Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)

Post autor: Aeternus » 08 wrz 2014, 22:54

Witam serdecznie.

Po sprzedaży mojej ukochanej Ventki

Obrazek

kupę czasu szukałem godnego następcy, troszkę młodszego, z pod znaku OOOO i z v-ką pod maską. Szukałem i szukałem i nic nie znalazłem ciekawego przez ponad pół roku :( Byłem już mocno zmęczony szukaniem i jeżdżeniem za trupami po całej Polsce aż w kwietniu znalazłem ciekawe ogłoszenie w Czarlinie więc pojechałem i kupiłem wreszcie nowe auto. Idealne nie było ale i kasa w miarę przyzwoita tak więc stałem się posiadaczem Audi A6 C5 Avant 2.7 Bi turbo. Miała parę mankamentów ( drobne rysy, wgniotki, troszkę w mechanice druciarstwa ) ale zdecydowałem się kupić i doprowadzić auto do jak najlepszego stanu. Mam je już kilka miesięcy i komfort jazdy oraz odczucia są niesamowite więc chyba to była dobra decyzja ;)

Tyle historii pora na fakty:

Model: A6 C5
Buda: Avant
Motor: 2.7 Bi turbo AJK 230 PS po małym koksie + LPG PRINS ;)
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Kolor: LY5K Brilliantblau
Gaz: PRINS. Butla we wnęce koła zapasowego 72L wlew pod klapką paliwa
Przebieg: 274000 przy kupnie teraz jakies 279000

Wyposażenie:

1. ABS
2. ESP
3. NAVI Plus
4. Skóra w kolorze ciemnego grafitu
5. Przednie fotele regulowane elektrycznie góra/dół
6. Wspomaganie kierownicy
7. Regulacja kierownicy
8. Szyberdach
9. Climatronik
10. Halogeny
11. Pełna elektryka szyb i lusterek
12. Podgrzewane spryskiwacze i lusterka
13. Pakiet oświetlenia wnętrza
14. 4x airbag
15. Zmieniarka na 6 CD + subwoofer
16. Podłokietnik
17. Xenon + spryskiwacze

I na bank coś o czym zapomniałem. Nie jest to full wypas bo troszkę rarytasów brakuje ale dla mnie w zupełności wystarczy ;)

Co zostało zrobione:

Standardowo po kupnie oleje, filtry, rozrząd, wentylator wiskozy + sama wiskoza, termostat, kompletna odma, serwis instalacji gazowej ( regeneracja reduktora + filtry ), świece, zaworki podciśnienia, N75, założony standardowy filtr powietrza i dolot zamiast dziadowskiego stożka!!! Czeka na montaż zawieszenie przód oraz wymienione będą uszczelki pod klawiaturami. Dodatkowo porobiłem kilka zaprawek by nie rzucały się w oczy ryski i lekkie rdzawe ogniska ( na szczęście same drobiazgi :) ) Na razie to tyle.

Co zostało do zrobienia:

W najbliższym czasie wspomniana zawieszenie przód, uszczelki pod klawiaturami, wszystkie heble, amorki przód i tył ( to na wiosnę razem z gwintem :) )

Plany na auto:

Poprzedni właściciel musiał mieć przygodę przodem i dlatego wpadła morda z polifta, która bardzo mi się podoba ;) Lampy depo z ringami wylecą ale dlatego, że parują strasznie i są zmęczone. Dodatkowo są założone koła z a4 b7 pomalowane w jakiś bliżej niezidentyfikowany kolor :P Dodatkowo dystanse na każde koło 20mm co by szerzej koło leżało :)

Ja widzę to auto tak:

1. Gwint
2. Ogarnąć budę do zmiany koloru auta ( pomalować wszystkie plastiki pod kolor auta )
3. Zmienić zderzak tył na polifta z 2 wycięciami na wydech ( moje są schowane )
4. nowe końcówki wydechu ( elipsa podobna do ori RS6 )
5. Lampy na bi-xenonie własnej konstrukcji z Demon Eye
6. Obrysy US przód
7. Blenda tył polift
8. Lampy tył polift
9. Szerokie listwy na drzwi z s-ki
10. Lotka na klapę od RS6
11. Dokładka od Leona cupry pod przedni zderzak
12. Felgi 19" ( model już wybrany )
13. Tempomat, którego troszkę mi tu brakuje :(
14. Kupić zaślepkę spryskiwacza kierowcy w zderzak bo mi gdzieś zwiało na mieście
15. Generalnie utrzymywać auto w najlepszym stanie jak się da!!!

Parę zdjęć na stan obecny:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Zmiany:

Wrzesień 2014:


Wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą, gumowy trójnik od przepustnicy + kilka przewodów podciśnienia oraz N75. Miałem małe problemy z szarpaniem i wydawało mi się, że to rozwiąże problem.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj winowajca lekkiego falowania obrotami:
Obrazek

Wsio na swoim miejscu:

Obrazek


Nowa blenda od przed-lifta przerobiona na po lift + podwójne światła przeciwmgielne:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Listopad 2014:

Wymiana kompletu wahaczy z drążkami i końcówkami kierowniczymi, oraz wszystkie tarcze i klocki. Wybór padł na tarcze i klocki firmy ATE bo już mam je sprawdzone a automat musi mieć heble dobre :)

Grudzień 2014:

Takie tam drobnostki:

Obrazek
Obrazek

Kierunki też są na swoim miejscu:

Obrazek
Obrazek

Styczeń 2015:

Z racji tego, że dotarła do mnie folia carbon 3M okleiłem wszystkie drewniane dekory bo jakoś mi się nigdy w ciemnym wnętrzu nie podobały. Tak więc 4,5h roboty i wszystko jest z powrotem na aucie. A tak to wyszło:

W trakcie prac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeszcze coś dla kluczyka:

Obrazek
Obrazek

Efekt końcowy na aucie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Foto przy normalnym oświetleniu:

Obrazek
Obrazek

Automatyczne otwieranie tylnej klapy:



Luty 2015:


Wymienione uszczelki pod deklami z których ciekł olej, miska olejowa bo okazało się po myciu silnika że jest pęknięta, świece NGK Platinum i wreszcie znikł problem szarpania na gazie i benzynie :) Dodatkowo wpadł nowy czujnik EGT od Sida oraz czujnik temepratury cieczy bo zrobił małego psikusa i się spalił. Teraz najciekawsze... Idiota który montował gaz w niemczech przewiercił pokrywy zaworów w 2 miejscach by zamontować wspornik dla wtrysków i zalepił wszystko silikonem spod którego też waliło olejem. Tak więc małe spawanko w sumie 4 dziur i wszystko śmiga aż miło <okok>

Marzec 2015:


Wymiana sanek przód bo miałem pogięte i dodatkowo wymienione 2 poduszki pod silnikiem bo były zerwane. Przy okazji wymieniony został wąż od chłodzenia skrzyni i dolano 1,5l oleju.

Kwiecień 2015:

Założona nowa kostka do czujnika temperatury cieczy i sam nowy czujnik bo auto nie chciało odpalać na zimnym silniku.

Czerwiec 2015

Wymiana Ezektora i okolicznych przewodów na nowe części

Obrazek


Sierpień 2015

Malowanie strukturą zderzaków i progów

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wrzesień 2015:

Lampy tył po-lift, tapicerka tylnej klapy, , osłony szyn foteli przód, zapalniczka tylna, dekielek do felgi.

Obrazek
Obrazek

Stara tapicerka klapy
Obrazek
Obrazek

W trakcie zmian
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Efekt
Obrazek
Obrazek

Halogeny
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowy akumulator
Obrazek

Grudzień 2015:


Wymiana okresowa filtrów MANN, olej Mobil1 5w50, nowe świece NGK Laser Line.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Styczeń 2016:

Zawieszka 1BE + springi H&R - 40mm

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Fele Mercedes S klasa przód 8,5 J tył 9,5 J i obie osie z oponką 235/35/19 z 2015 roku więc świeżutki komplet mi się trafił w niezłym stanie.

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Luty 2016:

Duże lusterko z po-lifta w kolorze.

Obrazek
Obrazek

Manetka tempomatu i kierunków:

Obrazek
Obrazek

No i mały detal. Zestaw naprawczy włącznika świateł. Moje pokrętło dogorywało. Więc będzie kolejny akcent po-lifta ;)

Przed:

Obrazek

W trakcie:

Obrazek

No i gotowe:

Obrazek

Małe zaprawki na lewym błotniku przód oraz założenie brakującej zaślepki spryskiwacza. Dodatkowo montaż dużego lusterka pasażera.

Zaślepka:

Obrazek

Foto założonego przełącznika świateł.

Obrazek
Obrazek

Lustro:

Obrazek
Obrazek

Marzec 2016:

- Nowe pierścienie centrujące do felg

Obrazek

- Niewidzialna wycieraczka:

Obrazek

- Emulator zmieniarki X-Car Link + złącze SO16 żeby to wszystko poskładać do kupy:

Obrazek

W trakcie rozbierania:

Obrazek
Obrazek

Gotowe:

Obrazek

- Silniczek wycieraczki tył:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kwiecień/MAJ 2016:

Małe najechanie dostawczaka na moje auto pod warsztatem:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe elementy:

Obrazek
Obrazek

W trakcie prac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Założenie amorków 1BE + sprężyny H&R oraz nowe odboje, drążki kierownicze i końcówki:

Obrazek
Obrazek

Przy okazji przy pomocy farby Foliatec i piaskowania, zaciski zostały zregenerowane i przy okazji wymieniliśmy płyn hamulcowy i założyliśmy nowe przewody hamulcowe:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Po pierwszej warstwie:

Obrazek

Na aucie:

Obrazek
Obrazek

Nowe zawory DV firmy Pro-Perfect:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Mała modyfikacja wyglądu silnika:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe koło na aucie wraz z nowymi dystansami przód 10mm , tył 8mm:

Obrazek
Obrazek

Na razie foto poglądowe. Słabe miejsce, słaby kadr:

Obrazek
Obrazek

Osłona zbiorników płynu do spryskiwaczy oraz zbiornika płynu wspomagania:

Obrazek
Obrazek

Nowe 4 dekielki do felg:

Obrazek

Kilka naklejek na tylną klapę:

Obrazek

Czerwiec 2016:

Wszystkie kratki i grile potraktowane matowym Plasti Lakiem

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Stan na Czerwiec 2016:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Sierpień 2016:

Równy przebieg + wymiana oleju i filtrów:

Obrazek

Dokładka zderzaka Leon Cupra:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Nowe lampy Bi-xenon hella full black:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Wrzesień 2016:

- Uszczelnienie silnika
- Nowe przewody od chłodzenia
- Nowa chłodnica
- Nowy płyn chłodniczy
- 6x świeca NGK
- 6x cewka NGK
- Nowy pasek rozrządu

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Listopad 2016:


-Listwy drzwi S6
-Końcówki wydechu wypuszczone po za zderzak

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Grudzień 2016:

Spotkanie innego kierowcy z audi:

Obrazek
Obrazek
Obrazek

Luty-Marzec 2017:

- Regeneracja turbin ( ciekły )
- Regeneracja alternatora i rozrusznika ( silnik na wierzchu więc szkoda nie zrobić )
- Regeneracja maglownicy z nowymi drążkami i końcówkami
- Wymiana sond
- Usunięcie pre katów i katów ( dźwięk furki fajnie się pogłębił :) )
- Wymiana łączników elastycznych wydechu
- Wymiana nastawników rozrządu obu głowic oraz łańcuszków
- Olej i filtr skrzyni wraz z uszczelnieniem
- Ponowne uszczelnienie całego silnika z wycieków oleju i płynu chłodzącego ( ten akurat leciał z pod elektrycznej pompy wody pod kolektorem ssacym )
- Wymiana tylnej magistrali wody wraz z czujnikami ( stara miała wżery przy czujnikach i tam ciekł płyn )
- wymiana przednich wahaczy
- Wymiana wszystkich poduszek silnika i skrzyni biegów
- Porządki pod maską więc wymiana wszystkich wątpliwych podciśnień, opasek wtyczek itd itp... Było tego sporo :P
- Oczywiście silnik dostał świeży olej i filtry

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Pierwsze odpalenie po długim składaniu:



Mały bonus w postaci przyjemnego spalania w trasie przy rozsądnym tempie:

Obrazek

Kwiecień 2017:

Wymiana:

- Komplet poliuretanów na wahacze i stabilizator
- Tuleje sanek x4
- Tuleje podpory dyfra x 3
- Wszystkie śruby mocujące sanki i wał do dyfra nowe ASO.
- Przegląd i uszczelnienie dyfra
- Kompletna zbieżność i kąty

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kwiecień 2017: Małe odświeżenie lakieru i oklejone lusterka:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Będzie to długoterminowy projekt więc pewnie coś się zmieni więcej. Może środek kiedyś wymienię na pełne recaro? Zobaczymy w trakcie. Pozdrawiam i zapraszam do konstruktywnej krytyki ;)
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2017, 21:36 przez Aeternus, łącznie zmieniany 19 razy.

Awatar użytkownika
PiterekQuattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 444
Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
Imię: Robert
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warmińsko

Post autor: PiterekQuattro » 09 wrz 2014, 11:59

Vento bardzo ciekawe <rotfl> Audi nabyte bardzo fajne ale po wszystkich zaplanowanych modach napewno bedzie duzo ladniejsze ;) Pomysl nad alu ramkami na zegary niby to drobiazg ale zmienia calkowicie wyglad zegarow... Powodzenia w modach i gratulacje zakupu <luzik>
Cześć. Audi A6 19''

Przemcioo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 30 cze 2014, 11:03
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Przemcioo » 09 wrz 2014, 13:53

Cześć, widzę kolega z okolic :) Ładnie wygląda autko a po modach będzie pewnie tylko lepiej. Auto masz po programie? Jaka moc i spalanie? Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 26 wrz 2014, 00:02

PiterekQuattro, dzięki :) W sumie ramki alu na zegary to dla mnie rzecz oczywista więc pewnie dlatego pominięta w planach ;) Ale będą na pokładzie!

Przemcioo,Witam :) auto przez przypadek okazało się że jest po delikatnym sofcie i ma 260 PS. Niby wielkiej różnicy nie ma dla mnie ale kolega twierdzi że lepiej się zbiera znacznie od serii :) Co do spalania to ostatnia rzecz która mnie interesuje na razie ale przy moim rozsądnym bucie spalanie w mieście benzy to 14-15 gazu 16-17 litrów. Biorąc pod uwagę, że to jazda tylko i wyłącznie po trójmieście w większości w lekkich a czasem ciężkich korkach to nie jest źle ;)

[ Dodano: 2014-09-17, 22:01 ]
Witam po krótkiej przerwie. Z racji urlopu dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą, gumowy trójnik od przepustnicy + kilka przewodów podciśnienia oraz N75. Mam małe problemy z szarpaniem i wydawało mi się, że to rozwiąże problem. Ale nic z tych rzeczy...

Odnośnik do tematu jak by ktoś chciał pomóc ;)
viewtopic.php?t=69067

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Tutaj winowajca lekkiego falowania obrotami:
Obrazek

Wsio na swoim miejscu:

Obrazek

Pora szukać dalszych przyczyn poszarpywania :/ Trzymajcie kciuki by coś się wyjaśniło

[ Dodano: 2014-09-26, 00:02 ]
Mały aktual. Nowa blenda od przed-lifta przerobiona na po lift + podwójne światła przeciwmgielne:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Awatar użytkownika
marek231984
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 164
Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
Lokalizacja: Ostrołęka

Post autor: marek231984 » 27 wrz 2014, 14:56

Witaj turbiny byly juz robione?

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 27 wrz 2014, 20:16

marek231984, dzięki Bogu turbo żyją i mają się dobrze. Sprawdziliśmy je gdy przód był zrzucony. Oby służyły jak najdłużej!!!
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 01 paź 2014, 16:43

fajna A6-tka :)
jak plany na modyfikacje wejdą w życie, to będzie jeszcze lepiej <okok>

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 02 paź 2014, 22:43

Pawel_7, dzięki. Jak zwykle wszystko zależy od finansów ale nie od razu Rzym zbudowany ;) Najpierw mechanika a wygląd potem
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Pawel_7

Post autor: Pawel_7 » 03 paź 2014, 22:22

Aeternus pisze:Pawel_7, dzięki. Jak zwykle wszystko zależy od finansów ale nie od razu Rzym zbudowany ;) Najpierw mechanika a wygląd potem
podpisuję się pod tym obiema rękami <spoko>

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 20 gru 2014, 00:03

No i wreszcie coś się zaczęło dziać ;) Zwieszenie z przodu wreszcie doczekało się wymiany tak samo jak hamulce. Kolega z zaprzyjaźnionego warsztatu MW Motorline załatwił w mega cenach tarcze i klocki ATE więc takowe trafiły na pokład i od dziś zapanowała błoga cisza :) Oczywiście też zrobiona zbierzność.

Dodatkowo doszły już do mnie małe duperele:
-dymione boczne kierunki
-ramki alu na zegary
- brakująca zaślepka spryskiwacza od xenonu

Może jeszcze przed świętami uda się wszystko po montować bo z czasem wolnym u mnie średnio ale damy rade :)
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

Świstakes
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 25 cze 2014, 20:04
Lokalizacja: Bogatynia

Post autor: Świstakes » 22 gru 2014, 02:57

Powoli a do przodu :) Fana fana audi ;p pzdr

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 01 sty 2015, 16:14

Takie tam drobnostki:

Obrazek
Obrazek

Kierunki też są na swoim miejscu:

Obrazek
Obrazek
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

milio7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 03 sty 2015, 13:58
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Post autor: milio7 » 04 sty 2015, 17:55

Spoko furka :) sam niedawno nabyłem swoją pierwszą A6 tylko, że z mniejszym silnikiem :) ale kto wie co bedzie, za jakiś czas:) ogólnie to moje pierwsze auto, wiec narazie spokojnie :) pozdro
Nie ma dobrych kierowców, są tylko tacy, którzy zawsze wracają do domu.

Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Aeternus » 29 sty 2015, 18:22

milio7, jak na pierwsze auto to niezły wybór ;) To moje 3 auto i tym razem inne priorytety zaważyły na takim wyborze :)

[ Dodano: 2015-01-29, 18:22 ]
Z racji tego, że dotarła do mnie folia carbon 3M dzisiaj okleiłem wszystkie drewniane dekory bo jakoś mi się nigdy w ciemnym wnętrzu nie podobały. Tak więc 4,5h roboty i wszystko jest z powrotem na aucie. Sory za jakość foto w szczególności tych z auta ale jutro za dnia zrobię kilka lepszych zdjęć. A tak to wyszło:

W trakcie prac:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Jeszcze coś dla kluczyka:

Obrazek
Obrazek

Efekt końcowy na aucie:

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Moja Audi A6 C5 2.7 BI_TURBO :)

https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=70027

user

Post autor: user » 29 sty 2015, 20:32

całkiem miło Ci to wyszło, ale ja bym chyba wolał Piano :p -a kluczyk kozak <okok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga