Witam wszystkich.
Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem A6 C5 3.0V6
Jak to bywa na początku zająłem się sprawdzaniem wszystkiego. Zacząłem od zawieszenia i okazał się, że do wymiany jest na osi przedniej: lewy dolny wahacz tył oraz prawa końcówka drążka.
Przeglądam ceny części i od razu mówię, że szukam czegoś w przyzwoitym SPAM jakość/cena interesują mnie zamienniki. LEMFORDER jest za drogi, choć wiem, że jakość znakomita.
Pomyślałem o konfiguracji wahacz+końcówka SWAG lub wahacz+końcówka MOOG. Cenowo wypada to podobnie. Odnosząc się do cen innych producentów jest to średnia półka cenowa. Ponieważ na co dzień jeżdżę autem służbowym, roczny przebieg w moim prywatnym kształtuje się w okolicach 6000 km.
Co sądzicie o w/w konfiguracji? A może coś innego w podobnej cenie. Zaznaczam, że nie chciałbym po dwóch miesiącach wymieniać tego od nowa.
Wymiana wahacza i końcówki. MOOG czy SWAG?
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
kolego zależy jeszcze po jakich drogach jeździsz i na jakich kółkach
ja u siebie ładuje master sporty jeżdżę w lato na 18stkach profil 40 a w zimę na 15stkach profil chyba 60 kumpel to samo i po dziurawych drogach sporo jeździmy i jakieś 15-20k km raczej spokojnie wytrzymują
swag raczej dobra firma to powinien i więcej wytrzymać
ja u siebie ładuje master sporty jeżdżę w lato na 18stkach profil 40 a w zimę na 15stkach profil chyba 60 kumpel to samo i po dziurawych drogach sporo jeździmy i jakieś 15-20k km raczej spokojnie wytrzymują
swag raczej dobra firma to powinien i więcej wytrzymać
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 482
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
Znowu to samo. Temat o wahaczach ma już 38 stron ale nie, znowu jakiś Swag czy inny.
Co to za naprawa na rok ludzie ogarnijcie się wreszcie. Oryginały LMO w hurtowni można kupić górne po 136PLN, dolne po 250, łączniki po 50.
bielu89 kupiłeś 3.0 w muliti i żałujesz 250 na wahacz - czegoś tu nie rozumiem.
Jeździcie OOOO A6 a pakujecie jakieś badziewie do środka. Jeszcze raz napiszę tylko LMO i zapominacie o zawieszeniu raz na całe życie samochodu u Was.
Ładujcie tą chińszczyznę a będzie tak: O panu Sławku i jego BMW
Pozdr...
Co to za naprawa na rok ludzie ogarnijcie się wreszcie. Oryginały LMO w hurtowni można kupić górne po 136PLN, dolne po 250, łączniki po 50.
bielu89 kupiłeś 3.0 w muliti i żałujesz 250 na wahacz - czegoś tu nie rozumiem.
Jeździcie OOOO A6 a pakujecie jakieś badziewie do środka. Jeszcze raz napiszę tylko LMO i zapominacie o zawieszeniu raz na całe życie samochodu u Was.
Ładujcie tą chińszczyznę a będzie tak: O panu Sławku i jego BMW
Pozdr...
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
heh w sumie to racjavikus pisze:Znowu to samo. Temat o wahaczach ma już 38 stron ale nie, znowu jakiś Swag czy inny.
Co to za naprawa na rok ludzie ogarnijcie się wreszcie. Oryginały LMO w hurtowni można kupić górne po 136PLN, dolne po 250, łączniki po 50.
bielu89 kupiłeś 3.0 w muliti i żałujesz 250 na wahacz - czegoś tu nie rozumiem.
Jeździcie OOOO A6 a pakujecie jakieś badziewie do środka. Jeszcze raz napiszę tylko LMO i zapominacie o zawieszeniu raz na całe życie samochodu u Was.
Ładujcie tą chińszczyznę a będzie tak: O panu Sławku i jego BMW
Pozdr...
_________________________________ Audi Quattro______________________________
15-20 tys to tak jaby nic nie wytrzymywałyxpbit pisze:kolego zależy jeszcze po jakich drogach jeździsz i na jakich kółkach
ja u siebie ładuje master sporty jeżdżę w lato na 18stkach profil 40 a w zimę na 15stkach profil chyba 60 kumpel to samo i po dziurawych drogach sporo jeździmy i jakieś 15-20k km raczej spokojnie wytrzymują
swag raczej dobra firma to powinien i więcej wytrzymać
Kupuje własnie dlatego lemfoldery i przez 150-200 tys nie ma problemu. AUto lata w trasie obecnie ma 425 tys przebiegu.
Kupiłem raz febi w Omedze tuleje bo chciałem oszczedzić. Nie oszczędzam auta i febi wytrzymało wtedy 5 tys. a lemfordery 60.
Kupowanie tanich wahaczy to żadna oszczędność. chyba zeby tylko sprzedac auto nie stukające.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga