witam wszystkich
mam problem z pneumatyka.... chodzi o to ze jak jest cieplo to jest dobrze kompresor pompuje na dwa koła elegancko, przyszedl mróz i dupa prawa strona lezy na ziemi a z lewej ze 20 cm nad kołem.... wyjąłem kompresor i odpczepiłem przewody doprowadzajace powietrze do amorków jeden poszedl elegacko ( z prawej strony gdzie auto lezalo) a drugi - lewy mozna powiedziec ze wystrzelil przy koncówce odkrecania i teraz jak wkrecilem to troche puszcza przy kompresorze i nie pompuje ani na jedna ani na druga strone... co mam zrobic?
Nivo Audi a6 c5
Witam
Po prostu masz wodę w wężyku po prawej stronie układu. Jak przyszedł mróz woda zamarzła w wężyku blokując dopływ powietrza i kompresor nie napompował miecha. Znowu jeśli z lewej strony miałeś ciśnienie i zacząłeś odkręcać to wiadomo ze powietrze pod ciśnieniem wystrzeliło. Problem w układzie NIVO jest taki, że gniazda w kompresorze i w miechach są wykonane z tworzywa sztucznego a dławiki z mosiądzu i łatwo zerwać gwint, który może spowodować nieszczelność układu. Dławiki powinno się wkręcać ręcznie i dopiero pod koniec "dociągnąć" lekko kluczem, żeby oring docisnął.
Po prostu masz wodę w wężyku po prawej stronie układu. Jak przyszedł mróz woda zamarzła w wężyku blokując dopływ powietrza i kompresor nie napompował miecha. Znowu jeśli z lewej strony miałeś ciśnienie i zacząłeś odkręcać to wiadomo ze powietrze pod ciśnieniem wystrzeliło. Problem w układzie NIVO jest taki, że gniazda w kompresorze i w miechach są wykonane z tworzywa sztucznego a dławiki z mosiądzu i łatwo zerwać gwint, który może spowodować nieszczelność układu. Dławiki powinno się wkręcać ręcznie i dopiero pod koniec "dociągnąć" lekko kluczem, żeby oring docisnął.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga