Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 QUATTRO] - 1998 - zawieszenie tył komplet...

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
lewy87r
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 25 sie 2011, 21:09
Lokalizacja: ŁÓDŹ

[2.8 QUATTRO] - 1998 - zawieszenie tył komplet...

Post autor: lewy87r » 21 lip 2014, 14:24

Cześć,

naszedł czas na tylne zawieszenie :)

najlepszym rozwiązaniem patrząc po kosztach to zakup całego tylnego zawieszenia ;)

- i mam pytanie na jakie auta, roczniki, wersje patrzeć by tył był teoretycznie taki sam jak teraz mam? :)

Konkretnie pytanie czy od 2.5TDI Q będzie ten sam tył, czy 1.8T też to samo?
I czy przedlift będzie to samo co po lifcie? (2001) ??
No i czy sedan / avant ma to samo :)

Pozdr.
Ewentualnie chyba, że ktoś ma całe tylne zawieszenie (całe sanki) w dobrym stanie do zaproponowania.

fan_quattro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 78
Rejestracja: 12 mar 2012, 10:09
Lokalizacja: Puławy

Post autor: fan_quattro » 22 sie 2014, 10:14

Chętnie się przyłączę do pytania Kolegi. Też rozmyślam nad remontem tyłu bo i tuleje pozrywane a i wszystko zardzewiałe tak, że żal patrzeć. Tylko że ja nie bardzo widzę sens w kupowaniu używki i wkładaniu tak po prostu. Ja mam auto 2001 i przebieg 200tys (potwierdzony w serwisie) i tulejki są pozrywane więc nie widzę szansy na kupno używki z dobrymi tulejkami. Rozmyślam nad kupnem używanych sanek z wahaczami za grosze, wywalenie tulejek, piaskowanie wszystkiego, lakierowanie np. epoxydem, potem nowe tulejki i podmiana w warsztacie. Tylko też nie wiem czy np. sanki z wahaczami z 2.5 TDI podejdą do 2.8 avanta albo z 2.8 ale sedana. Wiec jeśli ktoś wie to prosimy o info:)

gizmo_86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 31 lip 2014, 10:11
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gizmo_86 » 22 sie 2014, 11:31

Witam,
według mnie nie powinno być drastycznych różnic w zawieszeniu sedan/kombi.
Wiadomo w amorkch i sprężynach jest sporo zawiłości, ale odnośnie tylnego zawiasu inżynierowie z Audi/VW nie utrudnialiby sobie życia raczej, wprowadzając różnego rodzaju silentbloki ze względu na rodzaj zawieszenia (sport/standard).
Przykład podam z 80 B4 / A4 B5 quattro - to praktycznie to samo zawieszenie.
było 80 B4 2.8 AAH q sdn '93, było 80 B4 2.8 AAH q avant '94, było A4 B5 2.5 AKN q avant '01, było S4 C4 2.2T AAN q '92, było A6 C5 2.5 AFB q avant '98

jest A6 C5 3.0 ASN q avant '03
jest Coupe 2.0 ABK '93 pełen oldschool:-D

szczęśliwy użytkownik audi

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga