Dziwny grzechot silnika przy przyspieszaniu
Dziwny grzechot silnika przy przyspieszaniu
Witam jestem tu nowy i audi tez mam od paru dni. nigdy nie miałem Audi ale moze znacie ten problem i prosze o pomoc.
O to chodzi ze mam dziwne grzechoatnie silnika na wyzszych obrotach (automat) brzmi to troche jak niewyregulowane zawory ale byłem u mechanika i powiedział mi ze to na 90% rozrzad ewentualnie 10% szklanki zaworow za wymiane rozrzadu powiedzieli mi 11 tys wiec to troche duzo i niewiem co teraz robic
O to chodzi ze mam dziwne grzechoatnie silnika na wyzszych obrotach (automat) brzmi to troche jak niewyregulowane zawory ale byłem u mechanika i powiedział mi ze to na 90% rozrzad ewentualnie 10% szklanki zaworow za wymiane rozrzadu powiedzieli mi 11 tys wiec to troche duzo i niewiem co teraz robic
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Ciężko jest cokolwiek powiedzieć, bo to trochę wróżenie nie mogąc usłyszeć tego na żywo.
Mechanik może mieć racje, hałasuje rozrząd a dokładnie łańcuch. Niby ten typ rozrządu jest bezobsługowy, jednak te silniki mają z nim problem przy większych przebiegach (podobnie 4.2 FSI). Audi trochę pokombinowało i umieścili rozrząd z tyłu silnika, od strony ściany grodziowej co znacznie podnosi koszty w przypadku wymiany, ponieważ trzeba podnosić silnik.
Przejedź się jeszcze do innego magika, nie mów co powiedział poprzedni i porównasz sobie diagnozy a przy okazji cenę ewentualnej wymiany.
Mechanik może mieć racje, hałasuje rozrząd a dokładnie łańcuch. Niby ten typ rozrządu jest bezobsługowy, jednak te silniki mają z nim problem przy większych przebiegach (podobnie 4.2 FSI). Audi trochę pokombinowało i umieścili rozrząd z tyłu silnika, od strony ściany grodziowej co znacznie podnosi koszty w przypadku wymiany, ponieważ trzeba podnosić silnik.
Przejedź się jeszcze do innego magika, nie mów co powiedział poprzedni i porównasz sobie diagnozy a przy okazji cenę ewentualnej wymiany.
Pozdrawiam...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 09 sty 2015, 08:58
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Sztokholm
yaszczur jesteś moderatorem więc proszę Cię o przeniesienie tematu do odpowiedniego forum.
Porządek musi być
A co do tematu to z tego co pamiętam rozrząd grzechocze przy rozruchu jak zaczyna się z nim coś nie tak, podczas przyspieszania to raczej zawory.
Posłuchaj skąd idzie ten grzechot, czy z tyłu czy przy pokrywie zaworów.
Porządek musi być
A co do tematu to z tego co pamiętam rozrząd grzechocze przy rozruchu jak zaczyna się z nim coś nie tak, podczas przyspieszania to raczej zawory.
Posłuchaj skąd idzie ten grzechot, czy z tyłu czy przy pokrywie zaworów.
Diesel musi dymić :-D
Zdecydowanie za dużo licząc, że ORI rozrząd w ASO (!) kosztuje trochę ponad 4k PLN... a można kupić tej samej firmy (FEBI) co robi go, za niższe pieniądze... Myślę, że max to 7k PLN z częściami z ASO...sumo1995 pisze:za wymiane rozrzadu powiedzieli mi 11 tys wiec to troche duzo
Jaki przebieg ma autko?
[b]0x4B25A[/b], miałes lub masz cos do czynienia z tymi silnikami? Cos tam na aukcja mi sie obiło,jakieś częsci od FEbi, mówisz ze jest to to samo tylko bez znaczna i prowizji audi? Znowu na forach piszą że ten rozrząd taki drogi bo nie ma zamiennków.
Jeśli masz jakieś dobra inforamcje to wszelki wskazówki mile widziane.
[b]sumo1995[/b], jak poradziłeś sobie z swoim problemem?
Jeśli masz jakieś dobra inforamcje to wszelki wskazówki mile widziane.
[b]sumo1995[/b], jak poradziłeś sobie z swoim problemem?
Nadal posiadam swoje auto... więc i z jego silnikiem także mam do czynienia...bont pisze:miałes lub masz cos do czynienia z tymi silnikami?
Z tego co słyszałem, to jest właśnie FEBI - ORI... była gdzieś rozpiska co i jak i jakie dokładnie zabawki potrzeba do naszego rozrządu... niestety nie pamiętam już w której części forum...
[b]mat1324[/b], na numery jeszcze za wcześnie, (mam nadzieje) zastanawiam sie tylko co dokładnie trzeba wymienić?
Na ebayu znalazłem zestawy i są tam tylko łańcuchy i napinacze x4. Nie ma ślizgów a wiem że one też bardzo często pękają, wieć przypuszczam że obowiązowo też do wymiany. Zastanawiam sie jeszcze co z kołami zębatymi, też koniecznie wymiana czy mogą zostać? Co jeszcze trzeba przy robicie wymienić żeby było raz i porządnie.
[b]mat1324[/b], wiem że masz dostęp do cen w aso. Jak byś mógł mi taką przyblirzoną wycene zrobić, było by super. Chciał bym powoli oswajać sie z kosztami
Na ebayu znalazłem zestawy i są tam tylko łańcuchy i napinacze x4. Nie ma ślizgów a wiem że one też bardzo często pękają, wieć przypuszczam że obowiązowo też do wymiany. Zastanawiam sie jeszcze co z kołami zębatymi, też koniecznie wymiana czy mogą zostać? Co jeszcze trzeba przy robicie wymienić żeby było raz i porządnie.
[b]mat1324[/b], wiem że masz dostęp do cen w aso. Jak byś mógł mi taką przyblirzoną wycene zrobić, było by super. Chciał bym powoli oswajać sie z kosztami
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga