A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
A6 c5 Avant BI_Turbo by Aeternus! Granatowa trumna :)
Witam serdecznie.
Po sprzedaży mojej ukochanej Ventki
kupę czasu szukałem godnego następcy, troszkę młodszego, z pod znaku OOOO i z v-ką pod maską. Szukałem i szukałem i nic nie znalazłem ciekawego przez ponad pół roku Byłem już mocno zmęczony szukaniem i jeżdżeniem za trupami po całej Polsce aż w kwietniu znalazłem ciekawe ogłoszenie w Czarlinie więc pojechałem i kupiłem wreszcie nowe auto. Idealne nie było ale i kasa w miarę przyzwoita tak więc stałem się posiadaczem Audi A6 C5 Avant 2.7 Bi turbo. Miała parę mankamentów ( drobne rysy, wgniotki, troszkę w mechanice druciarstwa ) ale zdecydowałem się kupić i doprowadzić auto do jak najlepszego stanu. Mam je już kilka miesięcy i komfort jazdy oraz odczucia są niesamowite więc chyba to była dobra decyzja
Tyle historii pora na fakty:
Model: A6 C5
Buda: Avant
Motor: 2.7 Bi turbo AJK 230 PS po małym koksie + LPG PRINS
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Kolor: LY5K Brilliantblau
Gaz: PRINS. Butla we wnęce koła zapasowego 72L wlew pod klapką paliwa
Przebieg: 274000 przy kupnie teraz jakies 279000
Wyposażenie:
1. ABS
2. ESP
3. NAVI Plus
4. Skóra w kolorze ciemnego grafitu
5. Przednie fotele regulowane elektrycznie góra/dół
6. Wspomaganie kierownicy
7. Regulacja kierownicy
8. Szyberdach
9. Climatronik
10. Halogeny
11. Pełna elektryka szyb i lusterek
12. Podgrzewane spryskiwacze i lusterka
13. Pakiet oświetlenia wnętrza
14. 4x airbag
15. Zmieniarka na 6 CD + subwoofer
16. Podłokietnik
17. Xenon + spryskiwacze
I na bank coś o czym zapomniałem. Nie jest to full wypas bo troszkę rarytasów brakuje ale dla mnie w zupełności wystarczy
Co zostało zrobione:
Standardowo po kupnie oleje, filtry, rozrząd, wentylator wiskozy + sama wiskoza, termostat, kompletna odma, serwis instalacji gazowej ( regeneracja reduktora + filtry ), świece, zaworki podciśnienia, N75, założony standardowy filtr powietrza i dolot zamiast dziadowskiego stożka!!! Czeka na montaż zawieszenie przód oraz wymienione będą uszczelki pod klawiaturami. Dodatkowo porobiłem kilka zaprawek by nie rzucały się w oczy ryski i lekkie rdzawe ogniska ( na szczęście same drobiazgi ) Na razie to tyle.
Co zostało do zrobienia:
W najbliższym czasie wspomniana zawieszenie przód, uszczelki pod klawiaturami, wszystkie heble, amorki przód i tył ( to na wiosnę razem z gwintem )
Plany na auto:
Poprzedni właściciel musiał mieć przygodę przodem i dlatego wpadła morda z polifta, która bardzo mi się podoba Lampy depo z ringami wylecą ale dlatego, że parują strasznie i są zmęczone. Dodatkowo są założone koła z a4 b7 pomalowane w jakiś bliżej niezidentyfikowany kolor :P Dodatkowo dystanse na każde koło 20mm co by szerzej koło leżało
Ja widzę to auto tak:
1. Gwint
2. Ogarnąć budę do zmiany koloru auta ( pomalować wszystkie plastiki pod kolor auta )
3. Zmienić zderzak tył na polifta z 2 wycięciami na wydech ( moje są schowane )
4. nowe końcówki wydechu ( elipsa podobna do ori RS6 )
5. Lampy na bi-xenonie własnej konstrukcji z Demon Eye
6. Obrysy US przód
7. Blenda tył polift
8. Lampy tył polift
9. Szerokie listwy na drzwi z s-ki
10. Lotka na klapę od RS6
11. Dokładka od Leona cupry pod przedni zderzak
12. Felgi 19" ( model już wybrany )
13. Tempomat, którego troszkę mi tu brakuje
14. Kupić zaślepkę spryskiwacza kierowcy w zderzak bo mi gdzieś zwiało na mieście
15. Generalnie utrzymywać auto w najlepszym stanie jak się da!!!
Parę zdjęć na stan obecny:
Zmiany:
Wrzesień 2014:
Wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą, gumowy trójnik od przepustnicy + kilka przewodów podciśnienia oraz N75. Miałem małe problemy z szarpaniem i wydawało mi się, że to rozwiąże problem.
Tutaj winowajca lekkiego falowania obrotami:
Wsio na swoim miejscu:
Nowa blenda od przed-lifta przerobiona na po lift + podwójne światła przeciwmgielne:
Listopad 2014:
Wymiana kompletu wahaczy z drążkami i końcówkami kierowniczymi, oraz wszystkie tarcze i klocki. Wybór padł na tarcze i klocki firmy ATE bo już mam je sprawdzone a automat musi mieć heble dobre
Grudzień 2014:
Takie tam drobnostki:
Kierunki też są na swoim miejscu:
Styczeń 2015:
Z racji tego, że dotarła do mnie folia carbon 3M okleiłem wszystkie drewniane dekory bo jakoś mi się nigdy w ciemnym wnętrzu nie podobały. Tak więc 4,5h roboty i wszystko jest z powrotem na aucie. A tak to wyszło:
W trakcie prac:
Jeszcze coś dla kluczyka:
Efekt końcowy na aucie:
Foto przy normalnym oświetleniu:
Automatyczne otwieranie tylnej klapy:
Luty 2015:
Wymienione uszczelki pod deklami z których ciekł olej, miska olejowa bo okazało się po myciu silnika że jest pęknięta, świece NGK Platinum i wreszcie znikł problem szarpania na gazie i benzynie Dodatkowo wpadł nowy czujnik EGT od Sida oraz czujnik temepratury cieczy bo zrobił małego psikusa i się spalił. Teraz najciekawsze... Idiota który montował gaz w niemczech przewiercił pokrywy zaworów w 2 miejscach by zamontować wspornik dla wtrysków i zalepił wszystko silikonem spod którego też waliło olejem. Tak więc małe spawanko w sumie 4 dziur i wszystko śmiga aż miło
Marzec 2015:
Wymiana sanek przód bo miałem pogięte i dodatkowo wymienione 2 poduszki pod silnikiem bo były zerwane. Przy okazji wymieniony został wąż od chłodzenia skrzyni i dolano 1,5l oleju.
Kwiecień 2015:
Założona nowa kostka do czujnika temperatury cieczy i sam nowy czujnik bo auto nie chciało odpalać na zimnym silniku.
Czerwiec 2015
Wymiana Ezektora i okolicznych przewodów na nowe części
Sierpień 2015
Malowanie strukturą zderzaków i progów
Wrzesień 2015:
Lampy tył po-lift, tapicerka tylnej klapy, , osłony szyn foteli przód, zapalniczka tylna, dekielek do felgi.
Stara tapicerka klapy
W trakcie zmian
Efekt
Halogeny
Nowy akumulator
Grudzień 2015:
Wymiana okresowa filtrów MANN, olej Mobil1 5w50, nowe świece NGK Laser Line.
Styczeń 2016:
Zawieszka 1BE + springi H&R - 40mm
Fele Mercedes S klasa przód 8,5 J tył 9,5 J i obie osie z oponką 235/35/19 z 2015 roku więc świeżutki komplet mi się trafił w niezłym stanie.
Luty 2016:
Duże lusterko z po-lifta w kolorze.
Manetka tempomatu i kierunków:
No i mały detal. Zestaw naprawczy włącznika świateł. Moje pokrętło dogorywało. Więc będzie kolejny akcent po-lifta
Przed:
W trakcie:
No i gotowe:
Małe zaprawki na lewym błotniku przód oraz założenie brakującej zaślepki spryskiwacza. Dodatkowo montaż dużego lusterka pasażera.
Zaślepka:
Foto założonego przełącznika świateł.
Lustro:
Marzec 2016:
- Nowe pierścienie centrujące do felg
- Niewidzialna wycieraczka:
- Emulator zmieniarki X-Car Link + złącze SO16 żeby to wszystko poskładać do kupy:
W trakcie rozbierania:
Gotowe:
- Silniczek wycieraczki tył:
Kwiecień/MAJ 2016:
Małe najechanie dostawczaka na moje auto pod warsztatem:
Nowe elementy:
W trakcie prac:
Założenie amorków 1BE + sprężyny H&R oraz nowe odboje, drążki kierownicze i końcówki:
Przy okazji przy pomocy farby Foliatec i piaskowania, zaciski zostały zregenerowane i przy okazji wymieniliśmy płyn hamulcowy i założyliśmy nowe przewody hamulcowe:
Po pierwszej warstwie:
Na aucie:
Nowe zawory DV firmy Pro-Perfect:
Mała modyfikacja wyglądu silnika:
Nowe koło na aucie wraz z nowymi dystansami przód 10mm , tył 8mm:
Na razie foto poglądowe. Słabe miejsce, słaby kadr:
Osłona zbiorników płynu do spryskiwaczy oraz zbiornika płynu wspomagania:
Nowe 4 dekielki do felg:
Kilka naklejek na tylną klapę:
Czerwiec 2016:
Wszystkie kratki i grile potraktowane matowym Plasti Lakiem
Stan na Czerwiec 2016:
Sierpień 2016:
Równy przebieg + wymiana oleju i filtrów:
Dokładka zderzaka Leon Cupra:
Nowe lampy Bi-xenon hella full black:
Wrzesień 2016:
- Uszczelnienie silnika
- Nowe przewody od chłodzenia
- Nowa chłodnica
- Nowy płyn chłodniczy
- 6x świeca NGK
- 6x cewka NGK
- Nowy pasek rozrządu
Listopad 2016:
-Listwy drzwi S6
-Końcówki wydechu wypuszczone po za zderzak
Grudzień 2016:
Spotkanie innego kierowcy z audi:
Luty-Marzec 2017:
- Regeneracja turbin ( ciekły )
- Regeneracja alternatora i rozrusznika ( silnik na wierzchu więc szkoda nie zrobić )
- Regeneracja maglownicy z nowymi drążkami i końcówkami
- Wymiana sond
- Usunięcie pre katów i katów ( dźwięk furki fajnie się pogłębił )
- Wymiana łączników elastycznych wydechu
- Wymiana nastawników rozrządu obu głowic oraz łańcuszków
- Olej i filtr skrzyni wraz z uszczelnieniem
- Ponowne uszczelnienie całego silnika z wycieków oleju i płynu chłodzącego ( ten akurat leciał z pod elektrycznej pompy wody pod kolektorem ssacym )
- Wymiana tylnej magistrali wody wraz z czujnikami ( stara miała wżery przy czujnikach i tam ciekł płyn )
- wymiana przednich wahaczy
- Wymiana wszystkich poduszek silnika i skrzyni biegów
- Porządki pod maską więc wymiana wszystkich wątpliwych podciśnień, opasek wtyczek itd itp... Było tego sporo :P
- Oczywiście silnik dostał świeży olej i filtry
Pierwsze odpalenie po długim składaniu:
Mały bonus w postaci przyjemnego spalania w trasie przy rozsądnym tempie:
Kwiecień 2017:
Wymiana:
- Komplet poliuretanów na wahacze i stabilizator
- Tuleje sanek x4
- Tuleje podpory dyfra x 3
- Wszystkie śruby mocujące sanki i wał do dyfra nowe ASO.
- Przegląd i uszczelnienie dyfra
- Kompletna zbieżność i kąty
Kwiecień 2017: Małe odświeżenie lakieru i oklejone lusterka:
Będzie to długoterminowy projekt więc pewnie coś się zmieni więcej. Może środek kiedyś wymienię na pełne recaro? Zobaczymy w trakcie. Pozdrawiam i zapraszam do konstruktywnej krytyki
Po sprzedaży mojej ukochanej Ventki
kupę czasu szukałem godnego następcy, troszkę młodszego, z pod znaku OOOO i z v-ką pod maską. Szukałem i szukałem i nic nie znalazłem ciekawego przez ponad pół roku Byłem już mocno zmęczony szukaniem i jeżdżeniem za trupami po całej Polsce aż w kwietniu znalazłem ciekawe ogłoszenie w Czarlinie więc pojechałem i kupiłem wreszcie nowe auto. Idealne nie było ale i kasa w miarę przyzwoita tak więc stałem się posiadaczem Audi A6 C5 Avant 2.7 Bi turbo. Miała parę mankamentów ( drobne rysy, wgniotki, troszkę w mechanice druciarstwa ) ale zdecydowałem się kupić i doprowadzić auto do jak najlepszego stanu. Mam je już kilka miesięcy i komfort jazdy oraz odczucia są niesamowite więc chyba to była dobra decyzja
Tyle historii pora na fakty:
Model: A6 C5
Buda: Avant
Motor: 2.7 Bi turbo AJK 230 PS po małym koksie + LPG PRINS
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Rok: 1999
Kolor: LY5K Brilliantblau
Gaz: PRINS. Butla we wnęce koła zapasowego 72L wlew pod klapką paliwa
Przebieg: 274000 przy kupnie teraz jakies 279000
Wyposażenie:
1. ABS
2. ESP
3. NAVI Plus
4. Skóra w kolorze ciemnego grafitu
5. Przednie fotele regulowane elektrycznie góra/dół
6. Wspomaganie kierownicy
7. Regulacja kierownicy
8. Szyberdach
9. Climatronik
10. Halogeny
11. Pełna elektryka szyb i lusterek
12. Podgrzewane spryskiwacze i lusterka
13. Pakiet oświetlenia wnętrza
14. 4x airbag
15. Zmieniarka na 6 CD + subwoofer
16. Podłokietnik
17. Xenon + spryskiwacze
I na bank coś o czym zapomniałem. Nie jest to full wypas bo troszkę rarytasów brakuje ale dla mnie w zupełności wystarczy
Co zostało zrobione:
Standardowo po kupnie oleje, filtry, rozrząd, wentylator wiskozy + sama wiskoza, termostat, kompletna odma, serwis instalacji gazowej ( regeneracja reduktora + filtry ), świece, zaworki podciśnienia, N75, założony standardowy filtr powietrza i dolot zamiast dziadowskiego stożka!!! Czeka na montaż zawieszenie przód oraz wymienione będą uszczelki pod klawiaturami. Dodatkowo porobiłem kilka zaprawek by nie rzucały się w oczy ryski i lekkie rdzawe ogniska ( na szczęście same drobiazgi ) Na razie to tyle.
Co zostało do zrobienia:
W najbliższym czasie wspomniana zawieszenie przód, uszczelki pod klawiaturami, wszystkie heble, amorki przód i tył ( to na wiosnę razem z gwintem )
Plany na auto:
Poprzedni właściciel musiał mieć przygodę przodem i dlatego wpadła morda z polifta, która bardzo mi się podoba Lampy depo z ringami wylecą ale dlatego, że parują strasznie i są zmęczone. Dodatkowo są założone koła z a4 b7 pomalowane w jakiś bliżej niezidentyfikowany kolor :P Dodatkowo dystanse na każde koło 20mm co by szerzej koło leżało
Ja widzę to auto tak:
1. Gwint
2. Ogarnąć budę do zmiany koloru auta ( pomalować wszystkie plastiki pod kolor auta )
3. Zmienić zderzak tył na polifta z 2 wycięciami na wydech ( moje są schowane )
4. nowe końcówki wydechu ( elipsa podobna do ori RS6 )
5. Lampy na bi-xenonie własnej konstrukcji z Demon Eye
6. Obrysy US przód
7. Blenda tył polift
8. Lampy tył polift
9. Szerokie listwy na drzwi z s-ki
10. Lotka na klapę od RS6
11. Dokładka od Leona cupry pod przedni zderzak
12. Felgi 19" ( model już wybrany )
13. Tempomat, którego troszkę mi tu brakuje
14. Kupić zaślepkę spryskiwacza kierowcy w zderzak bo mi gdzieś zwiało na mieście
15. Generalnie utrzymywać auto w najlepszym stanie jak się da!!!
Parę zdjęć na stan obecny:
Zmiany:
Wrzesień 2014:
Wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą, gumowy trójnik od przepustnicy + kilka przewodów podciśnienia oraz N75. Miałem małe problemy z szarpaniem i wydawało mi się, że to rozwiąże problem.
Tutaj winowajca lekkiego falowania obrotami:
Wsio na swoim miejscu:
Nowa blenda od przed-lifta przerobiona na po lift + podwójne światła przeciwmgielne:
Listopad 2014:
Wymiana kompletu wahaczy z drążkami i końcówkami kierowniczymi, oraz wszystkie tarcze i klocki. Wybór padł na tarcze i klocki firmy ATE bo już mam je sprawdzone a automat musi mieć heble dobre
Grudzień 2014:
Takie tam drobnostki:
Kierunki też są na swoim miejscu:
Styczeń 2015:
Z racji tego, że dotarła do mnie folia carbon 3M okleiłem wszystkie drewniane dekory bo jakoś mi się nigdy w ciemnym wnętrzu nie podobały. Tak więc 4,5h roboty i wszystko jest z powrotem na aucie. A tak to wyszło:
W trakcie prac:
Jeszcze coś dla kluczyka:
Efekt końcowy na aucie:
Foto przy normalnym oświetleniu:
Automatyczne otwieranie tylnej klapy:
Luty 2015:
Wymienione uszczelki pod deklami z których ciekł olej, miska olejowa bo okazało się po myciu silnika że jest pęknięta, świece NGK Platinum i wreszcie znikł problem szarpania na gazie i benzynie Dodatkowo wpadł nowy czujnik EGT od Sida oraz czujnik temepratury cieczy bo zrobił małego psikusa i się spalił. Teraz najciekawsze... Idiota który montował gaz w niemczech przewiercił pokrywy zaworów w 2 miejscach by zamontować wspornik dla wtrysków i zalepił wszystko silikonem spod którego też waliło olejem. Tak więc małe spawanko w sumie 4 dziur i wszystko śmiga aż miło
Marzec 2015:
Wymiana sanek przód bo miałem pogięte i dodatkowo wymienione 2 poduszki pod silnikiem bo były zerwane. Przy okazji wymieniony został wąż od chłodzenia skrzyni i dolano 1,5l oleju.
Kwiecień 2015:
Założona nowa kostka do czujnika temperatury cieczy i sam nowy czujnik bo auto nie chciało odpalać na zimnym silniku.
Czerwiec 2015
Wymiana Ezektora i okolicznych przewodów na nowe części
Sierpień 2015
Malowanie strukturą zderzaków i progów
Wrzesień 2015:
Lampy tył po-lift, tapicerka tylnej klapy, , osłony szyn foteli przód, zapalniczka tylna, dekielek do felgi.
Stara tapicerka klapy
W trakcie zmian
Efekt
Halogeny
Nowy akumulator
Grudzień 2015:
Wymiana okresowa filtrów MANN, olej Mobil1 5w50, nowe świece NGK Laser Line.
Styczeń 2016:
Zawieszka 1BE + springi H&R - 40mm
Fele Mercedes S klasa przód 8,5 J tył 9,5 J i obie osie z oponką 235/35/19 z 2015 roku więc świeżutki komplet mi się trafił w niezłym stanie.
Luty 2016:
Duże lusterko z po-lifta w kolorze.
Manetka tempomatu i kierunków:
No i mały detal. Zestaw naprawczy włącznika świateł. Moje pokrętło dogorywało. Więc będzie kolejny akcent po-lifta
Przed:
W trakcie:
No i gotowe:
Małe zaprawki na lewym błotniku przód oraz założenie brakującej zaślepki spryskiwacza. Dodatkowo montaż dużego lusterka pasażera.
Zaślepka:
Foto założonego przełącznika świateł.
Lustro:
Marzec 2016:
- Nowe pierścienie centrujące do felg
- Niewidzialna wycieraczka:
- Emulator zmieniarki X-Car Link + złącze SO16 żeby to wszystko poskładać do kupy:
W trakcie rozbierania:
Gotowe:
- Silniczek wycieraczki tył:
Kwiecień/MAJ 2016:
Małe najechanie dostawczaka na moje auto pod warsztatem:
Nowe elementy:
W trakcie prac:
Założenie amorków 1BE + sprężyny H&R oraz nowe odboje, drążki kierownicze i końcówki:
Przy okazji przy pomocy farby Foliatec i piaskowania, zaciski zostały zregenerowane i przy okazji wymieniliśmy płyn hamulcowy i założyliśmy nowe przewody hamulcowe:
Po pierwszej warstwie:
Na aucie:
Nowe zawory DV firmy Pro-Perfect:
Mała modyfikacja wyglądu silnika:
Nowe koło na aucie wraz z nowymi dystansami przód 10mm , tył 8mm:
Na razie foto poglądowe. Słabe miejsce, słaby kadr:
Osłona zbiorników płynu do spryskiwaczy oraz zbiornika płynu wspomagania:
Nowe 4 dekielki do felg:
Kilka naklejek na tylną klapę:
Czerwiec 2016:
Wszystkie kratki i grile potraktowane matowym Plasti Lakiem
Stan na Czerwiec 2016:
Sierpień 2016:
Równy przebieg + wymiana oleju i filtrów:
Dokładka zderzaka Leon Cupra:
Nowe lampy Bi-xenon hella full black:
Wrzesień 2016:
- Uszczelnienie silnika
- Nowe przewody od chłodzenia
- Nowa chłodnica
- Nowy płyn chłodniczy
- 6x świeca NGK
- 6x cewka NGK
- Nowy pasek rozrządu
Listopad 2016:
-Listwy drzwi S6
-Końcówki wydechu wypuszczone po za zderzak
Grudzień 2016:
Spotkanie innego kierowcy z audi:
Luty-Marzec 2017:
- Regeneracja turbin ( ciekły )
- Regeneracja alternatora i rozrusznika ( silnik na wierzchu więc szkoda nie zrobić )
- Regeneracja maglownicy z nowymi drążkami i końcówkami
- Wymiana sond
- Usunięcie pre katów i katów ( dźwięk furki fajnie się pogłębił )
- Wymiana łączników elastycznych wydechu
- Wymiana nastawników rozrządu obu głowic oraz łańcuszków
- Olej i filtr skrzyni wraz z uszczelnieniem
- Ponowne uszczelnienie całego silnika z wycieków oleju i płynu chłodzącego ( ten akurat leciał z pod elektrycznej pompy wody pod kolektorem ssacym )
- Wymiana tylnej magistrali wody wraz z czujnikami ( stara miała wżery przy czujnikach i tam ciekł płyn )
- wymiana przednich wahaczy
- Wymiana wszystkich poduszek silnika i skrzyni biegów
- Porządki pod maską więc wymiana wszystkich wątpliwych podciśnień, opasek wtyczek itd itp... Było tego sporo :P
- Oczywiście silnik dostał świeży olej i filtry
Pierwsze odpalenie po długim składaniu:
Mały bonus w postaci przyjemnego spalania w trasie przy rozsądnym tempie:
Kwiecień 2017:
Wymiana:
- Komplet poliuretanów na wahacze i stabilizator
- Tuleje sanek x4
- Tuleje podpory dyfra x 3
- Wszystkie śruby mocujące sanki i wał do dyfra nowe ASO.
- Przegląd i uszczelnienie dyfra
- Kompletna zbieżność i kąty
Kwiecień 2017: Małe odświeżenie lakieru i oklejone lusterka:
Będzie to długoterminowy projekt więc pewnie coś się zmieni więcej. Może środek kiedyś wymienię na pełne recaro? Zobaczymy w trakcie. Pozdrawiam i zapraszam do konstruktywnej krytyki
Ostatnio zmieniony 20 kwie 2017, 21:36 przez Aeternus, łącznie zmieniany 19 razy.
- PiterekQuattro
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 13 cze 2014, 14:10
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warmińsko
Vento bardzo ciekawe Audi nabyte bardzo fajne ale po wszystkich zaplanowanych modach napewno bedzie duzo ladniejsze Pomysl nad alu ramkami na zegary niby to drobiazg ale zmienia calkowicie wyglad zegarow... Powodzenia w modach i gratulacje zakupu
Cześć. Audi A6 19''
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
PiterekQuattro, dzięki W sumie ramki alu na zegary to dla mnie rzecz oczywista więc pewnie dlatego pominięta w planach Ale będą na pokładzie!
Przemcioo,Witam auto przez przypadek okazało się że jest po delikatnym sofcie i ma 260 PS. Niby wielkiej różnicy nie ma dla mnie ale kolega twierdzi że lepiej się zbiera znacznie od serii Co do spalania to ostatnia rzecz która mnie interesuje na razie ale przy moim rozsądnym bucie spalanie w mieście benzy to 14-15 gazu 16-17 litrów. Biorąc pod uwagę, że to jazda tylko i wyłącznie po trójmieście w większości w lekkich a czasem ciężkich korkach to nie jest źle
[ Dodano: 2014-09-17, 22:01 ]
Witam po krótkiej przerwie. Z racji urlopu dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą, gumowy trójnik od przepustnicy + kilka przewodów podciśnienia oraz N75. Mam małe problemy z szarpaniem i wydawało mi się, że to rozwiąże problem. Ale nic z tych rzeczy...
Odnośnik do tematu jak by ktoś chciał pomóc
viewtopic.php?t=69067
Tutaj winowajca lekkiego falowania obrotami:
Wsio na swoim miejscu:
Pora szukać dalszych przyczyn poszarpywania Trzymajcie kciuki by coś się wyjaśniło
[ Dodano: 2014-09-26, 00:02 ]
Mały aktual. Nowa blenda od przed-lifta przerobiona na po lift + podwójne światła przeciwmgielne:
Przemcioo,Witam auto przez przypadek okazało się że jest po delikatnym sofcie i ma 260 PS. Niby wielkiej różnicy nie ma dla mnie ale kolega twierdzi że lepiej się zbiera znacznie od serii Co do spalania to ostatnia rzecz która mnie interesuje na razie ale przy moim rozsądnym bucie spalanie w mieście benzy to 14-15 gazu 16-17 litrów. Biorąc pod uwagę, że to jazda tylko i wyłącznie po trójmieście w większości w lekkich a czasem ciężkich korkach to nie jest źle
[ Dodano: 2014-09-17, 22:01 ]
Witam po krótkiej przerwie. Z racji urlopu dzisiaj wymieniłem uszczelkę pod przepustnicą, gumowy trójnik od przepustnicy + kilka przewodów podciśnienia oraz N75. Mam małe problemy z szarpaniem i wydawało mi się, że to rozwiąże problem. Ale nic z tych rzeczy...
Odnośnik do tematu jak by ktoś chciał pomóc
viewtopic.php?t=69067
Tutaj winowajca lekkiego falowania obrotami:
Wsio na swoim miejscu:
Pora szukać dalszych przyczyn poszarpywania Trzymajcie kciuki by coś się wyjaśniło
[ Dodano: 2014-09-26, 00:02 ]
Mały aktual. Nowa blenda od przed-lifta przerobiona na po lift + podwójne światła przeciwmgielne:
- marek231984
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 lip 2011, 16:26
- Lokalizacja: Ostrołęka
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
No i wreszcie coś się zaczęło dziać Zwieszenie z przodu wreszcie doczekało się wymiany tak samo jak hamulce. Kolega z zaprzyjaźnionego warsztatu MW Motorline załatwił w mega cenach tarcze i klocki ATE więc takowe trafiły na pokład i od dziś zapanowała błoga cisza Oczywiście też zrobiona zbierzność.
Dodatkowo doszły już do mnie małe duperele:
-dymione boczne kierunki
-ramki alu na zegary
- brakująca zaślepka spryskiwacza od xenonu
Może jeszcze przed świętami uda się wszystko po montować bo z czasem wolnym u mnie średnio ale damy rade
Dodatkowo doszły już do mnie małe duperele:
-dymione boczne kierunki
-ramki alu na zegary
- brakująca zaślepka spryskiwacza od xenonu
Może jeszcze przed świętami uda się wszystko po montować bo z czasem wolnym u mnie średnio ale damy rade
- Aeternus
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 422
- Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
milio7, jak na pierwsze auto to niezły wybór To moje 3 auto i tym razem inne priorytety zaważyły na takim wyborze
[ Dodano: 2015-01-29, 18:22 ]
Z racji tego, że dotarła do mnie folia carbon 3M dzisiaj okleiłem wszystkie drewniane dekory bo jakoś mi się nigdy w ciemnym wnętrzu nie podobały. Tak więc 4,5h roboty i wszystko jest z powrotem na aucie. Sory za jakość foto w szczególności tych z auta ale jutro za dnia zrobię kilka lepszych zdjęć. A tak to wyszło:
W trakcie prac:
Jeszcze coś dla kluczyka:
Efekt końcowy na aucie:
[ Dodano: 2015-01-29, 18:22 ]
Z racji tego, że dotarła do mnie folia carbon 3M dzisiaj okleiłem wszystkie drewniane dekory bo jakoś mi się nigdy w ciemnym wnętrzu nie podobały. Tak więc 4,5h roboty i wszystko jest z powrotem na aucie. Sory za jakość foto w szczególności tych z auta ale jutro za dnia zrobię kilka lepszych zdjęć. A tak to wyszło:
W trakcie prac:
Jeszcze coś dla kluczyka:
Efekt końcowy na aucie:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga