Ciezko kreci.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Ciezko kreci.
Witam.
Od czasu do czasu auto ciezko kreci, nie ma różnicy czy ciely czy zimny. Wygląda to tak jakby kreciło na raty czyli jakby jeden obrot walek chwila przerwy i drugi obrot i odpala, nieraz przygasaja kontrolki.
Po wejsciu we wskazanie naladowania aku w mmi po odpaleniu jest moze skala na 3/4, po przejechaniu jakis 5-10km skala podnosi sie do 100%
Czy to są oznaki kończącego sie aku czy przy okazji moze pada rozrusznik czy moze coś innego.
A i tak z innej beczki jak auto mo ciezko pali, kreci na raty to po odpaleniu puszcza mega baka i przez chwilke kompci, nie ma reguly czy cieply czy zimny.
Od czasu do czasu auto ciezko kreci, nie ma różnicy czy ciely czy zimny. Wygląda to tak jakby kreciło na raty czyli jakby jeden obrot walek chwila przerwy i drugi obrot i odpala, nieraz przygasaja kontrolki.
Po wejsciu we wskazanie naladowania aku w mmi po odpaleniu jest moze skala na 3/4, po przejechaniu jakis 5-10km skala podnosi sie do 100%
Czy to są oznaki kończącego sie aku czy przy okazji moze pada rozrusznik czy moze coś innego.
A i tak z innej beczki jak auto mo ciezko pali, kreci na raty to po odpaleniu puszcza mega baka i przez chwilke kompci, nie ma reguly czy cieply czy zimny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
ad1. -Jak sprawdzic? Odpalic auto i sprawdzac miernikiem czy laduje?
ad2. -Auto mam od 2 miesiecy, akumulator nie wyglada na nowy. Jest włożony 95Ah po Vin-ie z fabryki też wyszedł 95Ah.
ad3. -Tydzień temu wgrywałem soft 5150 i PL menu
ad4. Jak sprawdzić legulator napięcia. Rozebrac alternator?
Pamiętam jak wkrywałem soft. To połączyłem prostownik pod aku i robiłem to na włączonym zapłotnie. Wgrałem pierwszą cd i po wgraniu pierwszec cd wyskoczyło że słaby aku chociaż prostownik był podpięty, tak jakby prostownik nie ładował ale prostownik jest na 100% sprawny. Następne płyty już wgrywałem na odpalonym aucie.
ad2. -Auto mam od 2 miesiecy, akumulator nie wyglada na nowy. Jest włożony 95Ah po Vin-ie z fabryki też wyszedł 95Ah.
ad3. -Tydzień temu wgrywałem soft 5150 i PL menu
ad4. Jak sprawdzić legulator napięcia. Rozebrac alternator?
Pamiętam jak wkrywałem soft. To połączyłem prostownik pod aku i robiłem to na włączonym zapłotnie. Wgrałem pierwszą cd i po wgraniu pierwszec cd wyskoczyło że słaby aku chociaż prostownik był podpięty, tak jakby prostownik nie ładował ale prostownik jest na 100% sprawny. Następne płyty już wgrywałem na odpalonym aucie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Dzis podłączyłem prostownik....
Rano auto odpalilo, podjechalem do sklepu wrocilem do domu po godzinie chcialem znow podjechac gdzies i juz dupa auto nie odpalilo, w mmi wskazanie aku swieci tylko jedcna kreska. Podłączyłem prostownik na 10min i auto odpalilo, silnik troche pochodzil i wskazanie doszlo prawie do 50%.
Podpiełem prostownik i ładuje juz ponad godzine zobaczymy... ale chyba chyba jutro podjade gdzies aku kupic....
Na aku mam wybite VARTA 95ah 760a czy taki aku mam kupuc czy moze większy
Rano auto odpalilo, podjechalem do sklepu wrocilem do domu po godzinie chcialem znow podjechac gdzies i juz dupa auto nie odpalilo, w mmi wskazanie aku swieci tylko jedcna kreska. Podłączyłem prostownik na 10min i auto odpalilo, silnik troche pochodzil i wskazanie doszlo prawie do 50%.
Podpiełem prostownik i ładuje juz ponad godzine zobaczymy... ale chyba chyba jutro podjade gdzies aku kupic....
Na aku mam wybite VARTA 95ah 760a czy taki aku mam kupuc czy moze większy
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Prostownik miałeś podłączyć na całą noc, żeby dobrze naładować akumulator. Jeżeli jeździsz na krótkich trasach i po mieście nie kupuj większego aku. Ja mam 110 Ah i muszę go doładowywać prostownikiem raz w tygodniu. Po całej nocy ładowania zobaczysz na ile dni starczy prądu jak się migiem rozładuje to kicha i trzeba kupić drugi.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Auto zostawie na noc pod prostownikiem.
Ale teraz byłem w aucie sprawdzic czy odpali i odpaliło ale cos jest nie tak bo wskazowka od paliwa leży i dystans pokazuje 0km. Tak sie zrobilo po tym jak auto nie chcialo zakrecic przez ten aku.
Co sie zrypalo? Dlaczego wskazówka od paliwa lezy jak mam paliwo w baku. ?
Ale teraz byłem w aucie sprawdzic czy odpali i odpaliło ale cos jest nie tak bo wskazowka od paliwa leży i dystans pokazuje 0km. Tak sie zrobilo po tym jak auto nie chcialo zakrecic przez ten aku.
Co sie zrypalo? Dlaczego wskazówka od paliwa lezy jak mam paliwo w baku. ?
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 813
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CGLD 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Jak masz takie wskazania stanu akumulatora to znaczy, że jest praktycznie rozładowany. Wskaźnik ten pokazuje, że moduł zarządzania energią odłączył ci wiele urządzeń, aby pozostawić możliwość uruchomienia autka. Nawet jak będziesz miał nowy akumulator i doprowadzisz go do takiego stanu rozładowania to efekty będą takie same. Naładuj porządnie akumulator i pewnie bez VCDS się nie obędzie, bo błędów będzie mnóstwo.
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 01 cze 2012, 20:16
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
Zaraz jesze zejde do auta i odepne aku na kilka min, odrazu klemy przeczyszcze i podepne prostownik i niech do rana laduje a rano podepne VCDS i przeskanuje wszystko, zobaczymy co wyskoczy.
A mozliwe ze np bezpiecznik sie spalil od wskaznika paliwa?
[ Dodano: 2014-04-13, 20:32 ]
Ok Panowie.... Odpiąłem Aku na chwilkę, przeczyściłem klemy i posmarowałem smarem miedzianym, po tym zabiegu wskznik palowa działa. Ale po tych kilku godzinach ładowania prostownikiem nic sie nie naładował aku, jest min. Albo jest już tak zrypany że prostownik nie nadąża ładować bo się rozładowuje albo rzeczywiście coś prąd ciągnie ale chyba stawiam to pierwsze... Nic jak sie do rana nic nie zmieni to jadę gdzieś aku kupić.
Powiedzcie mi jeszcze jak jest z tym kodowaniem aku, czy profilaktycznie mogę go zakodować jak tak to jak to zrobić VCDSem. ?
A mozliwe ze np bezpiecznik sie spalil od wskaznika paliwa?
[ Dodano: 2014-04-13, 20:32 ]
Ok Panowie.... Odpiąłem Aku na chwilkę, przeczyściłem klemy i posmarowałem smarem miedzianym, po tym zabiegu wskznik palowa działa. Ale po tych kilku godzinach ładowania prostownikiem nic sie nie naładował aku, jest min. Albo jest już tak zrypany że prostownik nie nadąża ładować bo się rozładowuje albo rzeczywiście coś prąd ciągnie ale chyba stawiam to pierwsze... Nic jak sie do rana nic nie zmieni to jadę gdzieś aku kupić.
Powiedzcie mi jeszcze jak jest z tym kodowaniem aku, czy profilaktycznie mogę go zakodować jak tak to jak to zrobić VCDSem. ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga