Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEC 4.2 290 KM] Zmiana silnika z z s8 do s6

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
meler053
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 28 lis 2012, 01:38
Lokalizacja: Biała Podlaska

[ AEC 4.2 290 KM] Zmiana silnika z z s8 do s6

Post autor: meler053 » 30 cze 2015, 23:00

Nie długo chce zaczac nowy projekt, a ze kocham c4 chce sobie taka zrobić i zostawić na lata. Jako samochód wypadowy. Do pracy jeżdżę nawet ładną s6 c4 nie długu otworze o niej temat tylko wpierw polerkę zrobię :D Kocham dźwięk silnika v8 w audi s8 d2 sa silniki o mocy do360 koni jako ze silnik w mojej ma już prawie 400tys dobrze służy jest niezawodny ale chciałbym trochę więcej mocy. Czy dało by sie taki silnik wpasować w s6? Czy jeśli chce zwiększać moc to tylko silnik 2.2t chociaż nie bardzo mi sie podoba wole silniki wolno ssące.
A6 c4 2.8 193 oska // A6 c4 2.8 174 quattro // a6 c5 2.4 164 quattro obecnie malzonki // S6 c4 4.2 obecnie

Awatar użytkownika
marek [a6]
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 25 mar 2009, 21:22
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nysa
Kontakt:

Post autor: marek [a6] » 06 sie 2015, 00:15

witam . widzę ze nikt nie chce napisać więc ..... możesz jak najbardziej każde v8 z tym 360 koni to poczytaj bo lubi panewka zacząć stukać lepsza opcja to 340 konne wersje 32 zaworowe ...z 40 zaworowych to 310 koni ..co do podniesienia mocy polecam racingforum tam jest dużo v8 audi na turbinach na seryjnych silnikach i mocach 500-750 koni potencjał jest .powodzenia i pozdrawiam
tylko quatrro !!!

Skalniak71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 28 sty 2012, 21:22
Lokalizacja: Wrocław/O-ca

Post autor: Skalniak71 » 23 lut 2016, 20:10

Podepnę się pod temat, potrzebuję informacji na temat swapa do s6 c4 4.2 na silnik v8 z audi a8. Potrzebuje wymienić silnik ponieważ prawdopodobnie padły panewki (brak ciśnienia oleju) w moim AEC. Z racji dużo większego wyboru zastanawiam się nad silnikami z a8. Chcę aby pasował prawie plug & play. Pytanie, czy i w jakich kosztach jaki motor najlepiej podejdzie?

Dziekuje i pozdrawiam.
Były:
Fiat Croma 1.9td 95'
Lancia Kappa 3.0V6 95'
VW Passat 1.9TDI 99
Alfa Romeo 166 2.4jtd-m 05'
Audi S6 4.2 V8 96'

Jest:
Audi A6 C5 2.7 BiT Q 01'
Audi A4 B7 2.0 TFSI Q 05'

Gość.

Post autor: Gość. » 24 lut 2016, 23:14

Najszybciej to z przedliftowej D2 koszt silnika 3-4500 w zalezności czy sam czy kompletny a najlepiej brac kompletny. Taniej wyjdzie wrzucić poczciwego ABZta ale wyszukac dobra sztuke nie jest łatwo bo maja swoje lata.

Poliftowe motorki to juz od 2tys (AQG)do 6 za AVP ale musisz sie w nich nastawić na wieksze elektrorezanko ze względu na cana jaki maja sterowniki.

Skalniak71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 28 sty 2012, 21:22
Lokalizacja: Wrocław/O-ca

Post autor: Skalniak71 » 26 lut 2016, 11:59

Czyli albo AEC albo ABZ żeby robota mnie nie zrujnowała... Nie wiesz jakie koszty takiego swapa na abz? Chodzi o dodatkowe graty wiązki itp.
Były:
Fiat Croma 1.9td 95'
Lancia Kappa 3.0V6 95'
VW Passat 1.9TDI 99
Alfa Romeo 166 2.4jtd-m 05'
Audi S6 4.2 V8 96'

Jest:
Audi A6 C5 2.7 BiT Q 01'
Audi A4 B7 2.0 TFSI Q 05'

Gość.

Post autor: Gość. » 26 lut 2016, 12:33

Kompletny ABZ to masz 1200-3000zł kwestia wazna to mieć przepływke i moduły bo drogie :)
Poza tym nie przewiduje jakis większych problemów bo ABZ lata po analogu jak i twoje autko. Wiazke silnika podłaczysz do auta i wsio. Zamach w ABZ jest na 10śrub to chyba masz podobnie?

Skalniak71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 28 sty 2012, 21:22
Lokalizacja: Wrocław/O-ca

Post autor: Skalniak71 » 27 lut 2016, 00:33

Tego to nie wiem, niestety, mój mechanik dość mało angażuje się w zdobycie informacji co potrzebuje do zmiany na abz. Rozumiem że skrzynia biegów (u mnie manualna) nie jest utrudnieniem?!
Były:
Fiat Croma 1.9td 95'
Lancia Kappa 3.0V6 95'
VW Passat 1.9TDI 99
Alfa Romeo 166 2.4jtd-m 05'
Audi S6 4.2 V8 96'

Jest:
Audi A6 C5 2.7 BiT Q 01'
Audi A4 B7 2.0 TFSI Q 05'

Gość.

Post autor: Gość. » 27 lut 2016, 00:52

ABZ bedzie nieco nowszy więc potrzeba ci kompletnego silniczka z osprzetem i wiazką.
Niedawno sprzedałem swój za 500zł :d

Skrzynia nie jest utrudnieniem. Jesli masz w AEC zamach na 10śrub to zostaje jak było.

Skalniak71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 28 sty 2012, 21:22
Lokalizacja: Wrocław/O-ca

Post autor: Skalniak71 » 27 lut 2016, 22:15

Z tego co sprawdzałem wygląda na to że u mnie jest również na 10 śrub https://www.partsbase.org/audi/audi-a6- ... -flywheel/
Były:
Fiat Croma 1.9td 95'
Lancia Kappa 3.0V6 95'
VW Passat 1.9TDI 99
Alfa Romeo 166 2.4jtd-m 05'
Audi S6 4.2 V8 96'

Jest:
Audi A6 C5 2.7 BiT Q 01'
Audi A4 B7 2.0 TFSI Q 05'

Gość.

Post autor: Gość. » 28 lut 2016, 17:49

No więc kolejna sprawa wyjasniona :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga