Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Ciezko kreci.

Elektryka
zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Ciezko kreci.

Post autor: zaba84 » 10 kwie 2014, 20:17

Witam.
Od czasu do czasu auto ciezko kreci, nie ma różnicy czy ciely czy zimny. Wygląda to tak jakby kreciło na raty czyli jakby jeden obrot walek chwila przerwy i drugi obrot i odpala, nieraz przygasaja kontrolki.
Po wejsciu we wskazanie naladowania aku w mmi po odpaleniu jest moze skala na 3/4, po przejechaniu jakis 5-10km skala podnosi sie do 100%
Czy to są oznaki kończącego sie aku czy przy okazji moze pada rozrusznik czy moze coś innego.

A i tak z innej beczki jak auto mo ciezko pali, kreci na raty to po odpaleniu puszcza mega baka i przez chwilke kompci, nie ma reguly czy cieply czy zimny.

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 10 kwie 2014, 20:38

Akumulator bankowo do wymiany, albo go dobrze naładować prostownikiem. Ten wskaźnik niewiele ma wspólnego z rzeczywistym naładowaniem aku. Sprawdź świece żarowe.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 10 kwie 2014, 21:02

Mówisz żeby spróbować go doładować prostownikiem czyli może być problem z ładowaniem przez alternator?

Świece do sprawdzenia manualnie czy pod kompem?

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 10 kwie 2014, 21:12

1. Sprawdź ładowanie
2. Czy wymieniałeś akumulator, bądź masz nowe auto i ktoś błędnie zakodował aku i jest niedoładowany
3. Bawiłeś się w zielonym menu i coś namieszałeś
4. sprawdzenie regulatora napięcia czy tego modułu mocy nie pamiętam jak to się zwało??
5. aku do wyrzucenia

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 11 kwie 2014, 08:46

ad1. -Jak sprawdzic? Odpalic auto i sprawdzac miernikiem czy laduje?
ad2. -Auto mam od 2 miesiecy, akumulator nie wyglada na nowy. Jest włożony 95Ah po Vin-ie z fabryki też wyszedł 95Ah.
ad3. -Tydzień temu wgrywałem soft 5150 i PL menu
ad4. Jak sprawdzić legulator napięcia. Rozebrac alternator?

Pamiętam jak wkrywałem soft. To połączyłem prostownik pod aku i robiłem to na włączonym zapłotnie. Wgrałem pierwszą cd i po wgraniu pierwszec cd wyskoczyło że słaby aku chociaż prostownik był podpięty, tak jakby prostownik nie ładował ale prostownik jest na 100% sprawny. Następne płyty już wgrywałem na odpalonym aucie.

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 12 kwie 2014, 18:53

zaba84 pisze:tak jakby prostownik nie ładował ale prostownik jest na 100% sprawny
Ale za słaby. Kolego proponuję zacząć od działań praktycznych - podłącz na noc prostownik i zapal jutro autko. Napisz co się dzieje i będziemy dalej gdybać.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 13 kwie 2014, 15:41

Dzis podłączyłem prostownik....
Rano auto odpalilo, podjechalem do sklepu wrocilem do domu po godzinie chcialem znow podjechac gdzies i juz dupa auto nie odpalilo, w mmi wskazanie aku swieci tylko jedcna kreska. Podłączyłem prostownik na 10min i auto odpalilo, silnik troche pochodzil i wskazanie doszlo prawie do 50%.
Podpiełem prostownik i ładuje juz ponad godzine zobaczymy... ale chyba chyba jutro podjade gdzies aku kupic....;/
Na aku mam wybite VARTA 95ah 760a czy taki aku mam kupuc czy moze większy ??

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 13 kwie 2014, 16:13

Prostownik miałeś podłączyć na całą noc, żeby dobrze naładować akumulator. Jeżeli jeździsz na krótkich trasach i po mieście nie kupuj większego aku. Ja mam 110 Ah i muszę go doładowywać prostownikiem raz w tygodniu. Po całej nocy ładowania zobaczysz na ile dni starczy prądu jak się migiem rozładuje to kicha i trzeba kupić drugi.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 13 kwie 2014, 18:03

Auto zostawie na noc pod prostownikiem.

Ale teraz byłem w aucie sprawdzic czy odpali i odpaliło ale cos jest nie tak bo wskazowka od paliwa leży i dystans pokazuje 0km. Tak sie zrobilo po tym jak auto nie chcialo zakrecic przez ten aku.
Co sie zrypalo? Dlaczego wskazówka od paliwa lezy jak mam paliwo w baku. ??? <stres>


Obrazek

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 13 kwie 2014, 18:39

Kolego czy Ty nie pojechałeś z softem do 5570?? A później wróciłeś na 5150 z pl językiem.
Możliwe że potraciłeś kodowania.

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 13 kwie 2014, 18:45

Mialem soft 2100 chyba.... a wgrałem 5150 wraz z BT i polskie menu. 5570 jako 3 plyty juz nie wgrywalem....Ale soft robilem tydzien temu a wskazania paliwa przestaly dzialac dzis jak chcialem odpalic auto i nie odpalilo przez aku bo nie mial sily krecic....

kamil666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1197
Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: kamil666 » 13 kwie 2014, 18:53

Kiedyś ktoś miał problem że jadło mu akumulator i ostatecznie pomogło odłączenie akumulatora na kilka minut. Problem jak ręką odjął, ale były też i inne przypadki pożerania prądu.
Ciężki temat wydaje się mi... :(

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 13 kwie 2014, 18:58

Własnie ciekawe czy cos nie zjada aku .... pytanie co...

Awatar użytkownika
pan42
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 813
Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: pan42 » 13 kwie 2014, 19:42

Jak masz takie wskazania stanu akumulatora to znaczy, że jest praktycznie rozładowany. Wskaźnik ten pokazuje, że moduł zarządzania energią odłączył ci wiele urządzeń, aby pozostawić możliwość uruchomienia autka. Nawet jak będziesz miał nowy akumulator i doprowadzisz go do takiego stanu rozładowania to efekty będą takie same. Naładuj porządnie akumulator i pewnie bez VCDS się nie obędzie, bo błędów będzie mnóstwo.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7

zaba84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: zaba84 » 13 kwie 2014, 20:32

Zaraz jesze zejde do auta i odepne aku na kilka min, odrazu klemy przeczyszcze i podepne prostownik i niech do rana laduje a rano podepne VCDS i przeskanuje wszystko, zobaczymy co wyskoczy.
A mozliwe ze np bezpiecznik sie spalil od wskaznika paliwa?

[ Dodano: 2014-04-13, 20:32 ]
Ok Panowie.... Odpiąłem Aku na chwilkę, przeczyściłem klemy i posmarowałem smarem miedzianym, po tym zabiegu wskznik palowa działa. Ale po tych kilku godzinach ładowania prostownikiem nic sie nie naładował aku, jest min. Albo jest już tak zrypany że prostownik nie nadąża ładować bo się rozładowuje albo rzeczywiście coś prąd ciągnie ale chyba stawiam to pierwsze... Nic jak sie do rana nic nie zmieni to jadę gdzieś aku kupić.
Powiedzcie mi jeszcze jak jest z tym kodowaniem aku, czy profilaktycznie mogę go zakodować jak tak to jak to zrobić VCDSem. ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga