FOTO Wymiana rozrządu 2.4 v6 bez opisu
Witam.
Z uwagi na nabycie A6 zmuszony byłem także do operacji wymiany paska rozrządu, przed oczywiście szukałem info tu i tam by coś więcej wiedzieć co może mnie spotkać. Twoje (wacop) fotki pomogły z rozeznaniu.
Ale mam pytanie: blachy z otworami na kołach rozrządu we wszystkich dotychczas natrafionych informacjach przedstawiane są w taki sposób że większe otwory są po wewnętrznej stronie (podobnie było i u mnie, po ustawieniu znaków), a na Twoich fotkach są od zewnątrz. ? ? ?
Może jeszcze informacja dla potomnych robiących to pierwszy raz - dotyczy koła wisko.
- by odkrecić wisko od koła pasowego można użyć np klucza imbusowego (sześciokątny zgięty pod kątem 90st) wkładając go krótszą stroną w otwór w kole pasowym w miejscu gdzie jest umiejscowiona górna śruba mocująca wspornik i w łeb samej śruby spowoduje dosyć skuteczne i pewne zablokowanie koła pasowego co umożliwi odkręcenia wiska np kluczem nastawnym (lewy gwint)
- wspornik koła pasowego i zarazem wiskozowego przykręcony jest na 4 śruby do bloku (dwie z nich znajdują sie pod kołem pasowym (jego wewnętrzną częścią) ale po odkręceniu wiska poprzez otwory w kole można bezproblemowo je odkręcić. Górna śruba jest na rozmiar klucza o stopień mniejszy niż pozostałe trzy.
Z uwagi na nabycie A6 zmuszony byłem także do operacji wymiany paska rozrządu, przed oczywiście szukałem info tu i tam by coś więcej wiedzieć co może mnie spotkać. Twoje (wacop) fotki pomogły z rozeznaniu.
Ale mam pytanie: blachy z otworami na kołach rozrządu we wszystkich dotychczas natrafionych informacjach przedstawiane są w taki sposób że większe otwory są po wewnętrznej stronie (podobnie było i u mnie, po ustawieniu znaków), a na Twoich fotkach są od zewnątrz. ? ? ?
Może jeszcze informacja dla potomnych robiących to pierwszy raz - dotyczy koła wisko.
- by odkrecić wisko od koła pasowego można użyć np klucza imbusowego (sześciokątny zgięty pod kątem 90st) wkładając go krótszą stroną w otwór w kole pasowym w miejscu gdzie jest umiejscowiona górna śruba mocująca wspornik i w łeb samej śruby spowoduje dosyć skuteczne i pewne zablokowanie koła pasowego co umożliwi odkręcenia wiska np kluczem nastawnym (lewy gwint)
- wspornik koła pasowego i zarazem wiskozowego przykręcony jest na 4 śruby do bloku (dwie z nich znajdują sie pod kołem pasowym (jego wewnętrzną częścią) ale po odkręceniu wiska poprzez otwory w kole można bezproblemowo je odkręcić. Górna śruba jest na rozmiar klucza o stopień mniejszy niż pozostałe trzy.
Oj tam, oj tam.bendzji pisze:tak się kończy rozrząd bez blokad , uważam że jeśli już dzielić się jakimiś fotkami to powinno być to zrobione tip top
Duży plus dla wacop'a za dużą ilość fotek, które pozwalają rozeznać się i znaleźć wiele elementów i informacji ułatwiających już podczas osobistej "roboty" uniknąć niejednej niespodzianki i problemu.
A że blachy nie w te stronę? Może taki urok jego silnika a może fotka w lustrzanym odbiciu
ustawienie dużych otworów do wew. strony jest po to jak ktoś korzysta z blokad. Blokady nie są potrzebne, chodzi o to, żeby auto oddać do mechanika, który Cie skasuje na 400-500pln. Ustawiając u siebie rozrząd, sugerowałem się starymi znakami, z poprzedniej wymiany.
Nie rozumiem komenarza bendzji, ponieważ wymiana paska rozrządu przebiegła bezproblemowo
Nie rozumiem komenarza bendzji, ponieważ wymiana paska rozrządu przebiegła bezproblemowo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga