Cześć, przeleciałem kilkanascie stron i nie znalazłem nic na temat wymiany wahaczy drążków końcówek itp.
Mianowicie wymieniam łączniki prawy gorny z przodu wahacz i lewy dolny z tyłu do tego koncówki drążków gałki. wypsikałem wszytko WD40 rostoffem itp powinno jakos isc. naogladalem sie na YT filmików nawet nie jest to skomplikowane. skladać zawieszenie tzn dokręcać wszystko na tak jak by obciazeniu? tzn jak mam auto w gorze to podniesc za tarcze do gory i wtedy dokrecac? moze jakies porady sztuczki by latwiej szybciej szlo?
wymiana kilku wahaczy
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
wymiana kilku wahaczy
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
narazie z braku kasy wymienie to co puka wazne zeby chociaz rok lub okolo roku wytrzymalo i bede happy potem jak odloze troszke to na 100% kupie caly kpl. pewnie sprezyny oddam do regeneracji bo ciagle mysle jak tu podniesc auto:) gurne to mysle ze wezme wiertarke z mlotem i samym mlotem wybije zwrotnica stalowa to nie skleja sie az tak bardzo z aluminium.
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
no to gorne dokupiłem firma pewnie kiepska ale z braku kasy musi wytrzymac okolo roku. Mam tylko pytanie na jaka wysokosc lub do jakiego poziomu mam podlewarowac zawieszenie by je poskrecać? dolne banany maja byc w poziomie czy jakis inny wyznacznik zmierzyc teraz wysokosc powiedzmy od blotnika do srodka piasty czy cos?
P.S
Wszystko dokrecać momentami z książki czy jak nie idzie to znaczy ze juz?
P.S
Wszystko dokrecać momentami z książki czy jak nie idzie to znaczy ze juz?
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Zmierz przed wymianą odległość piasty od górnej krawędzi błotnika, później wymieniając górne wahacze dokręć je podnosząc piastę drugim lewarkiem, na wysokość zmierzoną przed podniesieniem auta i ściągnięciem koła.
Ja tak robiłem bo później nie ma jak dokręcić górnych wahaczy
Dolne dokręć po opuszczeniu auta
Ja dokręcałem ,,z czuciem"
Ja tak robiłem bo później nie ma jak dokręcić górnych wahaczy
Dolne dokręć po opuszczeniu auta
Ja dokręcałem ,,z czuciem"
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga