1.8 T AWT Passat B5FL 2001
1.8 T AWT Passat B5FL 2001
Witam!
Mam na imię Piotr i szukam pomocy;)
Co prawda to nie Audi. Pacjent to Passat B5FL 2001 rok 1.8t AWT Variant manual.
Problem to duże spalanie ok 10.5l/100km w trasie przy 100-110km/h - mało dynamicznie.
W samochodzie wymieniłem pompę paliwa na nową VEMO (ciśnienie przy teście pod obciążeniem 4,5 bara do odcięcia i nie spada). Świece nowe NGK. Wymienione wszystkie filtry. Brak wypadających zapłonów. Nowy ori regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Wczoraj wymieniłem zawór powietrza wtórnego z tyłu głowicy wraz z łączeniami i opaskami.
Wyrzuciłem katalizator i wspawałem rurę. Z wydechu czuć niespalone paliwo. Pierwsza sonda NGK wymieniona niecały rok temu. Druga wyłączona programowo(choć w tej chwili wgrałem oryginalny program w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok i tak jeżdżę)
Oto co się dzieje na wolnych obrotach:
http://vaglog.pl/log_200928.html
Przepływkę wymieniłem na ori używkę i teraz mierzy lepiej (ale czy na pewno?). Do odcinki:
http://vaglog.pl/log_200929.html
Przejazd w koło komina:
http://vaglog.pl/log_200930.html
Dolot jest szczelny. Przy teście szczelności jedyna droga ucieczki to bagnet. Zatykam palcem i przewody twardnieją.
Proszę o wszelkie sugestie bo nie znalazłem podobnego tematu na forum passata ani audi Dziękuje serdecznie za dużą pomoc forumowiczom z forum passata;)
Dzięki
P.S.
Silnik jest po remoncie góry bo wydmuchał uszczelkę pod głowicą. Nowe uszczelki, rozrząd i planowanie głowicy. Zalany olejem MOTUL 8100 X-CESS 5W40.
Mam na imię Piotr i szukam pomocy;)
Co prawda to nie Audi. Pacjent to Passat B5FL 2001 rok 1.8t AWT Variant manual.
Problem to duże spalanie ok 10.5l/100km w trasie przy 100-110km/h - mało dynamicznie.
W samochodzie wymieniłem pompę paliwa na nową VEMO (ciśnienie przy teście pod obciążeniem 4,5 bara do odcięcia i nie spada). Świece nowe NGK. Wymienione wszystkie filtry. Brak wypadających zapłonów. Nowy ori regulator ciśnienia na listwie wtryskowej. Wczoraj wymieniłem zawór powietrza wtórnego z tyłu głowicy wraz z łączeniami i opaskami.
Wyrzuciłem katalizator i wspawałem rurę. Z wydechu czuć niespalone paliwo. Pierwsza sonda NGK wymieniona niecały rok temu. Druga wyłączona programowo(choć w tej chwili wgrałem oryginalny program w celu sprawdzenia czy wszystko jest ok i tak jeżdżę)
Oto co się dzieje na wolnych obrotach:
http://vaglog.pl/log_200928.html
Przepływkę wymieniłem na ori używkę i teraz mierzy lepiej (ale czy na pewno?). Do odcinki:
http://vaglog.pl/log_200929.html
Przejazd w koło komina:
http://vaglog.pl/log_200930.html
Dolot jest szczelny. Przy teście szczelności jedyna droga ucieczki to bagnet. Zatykam palcem i przewody twardnieją.
Proszę o wszelkie sugestie bo nie znalazłem podobnego tematu na forum passata ani audi Dziękuje serdecznie za dużą pomoc forumowiczom z forum passata;)
Dzięki
P.S.
Silnik jest po remoncie góry bo wydmuchał uszczelkę pod głowicą. Nowe uszczelki, rozrząd i planowanie głowicy. Zalany olejem MOTUL 8100 X-CESS 5W40.
http://vaglog.pl/log_198139.html
Z przed 20 dni, ale są
Z przed 20 dni, ale są
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Zawór dv mam nowy ori - pol roku.
Gdzie sprawdzić zawór g62?
Jak sprawdzam szczelność(zgodnie z tym: http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... category=5) to ciśnienie ucieka jedynie przez bagnet. Zatkam palcem i nic nie syczy.
Gdzie jeszcze sprawdzać szczelność?
Na dodatek coś takiego
http://zapodaj.net/7524576ce774b.jpg.html
http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html
Co dalej ? Jakieś sugestie koledzy?
Gdzie sprawdzić zawór g62?
Jak sprawdzam szczelność(zgodnie z tym: http://www.a4mods.com/index.php?page=we ... category=5) to ciśnienie ucieka jedynie przez bagnet. Zatkam palcem i nic nie syczy.
Gdzie jeszcze sprawdzać szczelność?
Na dodatek coś takiego
http://zapodaj.net/7524576ce774b.jpg.html
http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html
Co dalej ? Jakieś sugestie koledzy?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Nie zawór tylko czujnik temperatury płynu chłodzącego. Trzeba sprawdzić jakie wartości podaje gdy silnik wystudzony i w trakcie nagrzania. Możesz sprawdzić jego wskazania w grupach 004, 006 silnika. Czy po wystudzeniu będzie pokrywał się z temp otoczenia a po nagrzaniu silnika około 90 stopni.Fejb pisze:Gdzie sprawdzić zawór g62?
Wszystkie podciśnienia, czy nie ma jakichś przetarć lub spróchniałych przewodów z układem sai włącznie gdyż jest razem połączony.Fejb pisze:Gdzie jeszcze sprawdzać szczelność?
Ok zastosuję się;)
A co z tym fantem? http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html skąd te błędy na czerwono?
A co z tym fantem? http://zapodaj.net/e0b2ae688a655.jpg.html skąd te błędy na czerwono?
robiłeś już ten test szczelności??
https://pl-pl.facebook.com/pages/Dem-Ca ... 7140883770
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
było-a4 1.8 zmieniło się w 1.8t na 220ps
było też a4 1.9 AWX
jest a6 4,2 ARS
Robiłem ten test http://www.a4mods.com/ind...tml&category=5 już kilka razy. Jak zatkam palcem bagnet to przewodu pęcznieją więc jest szczelnie.
Co sądzicie o pierwszej sondzie? Dobrze działa czy nie? Podmieniać na próbę? Sonda ma niecały rok NGK.
Dziś byłem w trasie i n każdym skrzyżowaniu czuć niespalone paliwo;/ Ostatnio sprawdzałem wydech zatykając końcówki tłumika i nic nigdzie nie uciekało.
Korekty z grupy 32 po trasie ~200km.
http://zapodaj.net/9e287c5240fb0.jpg.html
Czyli jak rozumiem przez układ SAI może być zaciągane lewe powietrze przez co sonda może wariować i robić korekty na + ?
Co sądzicie o pierwszej sondzie? Dobrze działa czy nie? Podmieniać na próbę? Sonda ma niecały rok NGK.
Dziś byłem w trasie i n każdym skrzyżowaniu czuć niespalone paliwo;/ Ostatnio sprawdzałem wydech zatykając końcówki tłumika i nic nigdzie nie uciekało.
Korekty z grupy 32 po trasie ~200km.
http://zapodaj.net/9e287c5240fb0.jpg.html
Czyli jak rozumiem przez układ SAI może być zaciągane lewe powietrze przez co sonda może wariować i robić korekty na + ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 768
- Rejestracja: 19 wrz 2010, 20:36
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
http://vaglog.pl/log_201121.html
Coś długo wchodzi na 90 stopni, których nie osiąga.
W chwili gdy pokazuje 70 to na zegarach jest już 90. Czekałem i czekałem i nie idzie do góry.
Auto stało w garażu, w którym było 6 stopni po nocy.
Jak to wygląda?
Coś długo wchodzi na 90 stopni, których nie osiąga.
W chwili gdy pokazuje 70 to na zegarach jest już 90. Czekałem i czekałem i nie idzie do góry.
Auto stało w garażu, w którym było 6 stopni po nocy.
Jak to wygląda?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga