Jaki Motor do A6 C7?
Jaki Motor do A6 C7?
Witam jestem na etapie kupna i szukam w miare najlepszego silnika co prawda czasy udanych motorów już dawno sie skończyły dlatego chce wybrac jak najmniejsze zlo.
3.0tdi odpada na starcie , sporo znajomych z pracy i branzy go posiada lub posiadalo
fatalny motor , wszystkie problemy starych poprzednikow czyli
turbiny nastawniki , wtryski lejace , grzechoczący rozrzad , padajace sterowniki skrzyn (automat) wszystko pewnie jest cacy do 150tys km a po tym zaczyna wszystko wychodzic niestety przy obecnym rynku ciezko bedzie cos kupic do 100km z niemiec
moze 2,0tfsi?
3.0tdi odpada na starcie , sporo znajomych z pracy i branzy go posiada lub posiadalo
fatalny motor , wszystkie problemy starych poprzednikow czyli
turbiny nastawniki , wtryski lejace , grzechoczący rozrzad , padajace sterowniki skrzyn (automat) wszystko pewnie jest cacy do 150tys km a po tym zaczyna wszystko wychodzic niestety przy obecnym rynku ciezko bedzie cos kupic do 100km z niemiec
moze 2,0tfsi?
Również mnie dziwi czemu do zamknięcia.
Zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam info o silniku 3,0 TDI w C7 , szczególnie o jego wadach.
Znalazłem temat o wycieku z miski poza tym mieszane zdania na temat wymiany wadliwych rozrządów,teraz kolega pisze w tym temacie o innych jego wadach.
Może ktoś jasno napisać konkretnie czego się spodziewać po używanym c7 3,0 TDI/ a6 allroad/ a7 ponieważ nie chciałbym pakować się w minę a na forum nie ma jednoznacznych odpowiedzi w tym temacie.
Nie jest to nowość i c7 lata już kilka lat i ktoś tym musi jeździć, jakieś wady powinny wychodzić.
Zarejestrowałem się na forum ponieważ szukam info o silniku 3,0 TDI w C7 , szczególnie o jego wadach.
Znalazłem temat o wycieku z miski poza tym mieszane zdania na temat wymiany wadliwych rozrządów,teraz kolega pisze w tym temacie o innych jego wadach.
Może ktoś jasno napisać konkretnie czego się spodziewać po używanym c7 3,0 TDI/ a6 allroad/ a7 ponieważ nie chciałbym pakować się w minę a na forum nie ma jednoznacznych odpowiedzi w tym temacie.
Nie jest to nowość i c7 lata już kilka lat i ktoś tym musi jeździć, jakieś wady powinny wychodzić.
Ja potrzebuję konkretów a nie -może jest problem,może nie ma. Po to się zarejestrowałem na forum audi żeby się dowiedzieć konkretów na temat interesującego mnie silnika. To że miałeś wadliwy silnik a nic ci nie siadło to gratulacje,ja jednak zawsze wolę się nie pchać w felerne produkty ( takie mam doswiadczenia życiowe )
Jest problem z rozrządem czy to mrzonki i feler jeden na 1000??
Są problemy o których pisze DariuszJob czy nie ma??
Jest problem z rozrządem czy to mrzonki i feler jeden na 1000??
Są problemy o których pisze DariuszJob czy nie ma??
nie mrożonki bo czesto robie te auta elektronike a6 a7 a8 i wszystkie 3.0tdi maja problemy z rozrzadem i ukladem wtryskowym , a takze ze skrzyniami , dlatego poprostu poczekam dozbieram i kupie po lifta bo jest sytuacja indetyczna jak z przed laty z modelai c6 , poczatkowe roczniki lipa totalna poprawione dopiero polifty
Mi właśnie o takie opinie chodzi poparte konkretami kolegoDariuszJob, a tu na forum konkretnie powiedziano tylko o wycieku z miski-reszta jedna wielka niewiadoma. Jeżeli te bolączki rzeczywiście występują dosyć często i w roczniku 2011-12 z przebiegiem pod 200 tys ( jak się uda dobrze trafić) to odpuszczam Audi i zostaję w swojej dotychczasowej stajni gdzie trochę tych bubli mniej.
Silników poniżej 3 litrów nie biorę pod uwagę.
Silników poniżej 3 litrów nie biorę pod uwagę.
No niestety tez szukam c7 3.0tdi ale na cale szczescie robie przy tych autach i wszystkie modele A6 A7 A8 z silnikami 3.0tdi te same problemy
1.wtryski
2.rozrzad
3.tiptronic (padajace plytki sterownika)
to najkonkretniejsze wady o pierdolach jak anteny gps ,przerwy w elektryce nie wspominam
na forum sie malo mowi o tym bo malo kto jednak sie udziela ja opieram wiedze swoja o doswiadczenia i niestety 3.0tdi odpada , nie wiem niestety jak 3.0tfsi lub 4.2 tdi w a8 tych niestety nie robie
1.wtryski
2.rozrzad
3.tiptronic (padajace plytki sterownika)
to najkonkretniejsze wady o pierdolach jak anteny gps ,przerwy w elektryce nie wspominam
na forum sie malo mowi o tym bo malo kto jednak sie udziela ja opieram wiedze swoja o doswiadczenia i niestety 3.0tdi odpada , nie wiem niestety jak 3.0tfsi lub 4.2 tdi w a8 tych niestety nie robie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga