[A6 C5] ÂŚciąganie w prawo - co jeszcze wymienić?
miałem taki sam problem ściąganie do prawej a kierownice trzeba było trzymać w lewo aby auto zachowywało tor jazdy, w momencie kiedy zmieniłem koła na 18 i założyłem dystans okazało się że prawe koło jest bardziej wysunięte, w pierwszym momencie przeszło mi przez myśl że tak był trzaśnięty ale nie pełna historia serwisowa a ostatni serwis dwa miesiące przed zakupem dodam ze auto sprowadzone z niemiec. Wreszcie przypomniałem sobie że wymieniałem tuleje na tylnej belce pojechałem na diagnostykę, wyrównali belkę i wszystko gra jak należy. Dodam jeszcze że różnica nie była kolosalna jakieś 0,5 do 1cm choć w zawieszeniu takie odchylenie to już duży problem
- zarzyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 886
- Rejestracja: 04 mar 2012, 11:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
mnie ściąga bo wypadło mi kawałek sprężyny jakieś pół zwoju. Nie wiem kiedy nie wiem, gdzie ale jak wymieniaełm górne wahacze zobaczyłem, że sprężyna dziwnie opiera się o dolny "talerzyk". nie ma tragedii na drodze ale na 600m ze skrajnie lewej krawedzi pasa na prawa dojade
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
Witam, nie będę zakładać nowego tematu mam problem mianowicie w czerwcu kupiłem A6 C5 2.4 wszystko ładnie pięknie nie pamiętam aby mi tak autko ściągało albo nie było to tak uciążliwe jak teraz, czuję i widzę jak leci mi w prawo jest to dosyć szybkie ściąganie które jest męczące trzeba cały czas w lewo trzymać kierownicę co wymieniałem głównie w lipcu drążki kierownicze p + l, wahacze lewe dolne jak dobrze pamiętam, tylne amortyzatory, hamulce przód + tarcze (jeszcze tył pozostał mi do wymiany), miesiąc temu dwa górne wahacze prawe. Zbieżność była zrobiona. Dodatkowo zmiana opon z felgami czyli wykluczone złe wyważenie/skrzywnionych felg jak i niedobre opony. Rozmawiałem z mechanikiem mówił że to może być przyczyna tylnej belki nie chciałbym wyrzucać kasy w błoto jakieś sugestie jestem z Bytomia (woj. śląskiego) jakby ktoś znał w miarę dobrego mechanika albo pomógłby w zajęciu się problemem byłbym wdzięczny.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
stało się to nagle bez żadnej przyczyny czy po wymianie jakichś części? może po prostu hamulec na tym kole trzyma, sprawdź na podniesionym aucie czy możesz bez problemu zakręcić kołem. jeśli nie to to proponował bym zrobić konkretną geometrię, na dobrym sprzęcie pokaże czy na tylnej belce nie trzyma parametrów i czy to jej wina. taka diagnoza na pewno tańsza niż wymiana niepotrzebnych części
Mam pytanie czy jak się ustawia zbieżność to tylko przód czy tył tez jest regulowany ostatnio zwróciłem uwagę ze głównie przód został zrobiony a tył pozostał na minusie usłyszałem że tył jest nieregulowany prosiłbym o informacje...
grzałka powiem szczerze że nagle zaczął ściągać na stacji nic nie widać spokój zawieszeniem jest... jutro w południe podniosę go na lewarku i zobaczę te koła czy hamulec trzyma...
grzałka powiem szczerze że nagle zaczął ściągać na stacji nic nie widać spokój zawieszeniem jest... jutro w południe podniosę go na lewarku i zobaczę te koła czy hamulec trzyma...
Dowiedziałem się że mam do wymiany łącznik stabilizatora prawy i teraz moje pytanie czy może to być powodem ściągania auta
Dodatkowo mam
osłona przegubu lewa (duża)
oraz jeden lewy wahacz
Dodatkowo mam
osłona przegubu lewa (duża)
oraz jeden lewy wahacz
Ostatnio zmieniony 15 gru 2014, 23:36 przez Ganimedes, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Żadnych danych z zbieżności nie mam z jednego względu robiłem to bez faktury... dziś chciałem sprawdzić geometrię i mi powiedzieli że są takie luzy i niestety najpierw trzeba to naprawić aby później wykonać zbieżność jutro podjadę na wycenę do mechanika dziś opinie mam z norauto... aa i jeszcze jedna dziwna sprawa 3 miesiące temu wrzucałem 2x amory tył + poduszki i wyszło lewa strona 50% prawa strona 65% różnica 15% coś chyba jest nie tak że szybko amortyzatory wysiadły jutro wrzucę fotki z diagnostyki...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga