[CGLC 2.0 177 KM] Poziom oleju w silniku?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 mar 2016, 12:52
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
[CGLC 2.0 177 KM] Poziom oleju w silniku?
Witam
Od niedawna jestem szczęśliwym (mam nadzieję posiadaczem Audi A6 C7 2012r. 2.0 TDI CR 177KM. Auto ma przejechane 103tys, salon Polska. Na początku poziom oleju na miarce MMI pokazywał 50%, teraz przejechałem około 500-600km i pokazuje mi 75% (miarka MMI jest 4 stopniowa). Czy mam się czym martwić, czy może tak jest normalnie? Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie to proszę o info.
Od niedawna jestem szczęśliwym (mam nadzieję posiadaczem Audi A6 C7 2012r. 2.0 TDI CR 177KM. Auto ma przejechane 103tys, salon Polska. Na początku poziom oleju na miarce MMI pokazywał 50%, teraz przejechałem około 500-600km i pokazuje mi 75% (miarka MMI jest 4 stopniowa). Czy mam się czym martwić, czy może tak jest normalnie? Jeżeli ktoś ma jakieś doświadczenie w tym temacie to proszę o info.
Ostatnio zmieniony 05 lis 2018, 20:14 przez dyziunio, łącznie zmieniany 1 raz.
Bardzo duże prawdopodobieństwo, że do oleju przedostaje się paliwo. Silnik dostaje bogatą mieszankę w celu wypalenia sadzy z DPF-a, ale może nie mieć do tego warunków i cały proces po zgaszeniu silnika odbywa się na nowo. Musisz przejechać dłuższą trasę ze stałą prędkością aby sadza mogła się całkowicie wypalić. Mogę się też mylić, bo w C7 może trochę inaczej rozwiązano wypalanie DPF-a, ale nie sądzę.
I jeszcze jedno, jazda na oleju silnikowym z dużym dodatkiem paliwa-ropy grozi zniszczeniem silnika. Całe właściwości oleju silnikowego idą w piz.u
I jeszcze jedno, jazda na oleju silnikowym z dużym dodatkiem paliwa-ropy grozi zniszczeniem silnika. Całe właściwości oleju silnikowego idą w piz.u
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 25
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:31
- Lokalizacja: Bystra
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 11 mar 2016, 12:52
- Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Właśnie się doczytałem. Otworzenie maski silnika powoduje nowy zapis stanu poziomu licznika.q2t6k58wh0 pisze:Sprawdzasz olej na rozgrzanym i wylaczonym silniku czy w trakcie jazdy ? Do poprawnego sprawdzenia oleju jest specjalna procedura.
Jeżeli zrobimy to zaraz po wyłączeniu silnika to będziemy mieli taki stan.
Szwagier mam bogate doswiadczenie z 2.0 multijet 160KM... Wycinaj DPF odrazu jesli chcesz sie autem dluzej cieszyc i robisz nieregularne cykle... Mi wyciagneli 7L z 4L programowych... DPF dobijal ON do oliwy, efekt to brak.cisnienia na pompie po 100km i zurzycie klawiatury, turbawki, korbowodu, ogolnie zarzniecie calego silnika, robia DPF po to zeby skrocic.zywot motoru a ekologia to sciema... Ja mam insignie zrobiona z 160kuca na 210kuca 14s do 150km/h nalatane 300 tys, a kumplowi korbowud wyszedl w mlodszej furze o 3 lata bokiem przy 150tys bez chipa.z DPF, koszt 900zl kreator mocy. Chip alledrogo 150zl kopci jakby weglem byl opalany jak sie nazbiera sadzy, ale to samo zdrowie, wydech teraz.az.trzeszczy a szafe.zamykam na 238kmh no i nie ma bicia na fajerze... Policja z trudem dogonila mnie jadac 2.0tfsi.... Ostatnio trasa na ostrej pizd... Wypalilo miedz spod wtryskow hihi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 08 lis 2016, 19:45
- Lokalizacja: Działdowo
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 29 gru 2016, 09:00
- Lokalizacja: warszawa
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga