Panowie mam problem z zawieszeniem czasami pompuje i stoi tygodniami a czasami opada i w ogóle się nie pompuje mam już dosyć poradźcie coś bo ręce opadają wczoraj 200 km wracałem z opuszczoną dupą później sama się podniosła i było ok rano znowu się opuściła a teraz stoi ok jakaś masakra błędy vag jakieś tam widzi zaraz powklejam zastanawiam się czy nie włożyć zwykłego zawieszenia i nie bawić się w pneumatykę ....
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Chassis Type: 4B - Audi A6 C5
Scan: 01,02,03,06,08,15,16,17,18,34,35,36,37,45,55,56,57,67,75,76,77
Skipping Address 15-Airbags
Address 17 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 920 933 K
Component: KOMBI+WEGFAHRS. VDO D11
Coding: 01083
Shop #: WSC 28185
WAUZZZ4B82N131869 AUZ7Z0B2100558
1 Fault Found:
01304 - Radio
49-10 - No Communications - Intermittent
Address 34 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 553
Component: Niveauregelung x013
3 Faults Found:
01583 - Leak in System Detected
35-00 - -
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
35-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Address 35 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 962 258 K
Component: Zentralverrieg.,DWA D35
Coding: 08053
Shop #: WSC 02325
1 Fault Found:
01561 - Left Rear Door
61-10 - Won't De-Safe - Intermittent
Address 76 -------------------------------------------------------
Controller: 8Z0 919 283
Component: Parkingsyst. A6 RDW D08
Coding: 01156
Shop #: WSC 02325
2 Faults Found:
01543 - Parking Aid Warning Chime (H15)
31-00 - Open or Short to Ground
01547 - Sensor for Parking Aid: Rear Mid-Right (G205)
31-00 - Open or Short to Ground
Problem z pneumatyką
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
uszoo pisze:Address 34 -------------------------------------------------------
Controller: 4B0 907 553
Component: Niveauregelung x013
3 Faults Found:
01583 - Leak in System Detected
35-00 - -
01577 - Turn-Off due to Over-Temp
35-00 - -
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
W tej grupie tkwi problem.
Pierwszy błąd dotyczy nieszczelności w układzie
Drugi dotyczy przegrzanej sprężarki
Trzeci oznajmia błąd pamięci wewnętrznej modułu sterującego
Spróbuj wykasować wszystkie błędy i pojeździć trochę, potem zobacz które powracają.
Najpierw poczyść wszystkie styki złączek całego układu,( czujniki, przekaźniki, przy sprężarce, module) one lubią zaśniedzieć co powoduje ogłupianie modułu. Wtedy wysyła błędne sygnały do przekaźników i kompresora, stąd wysokość zawieszenia wariuje. Jak już wszystko oczyścisz i zabezpieczysz środkiem do styków elektrycznych i nie będzie poprawy to musisz szukać nieszczelności.
Lektor.
Dzieki za szybką odpowiedz odkręciłem zmieniarkę po wyjęciu kostki zobaczyłem ze dwa piny sa w kostce wpiąłem kostkę jeszcze raz i auto pyk do góry dodam ze nie mogłem zcztac błedów jak kostka nie stykała teraz wrócił ostatni błąd
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Pytanie czy przez to nie łączenie kostki może dupa opadać czy raczej układ nieszczelny
Dodam ze wczoraj przy pompowaniu słyszałem syczenie w okolicy prawego koła
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-00 - -
Pytanie czy przez to nie łączenie kostki może dupa opadać czy raczej układ nieszczelny
Dodam ze wczoraj przy pompowaniu słyszałem syczenie w okolicy prawego koła
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Może opadać, Może nawet podnosić się, ogólnie może wariować.uszoo pisze:Pytanie czy przez to nie łączenie kostki może dupa opadać
Auto stało na równej powierzchni? Możesz sprawdzić jeszcze raz czy będzie syczeć w tej samej pozycji, jeśli tak to szukaj nieszczelności miecha. Spryskaj go wodą z dużą ilością mydła, jeśli będzie gdzieś uszkodzony to będziesz widziałuszoo pisze:Dodam ze wczoraj przy pompowaniu słyszałem syczenie w okolicy prawego koła
Lektor.
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Pompuje bo czujniki cały czas regulują ciśnienie w miechach. Nie powiem Ci jak często sprężarka się włącza bo u mnie jej nie słychać. Musisz pamiętać też że zbyt długotrwała praca kompresora może doprowadzić do jego przegrzewania.czy Wasze zawiechy pompuje podczas jazdy albo po jeździe po dziurach czy tylko moje po kilku kilometrach się dopompowuje ?
Więc możliwe że masz gdzieś nieszczelność, bo kompresor cały czas próbuje Ci dopompowywać powietrze co powoduje jego nagrzanie i wyłączenie. Ciśnienie ze zbiornika schodzi, kompresor ma jeszcze zbyt dużą temperaturę żeby zaczął pracować i dlatego auto się nie podnosi
Lektor.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga