Pompa ABS o tych samych numerach nie działa ???
Pompa ABS o tych samych numerach nie działa ???
Panowie, podpowiedzcie coś. Padła mi pompa ABS... Kupiłem nową (używaną) numery pompy i sterownika identyczne... Nie działa, oprócz tego że obrotomierz wystartował nie ma połączenia z komputerem, kontrolki swiecą jak swieciły Pytanie .. Czy jest konieczność kodowania jej pod moje auto Jest to A6 przed lift 98 rok... co tam nie gra ? Jakieś sugestie ?? Z góry dzięki !
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Pompa ABS o tych samych numerach nie działa ???
Sterownik pompy na 100% musi być zakodowany pod dany typ samochodu. Jeżeli w dalszym ciągu nie możesz połączyć się z nim interfejsem diagnostycznym, to wypadałoby sprawdzić okablowanie, bezpieczniki i w ostateczności włożyć na chwilę do innego samochodu.Hubs pisze:Panowie, podpowiedzcie coś. Padła mi pompa ABS... Kupiłem nową (używaną) numery pompy i sterownika identyczne... Nie działa, oprócz tego że obrotomierz wystartował nie ma połączenia z komputerem, kontrolki swiecą jak swieciły Pytanie .. Czy jest konieczność kodowania jej pod moje auto Jest to A6 przed lift 98 rok... co tam nie gra ? Jakieś sugestie ?? Z góry dzięki !
PS. Jesteś pewien że zakupiony sterownik jest OK? To dość często uszkadzający się element, przez co może być wiele 'wadliwych' egzemplarzy na portalach aukcyjnych i złomowiskach.
No ja nie mam tego szczęścia, kupiłem trafioną teraz mam dwie zjeb...... A da się zdiagnozować, czy padła pompa, czy sterownik ? Pompa o moich numerach jest droga, kosztuje około 900 zł, w starej już było grzebane w sterowniku, może i on znów padł... Sam serownik widziałem za 200 zł, sam nie wiem co robić
- kot919
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1398
- Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:49
- Imię: Audi Forum
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Grudziądz
Hubs, jeżeli problemem jest brak komunikacji ze sterownikiem pompy, to na 99% jest usterka właśnie w tym elemencie, a nie całej pompie. Bardzo często na forum poruszany jest temat uszkodzonych sterowników (wykrzykniki na FISie), i z tego co pamiętam w takim przypadku naprawie|wymianie podlegał sam sterownik (element elektryczny). Mechanika pozostawała oryginalna.
Jeżeli masz możliwość, to oddaj pompę i albo kombinuj z naprawą swojego sterownika, albo szukaj innego.
Bardzo częstą przyczyną usterek sterowników są połączenia pomiędzy elektroniką a złączem sterownika - są one wykonane z bardzo cienkiego drucika, który po prostu się przełamuje. Na 100% jest dokładnie opisane na tym forum jak naprawić taką usterkę. Może się również zdarzyć, że usterka leży w jakimś elemencie elektronicznym, ale w takim wypadku, to już lepiej szukać używki niż bawić się w lokalizację niesprawności.
PS. Próbowałeś rozebrać swój sterownik, ewentualnie zlecić komuś weryfikację? Czy od razu zakupiłeś drugą pompę?
Jeżeli masz możliwość, to oddaj pompę i albo kombinuj z naprawą swojego sterownika, albo szukaj innego.
Bardzo częstą przyczyną usterek sterowników są połączenia pomiędzy elektroniką a złączem sterownika - są one wykonane z bardzo cienkiego drucika, który po prostu się przełamuje. Na 100% jest dokładnie opisane na tym forum jak naprawić taką usterkę. Może się również zdarzyć, że usterka leży w jakimś elemencie elektronicznym, ale w takim wypadku, to już lepiej szukać używki niż bawić się w lokalizację niesprawności.
PS. Próbowałeś rozebrać swój sterownik, ewentualnie zlecić komuś weryfikację? Czy od razu zakupiłeś drugą pompę?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga