Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Opadające zawieszenie

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Paweł G.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2014, 23:53
Lokalizacja: Kępno

Opadające zawieszenie

Post autor: Paweł G. » 12 cze 2014, 01:56

Witam! Mam problem natury takiej przy Allroadzie C5 2002r, że jak zostawię auto na poziomie 1 i 2 na parę godz to opada na glebę na maxa (muszę dodać, że opada całe zawieszenie nie tylko jedna strona). Problem ten nie pojawia się na poziomie 3 i 4. Po odpaleniu następuje długa procedura pompowania zawieszenia a ostatnimi czasy ma problem dopompować się czasami nawet na poziom 2. Dodam iż na odpalonym silniku na poziomie 1 i 2 kompresor co jakiś czas (parę minut) dopompowuje, a podczas jazdy na poziomie 1 i 2 kontrolka zawieszenia zaczyna migać tak jak przy podnoszeniu co nie występuje na poziomie 3 i 4. Mam świadomość tego, że komputer cały czas reguluje poziom zawieszenia ale nawet w trybie jazdy miejskiej nie przekraczając 120km/h kompresor tak jakby co pewną chwilę próbował osiągnąć zadany poziom. Z góry przepraszam jeżeli taki post już maił miejsce ale niestety nie potrafię znaleźć odpowiedzi na mój problem. Mam nadzieję, że ktoś z forumowiczów pomoże nowemu posiadaczowi allroada bo boję się, że jak tak dalej pójdzie to padnie kompresor do końca. Dzięki i pozdrawiam

[ Dodano: 2014-06-12, 00:56 ]
Chciał bym jeszcze dodać, że komputer nie pokazuje żadnych błędów albo coś źle sprawdzam. Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-06-12, 01:56 ]
Przepraszam nie chodziło mi o 120km/h tylko 70km/h w trybie miejskim. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 14 cze 2014, 13:17

Nie chcę być złym wieszczem, ale wg mnie to masz 4 miechy do wymiany <uoee> .
Nieco dziwne, że wszystkie cztery na raz, natomiast całkiem normalne, że opada właśnie z 1 i 2 poziomu.
Dalsza taka jazda zabije kompresor i dojdzie kolejny >1kpln za jego wymianę.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

leon0376
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 127
Rejestracja: 19 mar 2011, 14:18
Imię: Piotr
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 ASG 299KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Saint germain sur Morin

Post autor: leon0376 » 14 cze 2014, 13:34

Kolego zrob test elementow wykonawczych,moze to wyjasni w czym tkwi problem.

Paweł G.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 11 cze 2014, 23:53
Lokalizacja: Kępno

Post autor: Paweł G. » 15 cze 2014, 00:07

Tego się właśnie obawiałem, że 4 miechy są uszkodzone. Na razie znalazłem nieszczelność w jednym z przodu ale miałem nadzieję, że może jest za to odpowiedzialny moduł zaworów czy jak to dziadostwo się nazywa. Jak pech to pech chyba niema co się łudzić. Test elementów wykonawczych będę robił w poniedziałek. Dzięki za odp i pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga