Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

POMOCY SKRZYNIA W MOJEJ AUDI A6 3.0 QUATTRO WOGOLE NE REAGUJ

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
Jarecki001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
Imię: Jarek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

ja mam dokladnie to samo , z tym ze ...

Post autor: Jarecki001 » 14 lut 2014, 10:42

Witam Szanowne Grono Forumowiczów

Drogi shiman954

Ja mam dokladnie to samo, z tym ze u mnie , podczas dodawania gazu, zmieniaja sie biegi na wyswietlaczu, ale auto nigdzie nie jedzie, bez wzgledu czy "D" , "S" czy "R" , moge takze wachlowac sobie na "+" czy "-" , uzywac łopatek, a i tak stoje w moejscu jak uparty osioł.

U mnie podczas jazdy poprostu jakby ktos wrzucił na "N" i tyle.

Na razie jestem w DE wiec tutaj w ASO zaproponowali mi wymiane skrzyni biegów na nową za bagatela 7500 euro, hmm to prawie wartosc calego auta, a jak dolicze jeszcze konwerter i inne takie w ASO w DE , to wyjdzie tyle co moja audiczka na allegro stoi w tym roczniku.

Wiec narazie dałem sobie, luz, czekam do 21-go, na lawete i dopiero wtedy po wizycie w warsztacie w kraju, bede wiedzial co jest grane. jednak sa podejrzenia ze cos z softem jest nie tak.

pozdrawiam i witam w klubie auta bez skrzyni biegów ;)

Ale silnik nadal pieknie buczy, miód dla uszu :) , no i radio tez gra ;)
wiec sie nie załamuje :)

pozdrawiam

Awatar użytkownika
pastaldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 358
Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
Imię: Janusz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: pastaldo » 14 lut 2014, 13:10

Jarecki001, To może jak jedziesz z niemiec to od razu ciągnij skrzynie z jakiegoś rozbitka co by na prowizji handlarza zaoszczędzić ;)

Jarecki001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 07 paź 2013, 08:49
Imię: Jarek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2011
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zachodniopomorskie
Kontakt:

Post autor: Jarecki001 » 24 lut 2014, 11:46

Tylko nie wiadomo czy to skrzynia, ja mysle ze nie, bo nie mialem z nia zadnych problemow, nigdy zadnego dzwieku zeby cos pekło, czy tym podobne.
Zaczelo sie od tego jak mechanik wymienil sprzeglo hudrokinetyczne, i podlaczyl prostownik do auta bez podlaczonego aku, bo przy wymianie sprzegla trzeba wyciagnac tez skrzynie i rozrusznik, a zeby nie bylo spiecia to odloczyl aku i zamkniety zostal abagaznik, wiec po zamontowaniu wszystkiego nie mogl sie dostac do zamknietego aku w bagazniku, wiec poprostu podlaczyl prostownik , i zaczely sie problemy z komputerami.
Kupa bledow, nie liczace przebiegu liczniki kilometrow, problemy z navi etc.
A na koniec "znikła" skrzynia.
Wiec mysle ze wgranie poproawnie softu rozwiaze problem, pozatym mam ciagle błędy :
1650 Magistrala danych napêdu Brak informacji z zestawu wskaŸników
1654 Pamiêæ usterek zestawu wskaŸników nale¿y odczytaæ
1653 Pamiêæ usterek sterownika systemu ABS nale¿y odczytaæ
-------------------------------------------------------------------------------------
Adressword : 02
Numer VAG :4F1910156S
Nazwa :Elektronika skrzyni biegów
Opis ster. :AG6 09L 3,0 TDI RdW

Komunikacja :TP2.0, CANT=300 CANE=760
Wersja SW :0020
Kodowanie :0000001

Nie wykryto usterek.
---------------------------------------------------------------------------------------
VIN
Model auta
Nr rejestracyjny
Klient
Numer Sterownika
Nazwa
Kodowanie
SW
---
4F0910732S
Interfacebox H43
03 0031013
5150

3(0x0003):65 Sterownik Brak lub zle nastawy podstawowe/adaptacja Lamp OFF
-------------------------------------------------------------------------------------------------

pozdrawiam

[ Dodano: 2014-02-24, 11:46 ]
Witam Szanowne Grono Forumowiczów

Jest juz pierwsza diagnoza po podniesieniu auta na podnosniku, wyszla prawie calkowicie prawa półoska ze skrzyni biegow.Zarowno "zęby" na półosce sa nie zjechane a takze w samej skrzyni zeby sa nie zjechane.takze pierscien ktory ma zabezpieczac poloske przed wysunieciem nie jest uszkodzony.Mam teraz pytanie czy jest mozliwe aby element do ktorego jest przykrecana przednia prawa poloska, a ten element jest wsuniety w skrzynie ,jest mozliwe aby samo sie wysunelo prawie calkowicie ze skrzyni ?
Czy moze podczas kiedy mechanik wyciagal poprzednio skrzynie i odkrecal polosie, mogl takze niezamierzenie wyciagnac takze ten element ze skrzyni do ktorego sie przykreca poloske?
Czy moze wplyw na takie zachowanie mial tez fakt ze po zamontowaniu wszystkiego mechanik nie przykrecil polosiek, przed jazda probna a dopiero przypomnial sobie o tym po k
Jezdzie probnej ? I przykrecil polosie po jezdzie probnej za pomoca klucza zasilanego powietrzem.

Na logike nie wierze zeby sie to samo wysunelo bez ingerencji wczesniejszej ze strony mechanika.Oczywiscie po tym jak mechanik wymienil sprzeglo i zlozyl to wszystko przejechalem okolo 700 km, wiec czy moglo byc tak ze zostalo to niezamierzenie wysuniete troche ze skrzyni a problem sie pojawil po 700 km ?

Co myslicie koledzy, bo jezeli to blad mechanika, to bede sie domagal zwrotu za lawetowanie auta z niemiec,czyli 1600 pln netto, plus oczywiscie inne koszty ktore wyleza.

I na koniec pytanie, czy jezeli jedna poloska nie jest polaczona ze skrzynia to czy auto w quattro, nie pojedzie?, z tego co mysle,to bez wzgledu na rodzaj napedu uklad roznicowy przekazuje ned na kolo o najmniejszym oporze, ale wole sie upewnic.

Pozdrawiam
Jarecki001

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga