[ AEL 2.5 140 KM] Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj
[ AEL 2.5 140 KM] Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj
Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracji czy kupić nowe?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
Re: Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracj
zależy dla kogo lepiejKudi pisze:Lepiej oddać turbine i pompe do regeneracji czy kupić nowe?
jak dla auta- zawsze lepiej kupić nowe
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
Osobiście zastanowił bym się bo jednak to są stare rzeczy i leża na półkach gdzieś ... Guma ma to do siebie że parcieje więc po zakupie nowych części możesz mieć tak że wszytko zacznie rzygać olejem i paliwem a co do regeneracja możesz zafundować dobie nowe części do pompy nie regenerowane i będzie chyba jednak tanie coś mi ostatnio o uszy się obiło że głowica do naszych pomp 1000 nówka bosch .
Zafunduj gdzieś do pożądanego serwisu Boscha żeby dobrze zrobili i tyle i nie zapomnij o końcówkach wtrysków :P a jak końcówki to i przekładki :P
Zafunduj gdzieś do pożądanego serwisu Boscha żeby dobrze zrobili i tyle i nie zapomnij o końcówkach wtrysków :P a jak końcówki to i przekładki :P
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
ładowanie nowych części do tak starych samochodów jest nieopłacalne, chyba że zamierzasz jeszcze eksploatować 10 lat. ja moją pompę w AAT 116KM dałem do regeneracji w profesjonalnym serwisie BOSCH, mam gwarancję na 100.000km o ile auto będzie serwisowane dalej na tej stacji, co i tak czynię. Generalnie pompa zrobioną w profi zakładzie ma całe bebechy nowe, zazwyczaj zostaje sam korpus. Koszt całości <1000 zł. Zresztą nie chce, żeby mi nie-wiadomo-kto grzebał przy motorze, bo juz wielu "spec'ów" poznałem wcześniej. Muszę jeszcze zregenerować turbinę i wymienić wąż turbo, bo niestety mam pęknięty i za pomocą przewalcowanej blachy i taśmy zbrojonej połatany (swoją drogą - może ktoś zna zamiennik na ten wąż - ponoć od jakiegoś UAZa czy czegośtakiego pasuje, wąż już ciśnieniem, za turbiną). Turbinę ze stałą geometrią łopatek to można nawet samemu czyścić, mój kolega tak to robił w VW passacie. Można też wymontować i wysłać. Koszt między 400-600 zł.
Mam najechane ponad 500.000km i auto ledwo zakopci jak mocniej dodam gazu, chyba że długo jeżdzę po mieście, to trzeba przedmuchać. bierze 0,2-0,3l olej na 1000km. trzeba dbać wymieniać osprzęt, rozrząd robić w miejscu, gdzie odpowiednio ustawią kąt, i taka regeneracja daje do przejechania kolejne 200.000km - warto też zmienić wtryski, tj. bardziej nawet pompę po wymianie wtrysków, bo nowe nie-lejące bardziej obciążają serducho pojazdu.
update:
Koszt regeneracji pompy to jednak w granicach 1500 zł jest. Moja pomyłka.
Mam najechane ponad 500.000km i auto ledwo zakopci jak mocniej dodam gazu, chyba że długo jeżdzę po mieście, to trzeba przedmuchać. bierze 0,2-0,3l olej na 1000km. trzeba dbać wymieniać osprzęt, rozrząd robić w miejscu, gdzie odpowiednio ustawią kąt, i taka regeneracja daje do przejechania kolejne 200.000km - warto też zmienić wtryski, tj. bardziej nawet pompę po wymianie wtrysków, bo nowe nie-lejące bardziej obciążają serducho pojazdu.
update:
Koszt regeneracji pompy to jednak w granicach 1500 zł jest. Moja pomyłka.
4ever3dom
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga