Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[AJK 2.7 230 KM] a6 c5 2.7 Bi turbo Szarpanie podczas przyśp

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Aeternus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 422
Rejestracja: 02 mar 2014, 22:34
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

[AJK 2.7 230 KM] a6 c5 2.7 Bi turbo Szarpanie podczas przyśp

Post autor: Aeternus » 27 lip 2014, 22:23

Na wstępie witam Wszystkich Userów serdecznie jako że jest to mój debiut na tym forum ;)

Proszę też o nie mieszanie mnie z błotem jeśli napiszę coś bzdurnego bo jestem w temacie LPG laikiem...