ROZOWA zapadke nalezy skierowac w gore.Wtedy kosta sama wyjdzie.WAZNE!!!Z Pelnym FISEM sa trzy tasmy z tylu,wiec ostroznie;)
Tu juz bez plastiku,nie zapomnijmy o 2 srubkach
Tu juz bez plastiku,nie zapomnijmy o 2 srubkach
Sciagamy plastik(Odpinamy go,jest na zaczepkach)wystarczy mocniej pociagnac
Sciagamy plastik(Odpinamy go,jest na zaczepkach)wystarczy mocniej pociagnac

Awatar użytkownika
adsense1234
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 184
Rejestracja: 11 lut 2008, 15:59
Imię: adsense
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Google
Kontakt:

Post autor: adsense1234 » 21 kwie 2009, 13:09

kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz

Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 230KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 01 maja 2009, 00:21

dzieki za opis !

Przymierzam sie do reanimacji FIZ-a i tego wlasnie mi brakowalo :mrgreen:
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

Awatar użytkownika
Vitold
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 14 maja 2009, 16:07
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Vitold » 15 maja 2009, 20:20

Witam
może to banalne pytanie ,ale czy to normalne że po włączeniu zapłonu zegar jest zawsze podświetlony A6 rok 99 ,(w starej 100 podświetlał się gdy włączałem światła)

Awatar użytkownika
kolega26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:10
Lokalizacja: Kentaki

Post autor: kolega26 » 26 maja 2009, 12:15

Reanimacja fis... Jak to? :) Mam problem z wywietlaczem, jak jest ciepło ( bardzo ciepło ), lub po dłuższej jeździe ( ok 1.5h.) zanika górn aczęsć wyswietlacza ( czesc odpowiedzialna za info z radia ), im cieplej tym mniej widać a na samym dole pojawia sie jeden mały pasek ( jedna linia zanika ) - mozna to jakos we wlasnym, garażowym zakrasie naprawić?
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1 ... re=related
Myślmy...

liberro

Post autor: liberro » 26 maja 2009, 14:16

Amerykan to czy Anglik ? Chyba anglik bo licznik w MPH ale temperatura w C :)

Mackowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 52
Rejestracja: 21 mar 2009, 08:20
Lokalizacja: Rzezawa/Bochnia

Post autor: Mackowy » 01 cze 2009, 21:02

Kolego a jak planujesz sam fisa ożywić?? Jestem ciekaw bo umnie też powoli zanika. Opisz co i jak a na pewno pomożesz wielu użytkownikom a6. Z góry dziekujemy ( wypowiadam się już za wszystkich).
Pozdrawiam Mackowy

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 01 cze 2009, 23:01

Ja kieeeeeeedys gdzies wyczytalem ze wyswietlacz mozna ozywic nakluwajac igla delikatnie po kolei kazda sciezke na tasmie tuz przed wtykiem. Dodam wiecej - sam probowalem tego zabiegu w moim poprzednim aucie Bmw na pelnym komputerze pokladowym. Efektu szalonego nie bylo jednakze poprawa nieznaczna rzeczywiscie nastapila-swiecil jasniej (nie bylo tam problemu ze znikajacymi "dotami" wiec nie wiem czy sposob ten pomoglby je ozywic). W Audi drazni mnie ten wyswietlacz ale tu sie nie odwaze powtorzyc tej operacji.
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681

Awatar użytkownika
Oscar
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 57
Rejestracja: 05 paź 2009, 16:47
Lokalizacja: Elblag-PL/Tipperary-IR

Post autor: Oscar » 05 paź 2009, 18:33

Witam .Ja wkladalem ringi ktore byly na wcisk i pomocny jest tzw szewski mlotek.
Posluzyl jako dzwignia do malych ringow.
Oscar-Mario
usunieto pkt 29 regulaminu
Obrazek

Sycko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 192
Rejestracja: 19 sty 2009, 01:20
Lokalizacja: Kętrzyn/Tilburg NL

Post autor: Sycko » 11 paź 2009, 13:19

censored pisze:
koper86 pisze:kieys sie do tego zabrałem w audi a4 i hmmmm potem nie działało podswietlenie i obrotomierz
To musze przyznac , ze zdolnosci masz ogromne , jak popsules podswietlenie i obrotomierz :P

Nie wiem jak tam w A4 bo juz nie pamietam , ale w A6 masz sterowanie elektroniczne wskazowkami , wiec sie nie rozkalibruje nawet jak sciagniesz , byle bys ustawil w pozycji -0 :)
Niestety ale nie masz racji po zdjęciu wskasówek krokoweic opada na sam dół i jeśli potem założysz tak jak jest to Ci będzie glupoty pokazywał.
Ja to robiłem z vag-iem test licznika najpierw w sekcji spr. instrumentów pomiarowych ustawiasz.
Wskażniki lecą na sam koniec po czym wracają idalnie na połowe i w tym momecie wkladasz wskazówki. Czyli wszystkie dokładnie w pionie tj.
temp.oleju na 120 st .
obrotościomierz na 4 tyś
predkościomiesz na 100 km/h
temp. cieczy na 90 st.
paliwo na 1/2
i papięcie na 13V.
Pozdro Sycko

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 13 lut 2010, 15:54

ja w a4 też wymieniałem robił to mechanik mi byłem przy tym widziałem jak to robił i ciężko jest co kol wiek popsuć :) teraz to będę robić w a6 :)

Awatar użytkownika
eneron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 461
Rejestracja: 06 kwie 2008, 16:36
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: eneron » 13 lut 2010, 17:02

Sycko pisze: temp.oleju na 120 st .

i papięcie na 13V.
Mam chyba coś skopane bo w teście zegarów własnie temp oleju i ładowanie nie biorą udziału :-(
A6 C6 2.0TDI 170KM, 2011 Avant, Octavia 1 VRS 180KM, Touran 1.9 TDI oraz nieśmiertelne, pancerne, wiecznie żywe, bezawaryjne A6 C5 1,9TDI AFN 110KM - najlepsze jakie do tej pory miałem

Awatar użytkownika
WITOLDZT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 11 paź 2009, 18:35
Lokalizacja: Łódź

Post autor: WITOLDZT » 27 paź 2010, 13:32

Odnośnie naprawy słabo świecącego FISa, jest to problem klejonego łącza. Problem do rozwiązania w prosty sposób. Poniżej link do firmy która się tym zajmuje, jeżeli FIS jest sprawny to chyba kosztuje 100PLN.

http://www.fis-com.pl/

Pozdrowionka.
Było: A4 2,5TDI AKN Q Avant 1998
Było: A6 C5 1,9TDI AFN Avant 1998
Jest: A6 C5 2,5TDI AKE Q Avant 2001
Radość z jazdy !!!

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 29 gru 2010, 12:58

bardzo się cieszę że temat jest wciąż dostępny i zdjęcia są aktywne. bo muszę zdemontować w swojej lalce zegary gdyż FIS mi padł :-( tzn zaświeca się gdy zapali się rezerwa lub drzwi się otworzy. a tak po za tym nic.koleś na allegro się oferuje za 220zł wymienia na inny oryginalny lecz nie nowy.zawsze to 220 zł a nie 350 za chińską podróbkę. a przy okazji ringi chcę założyć :-P

ale jeżeli wyjmę zegary to później będę musiał jeszcze wszystkie wskazówki ustawiać?? a jak nie mam dostępu do vaga.

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 30 gru 2010, 18:15

to pysznie :-D ale to dopiero w lutym bo teraz mam ważniejsze wydatki i to musi poczekać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga