Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[3.0 tdi CDYA] Pompa wysokiego ciśnienia zatarta - co dalej

Silniki wysokoprężne
krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

[3.0 tdi CDYA] Pompa wysokiego ciśnienia zatarta - co dalej

Post autor: krysti » 13 paź 2014, 22:34

Witam.
Dzisiaj podczas jazdy auto mi zgasło, zapaliła sie kontrola świec żarowych, auto odpaliłem i jakoś dojechałem do garażu około kilometra.
Po podpięcie kompa katastrofa


Po zdemontowaniu czujnika ciśnienia na pompie załamka całkowita


Panowie jak ugryźć teraz ten problem, wiadomo pompa do wymiany ale co dalej?
Wtryski też do wymiany ??
Silnik CDYA 3.0 tdi
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 14 paź 2014, 08:55

Kurde masakra, pierwszy raz słyszę o czymś takim w silniku po lifcie, teź mam taki silnik i szczerze to przeraził mnie ten post. Niestety ale moim zdaniem masz caly układ do wymiany, pompa .+ wtrysku, masakra a ponoc miały to byc silniki z usuniętymi wadami..

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 14 paź 2014, 10:27

Też jestem mega zdziwiony, co ciekawe trzy lata temu była wymieniana pompa wysokiego ciśnienia wraz z przewodami paliwowymi w ASO. Aż nie chcę mi się wierzyć że tak szybko padła.
Paliwo leję cały czas na statoil.
Jutro auto wstawiam do mechanika i zobaczymy co z tego wyniknie, ale biorę najgorsze scenariusz pompa plus wtryski :|
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 14 paź 2014, 11:20

Być może zbyt suche paliwo... :|

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 14 paź 2014, 11:23

a przebieg masz sprawdzony?

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 14 paź 2014, 19:09

marek85 pisze:a przebieg masz sprawdzony?
Raczej tak.
Jutro auto do mechanika daję i zobaczymy co dalej.
Najchętniej to bym wysłał pompę i wtryski do sprawdzenia w Bosch service Gładysek.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

Laser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2012, 20:58
Lokalizacja: Dolny Sląsk

Post autor: Laser » 14 paź 2014, 19:44

Wczoraj był trzynasty. można jemu na garba to wrzucić.

Ale takiego czegoś to jeszcze nie widziałem

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 14 paź 2014, 20:07

krysti, Podaj co Ci powiedział mechanior :|

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 14 paź 2014, 21:10

a co ile wymieniałeś filtr paliwa, sprawdź przy okazji ten element, może tutaj jest przyczyna.

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 14 paź 2014, 21:43

RadarVR6 pisze:a co ile wymieniałeś filtr paliwa, sprawdź przy okazji ten element, może tutaj jest przyczyna.
Filtr wymieniam co 30 tyś.
Ok powiem co i jak.
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 17 paź 2014, 09:02

I jak się sytuacja rozwinęła? Wiadomo juz coś więcej?

krysti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 321
Rejestracja: 11 lip 2010, 18:35
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: krysti » 17 paź 2014, 19:35

marek85 pisze:I jak się sytuacja rozwinęła? Wiadomo juz coś więcej?
Sytuacja wygląda następująco:
do wymiany cały układ paliwowy.
Mechanik powiedział że pompa jest zajechana i jest coś nie tak z wtryskami.
Wsadził drugą pompę używkę i auto dalej coś nie tak chodziło.
Chciał mi wymienić w aucie: druga pompę wysokiego ciśnienia, listwy common rail i wtryski, cały zestaw za 3200 plus robota.
Nie chciałem pakować używanych wtrysków wiec kupiłem nowe.
Na starych korekcje były sporo no plusie i auto miało delikatne drgania na luzie.
Sprawa stanęła na tym że w poniedziałek ma wszystko składać tzn. nowe moje wtryski i jego pompa, listwy i filtr.
Nie wiem czy dobrze robię, trochę się boje czy druga pompa nie zabije mi nowych wtrysków.
Na necie takie coś wyczytałem:
http://www.commonrailforum.pl/pompa-cp4 ... t1595.html
A6 2,0 ABK 115 95rok AVANT Było A6 2,8 ALG 193 98rok SEDAN Było
A6 2,5tdi BAU 179 04rok AVANT Quattro Było
VW GOLf 1.9tdi AJM 115 00rok Jest i 4motion :)
A6 3.0tdi CDYA 240 2008 AVANT Jest i Quattro :)

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 17 paź 2014, 20:00

Współczuję wydatków. Powiem tyle ze im więcej czytam to forum to coraz bardziej boje się jezdzic moim autem... Chyba lepiej zyc w niewiedzy niż jezdzic samochodem z ciągłymi myślami "kiedy tylko cos pierd....." albo "co będzie następne". :(

RadarVR6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 13 maja 2014, 11:04
Lokalizacja: Katowice

Post autor: RadarVR6 » 18 paź 2014, 21:12

Ostatnio byłem na serwisie audi w kce i stała tam też taka z zatartą pompą, ale jeszcze nie wiedzieli co jest przyczyną. A z drugiej strony rozmawiałem z gościem to mówił, że rekordzista ma 460kkm bez większych napraw. Mowa cały czas o 3.0tdi po lifcie.

marek85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 11 sie 2012, 21:22
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: marek85 » 18 paź 2014, 22:18

Ja mam nim niecałe 220 i jeżdżę naprawde mało, także jest nadzieja:p

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga