a6 c6 2,7 tdi quattro FALOWANIE OBROTÓW
a6 c6 2,7 tdi quattro FALOWANIE OBROTÓW
Witam
Jakiś czas temu pojawiły się u mnie dziwne falowania obrotów. Najczęściej dzieją się tak na 1000 obr/min ... przy spokojnej jezdzie bez gazu" za samochodami i niskimi predkosciami. Obroty faluja mi tak mniejwiecej o 200 obr/min , jakby skrzynia chciala zmienic bieg ale w ostatniej chwili sie powstrzymywała i tak w kolko, jakby nie mogła wyczuć mocy jaką ma toczyć samochód w danym momencie.
Natomiast gdy jade już szybciej, mam więcej gazu obroty zachowują się normalnie ...
Vag na skrzynie nie pokazuje żadnych błędów, na silniku tak samo ..
Skrzynia płynnie zmienia biegi, nie przeciąga...
Czy może ktoś miał podobne objawy?
co to może byc?
Jakiś czas temu pojawiły się u mnie dziwne falowania obrotów. Najczęściej dzieją się tak na 1000 obr/min ... przy spokojnej jezdzie bez gazu" za samochodami i niskimi predkosciami. Obroty faluja mi tak mniejwiecej o 200 obr/min , jakby skrzynia chciala zmienic bieg ale w ostatniej chwili sie powstrzymywała i tak w kolko, jakby nie mogła wyczuć mocy jaką ma toczyć samochód w danym momencie.
Natomiast gdy jade już szybciej, mam więcej gazu obroty zachowują się normalnie ...
Vag na skrzynie nie pokazuje żadnych błędów, na silniku tak samo ..
Skrzynia płynnie zmienia biegi, nie przeciąga...
Czy może ktoś miał podobne objawy?
co to może byc?
A powiedz mi próbowałeś coś z tym zrobić? coś czyścić, wymieniać?
szczerze mówiąc nie wiem nawet jak na razie gdzie szukać przyczyny no i jak długo można tak jeździć żeby sobie nie narobić jakiś dodatkowych kosztów...
[ Dodano: 2015-04-16, 07:30 ]
Teoretycznie da się jeździć bo wystarczy albo lekko gaz trzymać albo hamować i nie ma tego falowania ale to nie o to chodzi
Na razie planuje wyczyścić EGR plus zdjąć kolektory wyczyścić wszystko i przy okazji rzucić okiem na klapy.
szczerze mówiąc nie wiem nawet jak na razie gdzie szukać przyczyny no i jak długo można tak jeździć żeby sobie nie narobić jakiś dodatkowych kosztów...
[ Dodano: 2015-04-16, 07:30 ]
Teoretycznie da się jeździć bo wystarczy albo lekko gaz trzymać albo hamować i nie ma tego falowania ale to nie o to chodzi
Na razie planuje wyczyścić EGR plus zdjąć kolektory wyczyścić wszystko i przy okazji rzucić okiem na klapy.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Witam
Mam podobny problem. z tą roznica ze na 4 biegu czasami dluzej mi skrzynia " mysli" tzn obroty faluja gora dol i po chwili wskakuje dopiero 5 bieg. Dzieje sie to na nizszych predkosciach i obrotach (do 2tys)
Jesli w gre wchodzila by wymiana konwertera to jakiego rzedu sa to koszty? Planuje powoli sprzedawac auto i nie chcialbym bog wie ile do niego jeszcze dokladac.
Przy okazji moze ktos polecic jakis serwis skrzyn biegow w malopolsce albo na podkarpaciu?
Mam podobny problem. z tą roznica ze na 4 biegu czasami dluzej mi skrzynia " mysli" tzn obroty faluja gora dol i po chwili wskakuje dopiero 5 bieg. Dzieje sie to na nizszych predkosciach i obrotach (do 2tys)
Jesli w gre wchodzila by wymiana konwertera to jakiego rzedu sa to koszty? Planuje powoli sprzedawac auto i nie chcialbym bog wie ile do niego jeszcze dokladac.
Przy okazji moze ktos polecic jakis serwis skrzyn biegow w malopolsce albo na podkarpaciu?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga