[A6 C7] Niska temperatura płynu chłodniczego
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 maja 2013, 22:00
- Lokalizacja: małopolska
[A6 C7] Niska temperatura płynu chłodniczego
Witam,
czy to normalne, że po przejechaniu około 100 km na 15 stopniowym mrozie temperatura płynu chłodniczego jest na poziomie 60 st.?
czy to normalne, że po przejechaniu około 100 km na 15 stopniowym mrozie temperatura płynu chłodniczego jest na poziomie 60 st.?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3
- Rejestracja: 20 maja 2013, 22:00
- Lokalizacja: małopolska
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1197
- Rejestracja: 01 wrz 2013, 22:27
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W przypadku naszego auta jest elektryczna grzałka i ona pomaga.
Ja robię do pracy 15 km, średnia ok 40 km/h
Przy -10 nagrzewa się w około 8-10 km, jak były po -17 nagrzewał się aż do pracy czyli 15 km.
Może być to wina termostatu, ale być nie musi.
U mnie mama ma citroena c3, a w pracy mamy grande punto w dieslach.
Te auta grzeją się bardzo długo, a po nagrzaniu wystarczy włączyć gorący nadmuch do środka ijuż od 2 biegu/szybkości auto widać po wskazówce jak szybko traci temperaturę.
Ja robię do pracy 15 km, średnia ok 40 km/h
Przy -10 nagrzewa się w około 8-10 km, jak były po -17 nagrzewał się aż do pracy czyli 15 km.
Może być to wina termostatu, ale być nie musi.
U mnie mama ma citroena c3, a w pracy mamy grande punto w dieslach.
Te auta grzeją się bardzo długo, a po nagrzaniu wystarczy włączyć gorący nadmuch do środka ijuż od 2 biegu/szybkości auto widać po wskazówce jak szybko traci temperaturę.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Stary, no bez przesady. Wiadomo, że diesel się dłużej nagrzewa, ale po kilku/kilkunastu kilometrach łapie temperaturę pracy, a tu po 100 kilometrach łapie tylko 60 stopni, więc na pewno nie jest dobrze. To nie prehistoryczny archaik, tylko auto klasy Premium.
Też na co dzień jeżdżę dieslem (służbowym) i sama miałam diesla i zawsze łapało mi temperaturę 90 stopni (ja mam do pracy 25km). Wg Twojej teorii to w zimie diesel cały czas może jeździć na niedogrzanym motorze, a to moim zdaniem bzdura co najmniej.
Też na co dzień jeżdżę dieslem (służbowym) i sama miałam diesla i zawsze łapało mi temperaturę 90 stopni (ja mam do pracy 25km). Wg Twojej teorii to w zimie diesel cały czas może jeździć na niedogrzanym motorze, a to moim zdaniem bzdura co najmniej.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Witam,
Właśnie dzisiaj wróciłem z ASO taki sam problem silnik nie dogrzewa dopiero po przejechaniu 50km wchodzi na 60C przy ciągłej prędkości 140km nagrzewa się do 90C. W ASO powiedzieli mi że to wina termostatu i jest do wymiany, kazali czekać na część z Niemiec do przyszłego tygodnia. Więc radzę jechać z tym do serwisu najwidoczniej jest to jakaś wada fabryczna choć nie wiadomo jak będzie po wymianie. Nie powinno to mieć miejsca w aucie za ponad 200tys. Jak wymienią to podzielę się opinia.
[ Dodano: 2014-01-31, 00:18 ]
Zapomniałem dodać że przy jeździe po mieście nie ma szans żeby przekroczyć temperaturę 70C. Przy ostatniej wizycie w serwisie powiedzieli że to normalne ale ja jestem zdania że raczej nie, przy większym mrozie dupa z jazdy przednia szyba zamarza i chuja widać. I takim sposobem nie wytrzymałem i pojechałem do serwisu. Jechać do serwisu coś jest na rzeczy serwisant przez przypadek mi się wygadał że nie mogą sobie z tym poradzić od kilku lat.
Właśnie dzisiaj wróciłem z ASO taki sam problem silnik nie dogrzewa dopiero po przejechaniu 50km wchodzi na 60C przy ciągłej prędkości 140km nagrzewa się do 90C. W ASO powiedzieli mi że to wina termostatu i jest do wymiany, kazali czekać na część z Niemiec do przyszłego tygodnia. Więc radzę jechać z tym do serwisu najwidoczniej jest to jakaś wada fabryczna choć nie wiadomo jak będzie po wymianie. Nie powinno to mieć miejsca w aucie za ponad 200tys. Jak wymienią to podzielę się opinia.
[ Dodano: 2014-01-31, 00:18 ]
Zapomniałem dodać że przy jeździe po mieście nie ma szans żeby przekroczyć temperaturę 70C. Przy ostatniej wizycie w serwisie powiedzieli że to normalne ale ja jestem zdania że raczej nie, przy większym mrozie dupa z jazdy przednia szyba zamarza i chuja widać. I takim sposobem nie wytrzymałem i pojechałem do serwisu. Jechać do serwisu coś jest na rzeczy serwisant przez przypadek mi się wygadał że nie mogą sobie z tym poradzić od kilku lat.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga