Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Jaki Motor do A6 C7?

Silniki wysokoprężne
DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Jaki Motor do A6 C7?

Post autor: DariuszKR » 19 kwie 2016, 18:07

Witam jestem na etapie kupna i szukam w miare najlepszego silnika co prawda czasy udanych motorów już dawno sie skończyły dlatego chce wybrac jak najmniejsze zlo.

3.0tdi odpada na starcie , sporo znajomych z pracy i branzy go posiada lub posiadalo

fatalny motor , wszystkie problemy starych poprzednikow czyli

turbiny nastawniki , wtryski lejace , grzechoczący rozrzad , padajace sterowniki skrzyn (automat) wszystko pewnie jest cacy do 150tys km a po tym zaczyna wszystko wychodzic niestety przy obecnym rynku ciezko bedzie cos kupic do 100km z niemiec

moze 2,0tfsi?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 19 kwie 2016, 18:19

Do usunięcia.

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 20 kwie 2016, 17:48

A niby dlaczego pytam o pomoc w doborze silnika

nowiciusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2015, 18:36
Lokalizacja: borki

Post autor: nowiciusz » 21 kwie 2016, 12:42

Również mnie dziwi czemu do zamknięcia.
Zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam info o silniku 3,0 TDI w C7 , szczególnie o jego wadach.
Znalazłem temat o wycieku z miski poza tym mieszane zdania na temat wymiany wadliwych rozrządów,teraz kolega pisze w tym temacie o innych jego wadach.
Może ktoś jasno napisać konkretnie czego się spodziewać po używanym c7 3,0 TDI/ a6 allroad/ a7 ponieważ nie chciałbym pakować się w minę a na forum nie ma jednoznacznych odpowiedzi w tym temacie.
Nie jest to nowość i c7 lata już kilka lat i ktoś tym musi jeździć, jakieś wady powinny wychodzić.

Ł-y-S-y
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 221
Rejestracja: 30 gru 2012, 11:59
Lokalizacja: okolice 3Miasta

Post autor: Ł-y-S-y » 21 kwie 2016, 12:47

do usuniecia bo nie chce sie wam szukac na forum !

kidys tak tez mowili o 2.0 TDI - a mialem ich kilkanasie z oginalnymi przebiegami miedzy 0 a 300 tys km i jakos jezdzily :)
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)

nowiciusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2015, 18:36
Lokalizacja: borki

Post autor: nowiciusz » 21 kwie 2016, 20:28

Ja potrzebuję konkretów a nie -może jest problem,może nie ma. Po to się zarejestrowałem na forum audi żeby się dowiedzieć konkretów na temat interesującego mnie silnika. To że miałeś wadliwy silnik a nic ci nie siadło to gratulacje,ja jednak zawsze wolę się nie pchać w felerne produkty ( takie mam doswiadczenia życiowe :) )
Jest problem z rozrządem czy to mrzonki i feler jeden na 1000??
Są problemy o których pisze DariuszJob czy nie ma??

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 22 kwie 2016, 09:17

nie mrożonki bo czesto robie te auta elektronike a6 a7 a8 i wszystkie 3.0tdi maja problemy z rozrzadem i ukladem wtryskowym , a takze ze skrzyniami , dlatego poprostu poczekam dozbieram i kupie po lifta bo jest sytuacja indetyczna jak z przed laty z modelai c6 , poczatkowe roczniki lipa totalna poprawione dopiero polifty

nowiciusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2015, 18:36
Lokalizacja: borki

Post autor: nowiciusz » 22 kwie 2016, 09:34

Mi właśnie o takie opinie chodzi poparte konkretami kolegoDariuszJob, a tu na forum konkretnie powiedziano tylko o wycieku z miski-reszta jedna wielka niewiadoma. Jeżeli te bolączki rzeczywiście występują dosyć często i w roczniku 2011-12 z przebiegiem pod 200 tys ( jak się uda dobrze trafić) to odpuszczam Audi i zostaję w swojej dotychczasowej stajni gdzie trochę tych bubli mniej.
Silników poniżej 3 litrów nie biorę pod uwagę.

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 22 kwie 2016, 23:06

No niestety tez szukam c7 3.0tdi ale na cale szczescie robie przy tych autach i wszystkie modele A6 A7 A8 z silnikami 3.0tdi te same problemy

1.wtryski
2.rozrzad
3.tiptronic (padajace plytki sterownika)

to najkonkretniejsze wady o pierdolach jak anteny gps ,przerwy w elektryce nie wspominam

na forum sie malo mowi o tym bo malo kto jednak sie udziela ja opieram wiedze swoja o doswiadczenia i niestety 3.0tdi odpada , nie wiem niestety jak 3.0tfsi lub 4.2 tdi w a8 tych niestety nie robie

nowiciusz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 lis 2015, 18:36
Lokalizacja: borki

Post autor: nowiciusz » 23 kwie 2016, 07:27

Szkoda bo marzyło mi się a6/ a6 allroad z biturbo a na nówkę póki co mnie nie stać.
Właśnie dziwi mnie ,że na forum jest mało tej wiedzy,jakby nikt tym jeszcze nie jeździł a przecież to nie nowość.

Gość.

Post autor: Gość. » 23 kwie 2016, 17:13

o ile o tdi sie cos słyszy to o tfsi zdecydowanie mniej szczeólnie te V6 i v8

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 kwie 2016, 17:19

Mniej się słyszy, bo większość wybiera jednak TDI.

Gość.

Post autor: Gość. » 23 kwie 2016, 17:36

Owszem ale tfsi sa dość fajne z pewnościa lepsze od tdi. Tdi to się kupuje bo ropniak i ma mniej palić :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 23 kwie 2016, 18:26

Jak ktoś dużo jeździ, to woli rzadziej tankować z racji więszego zasięgu, a po drugie można więcej zaoszczędzić w skali roku.

DariuszKR
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 196
Rejestracja: 10 lis 2015, 09:10
Lokalizacja: Czeladź

Post autor: DariuszKR » 24 kwie 2016, 09:43

Zapewne nowe silniki po liftowe tradycyjnie sa poprawione te 272 i 320 konne ale niestety poza zasiegiem cenowym

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga