Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Nastawy podstawowe Audi Allroad

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Nastawy podstawowe Audi Allroad

Post autor: Irecky » 28 gru 2013, 17:28

Witam po raz kolejny. Mój problem polega na tym,że nie mogę zrobić nastaw podstawowych.Zrobiłem specjalne podstawki po tył Audi, i za nic nie można zrobić tych nastaw ciągle " nie wyuczone" błąd 1437.Czy jest ktoś w stanie mi to wytłumaczyć i w miarę możliwości pomóc? <zalamka>

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 28 gru 2013, 18:16

podczas kalibracji auto ustawia się samo do normalnego poziomu a ty wpisując odpowiednie liczby w okienka możesz je podnieść lub opuścić zależnie od tego co wpiszesz. i nie będzie reagować (podnosić się czy opuszczać) podczas wpisywania tylko po zakończonej procedurze.

tu masz kawałek tekstu jak to zrobić:


1. Zawieszenie 1BK :
- przód 386 mm
- tył 384 mm

2. Zawieszenie 1BY :
- przód: 388 mm
- tył 380 mm
2. Adaptacja zawieszenia pneumatycznego polega na wpisaniu wartości faktycznie zmierzonych, a nie takich jakie chciałoby sie mieć ... .

Inaczej mówiąc - jeżeli Twoje auto porusza się przykładowo na zawiasach 1BY, to 388 i 380 mm są wielkościami domyślnymi, zaimpletowanymi fabrycznie do sterownika, zaś skalibrowanie czujników polega na pomiarze faktycznej odległości pomiędzy środkiem koła a dolną krawędzią błotnika i wpisanie jej (tej zmierzonej wysokości) w adaptacjach - dzieki czemu sterownik wie na ile które koło jest ugięte lub podniesione od wartości domyślnych. To własnie umożliwia skalibrowanie czujników poszczególnych kół ... .
Jeżeli chciałeś obniżyć budę o np 10 mm, to do każdej zmierzonej wyskości należy dodać owe 10 mm, żeby "okłamać" sterownik, a tym samym skalibrowanie czujników ugięcia ... .

Przeprowadzenie prawidłowej adaptacji (nawet takiej oszukanej o 10 mm ale w odniesieniu do faktycznie zmierzonych wartości) ma szansę zniwelować bład 01780 ... ale to się dopiero okaże ... . _________________
3. Tak jak Pisze Piotruś
Audi A6 (4F) (PR-1BK): 386 mm (front) and 384 mm (rear)
Audi A6 (4F) Allroad (PR-1BY): 388 mm (front) and 380 mm (rear)


Podlaczasz Vaga i jedziesz
[Select]
[34 - Level Control]

[Secutiy Access - 16]
Enter 31564
[Do It!]

[Adaption - 10] i czekasz az kompresor nabije cisnienie i zawias ustawi sie na pozycji nominalnej do pomiarow
i jedziesz z kazdym kolem mierzysz wartosc X na kazdym kole i wpisujesz do kanalow
1,2,3,4 zawsze test i save (front right) itd

Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Irecky » 29 gru 2013, 12:49

Dobrze,już wiem mniej więcej jak przeprowadzić kalibrację auta,ale nie mogę przeprowadzić kalibracji gdyż nie mam wyuczonych nastaw podstawowych i tu się rodzi problem.Wymieniłem czujnik poziomu auta gdyż były strasznie rozbiegane wartości.Po wymianie wszystko jest w miarę ok ale nadal auto nie może w żaden sposób przeskoczyć dalej.Raz się jakoś udało ale padła bateria w laptopie i wszystko od początku.Nie wiem czy jest coś konkretnego na rzeczy czy w nie należyty sposób to robię ... Tracę wiarę po każdej próbie ;(

egoonn
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 497
Rejestracja: 15 cze 2010, 21:04
Imię: Ernesto
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Munster
Kontakt:

Post autor: egoonn » 29 gru 2013, 13:35

bledow nigdzie nie ma abs ,swiatla ,zawiecha , jak nie ma to sterownik lub masa sterownika albo jeszcze z czym sie spotkalem za malo pradu czyli podczas kalibracji prostownik podpiety
ANIMAL

Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Irecky » 29 gru 2013, 13:47

Nie,wszystko działa jak należy prostownik był podpinany podczas "prób" wyuczenia.

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 29 gru 2013, 16:45

a czy jak robisz kalibrację to auto w pierwszym kanale poziomuje się ? (najpierw przód potem tył?) . ja też nie mogłem kiedyś przez to przejść bo miałem zapchany jeden zawór (lewy tył) i auto niby szło do góry i na dół ale to ciągnęła go prawa tylna strona. dopiero po wymianie wielozaworu udało się. sprawdź czy przód i tył idą równo stronami.

Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Irecky » 29 gru 2013, 19:04

Cały szkopuł w tym,że nie mogę przeprowadzić kalibracji auta bez uprzedniego "wyuczenia nastaw podstawowych"

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 30 gru 2013, 14:38

a może nie masz pełnej wersji vaga?

Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Irecky » 16 lut 2014, 16:13

Nie,wszystko tak jak trzeba.Kurcze nie wiem czy gdzieś robimy błąd czy coś jest nie tak :(

[ Dodano: 2014-01-01, 21:35 ]
Grzechu 031 masz może jeszcze jakieś pomysły? lub ktoś może przechodził podobną sytuację?

[ Dodano: 2014-01-02, 22:55 ]
grzechu 031 czy jest taka możliwość ze próba poprawienia nastaw Vas-em może być nie poprawna?

[ Dodano: 2014-01-10, 19:18 ]
Panowie czy ktoś jest w stanie podać watości przód(lewe prawe koło i tył (lewe i prawe koło) na 5 kanale podczas nastaw podstawowych?

[ Dodano: 2014-01-10, 20:22 ]
Panowie czy ktoś jest w stanie podać watości przód(lewe prawe koło i tył (lewe i prawe koło) na 5 kanale podczas nastaw podstawowych?

[ Dodano: 2014-01-20, 18:03 ]
Chciałbym ożywić temat więc ponownie pytam czy kroś jest w stanie udostępnić wartości z nastaw podstawowych?

[ Dodano: 2014-02-16, 16:13 ]
Nikt z Was panowie nie miał takich problemów? ;(

grzechu 031
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
Lokalizacja: zielona góra

Post autor: grzechu 031 » 22 lut 2014, 21:23

wartości z nastawów podstawowych w moim przypadku to 402. do tej wartości dodajesz lub odejmujesz jednostki zależnie od tego jak chcesz żeby auto stało.
w kanale piątym musisz mieć 01.

Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Irecky » 23 lut 2014, 08:37

Jeśli jesteś w stanie i możesz to napisz jak to powinno wyglądać po kolei.

olimpus104
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 163
Rejestracja: 24 kwie 2009, 09:56
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Gryfice-Bognor Regis

Post autor: olimpus104 » 04 mar 2014, 15:21

Tu masz wszystko po kolei ,co i jak :)
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/levelcontrol.html

[ Dodano: 2014-03-04, 14:21 ]
Może ktoś mi pomorze ,zrozumiec co jest nie tak z tym moim pneumatycznym zawieszeniem.
Zrobiłem 100 kalibracji <lol> gdyz zauważyłem że tylne prawe koło jest niżej ewentualnie lewe wyżej-sam już nie wiem ,niestety za każdym razem (kalibracją) ta różnica się powtarza.
zawieszenie działa prawidłowo po dłuższym postoju nic nie opada, w kalnale 34-błędów brak.

Wrzucę logi,może jakiś magik coś podpowie z tego logowania-pozdro i czekam <luzik>



Adres 34 : Kontrola poziomu ( 4E0 910 553 L )

11:51:15 Grupa 001
13.25 V Napięcie zacisku 15
13.90 V Napięcie zacisku 30
Prędkość 0,0 kmh pojazdu [ km / h ]
Termin 50 Off stanu Term. 50

11:51:15 Grupa 002
Stan drzwi zamknięte drzwi
Pokrywa tylna pokrywa blisko stanu
Prawo 4.95 V Napięcie zasilające
4.95 V Napięcie zasilania w lewo

11:51:15 Grupa 003
Wysoki poziom wybrany
[ N / A ]
Niższy poziom wybrany
Stan przekaźnika OFF Compressor
Wtorek, 25 lutego , 2014,11:52:07:10074
VCDS Version : Release 10.6.4
Wersja danych : 20110418


Adres 34 : Kontrola poziomu ( 4E0 910 553 L )

11:52:06 Grupa 004 : Odchylenie od poziomu standardowego
0.0 mm z przodu z lewej
-2.0 Mm z przodu po prawej
8,0 mm z tyłu z lewej
-1,0 Mm , tylna prawa

11:52:06 Grupa 005 : Bezwzględna wysokość pojazdu ( lustrzane odbicie pozycji montażu )
91,0 z przodu z lewej
82.0 przednia, z prawej
102,0 Tylny lewy
92.0 Tylny prawy

11:52:06 Grupa 006
13.0 ° C temperatura sprężarki
8.14 bar sygnał czujnika ciśnienia
Stan OFF Zawór spustowy
OFF akumulator ciśnienia . zawór
Wtorek, 25 lutego , 2014,11:52:31:10074
VCDS Version : Release 10.6.4
Wersja danych : 20110418


Adres 34 : Kontrola poziomu ( 4E0 910 553 L )

11:52:30 Grupa 007 : Poprzeczne lock-up ( stan zaworu wiosna powietrza )
OFF przedni lewy
OFF przednia, z prawej
OFF tylny lewy
OFF tylny prawy

11:52:30 Grupa 008
603 kąt pochylenia
48,0 kąt Pitch cykl pracy
Kod warsztaty
5020 Stan systemu

11:52:30 Grupa 009
5020 Stan systemu
0,00 m / s * 2 przyspieszenie wzdłużne
-1.0 Mm odchylenie od def . poz . przód
2,0 mm, odchylenie od def . poz . tył
Wtorek, 25 lutego , 2014,11:53:04:10074
VCDS Version : Release 10.6.4
Wersja danych : 20110418


Adres 34 : Kontrola poziomu ( 4E0 910 553 L )

010 11:53:02 Grupa: odchylenie poziomu pojazdu ( mm )
0.0 mm z przodu z lewej
-1.0 Mm z przodu po prawej
7,0 mm z tyłu z lewej
-2,0 Mm , tylna prawa

11:53:02 Grupa 011 : zawór przepustnicy prądu ( mA )
Z lewej 0,048
0.056przednia
0.048Tylny lewy
0.056Tylny prawy

11:53:02 Grupa 012 : Sygnał przyspieszenia ciała
2.43 V przedni lewy [ V ]
2.45 V przedni prawy [ V ]
2.41 V tył [ V ]
[ N / A ]
Wtorek, 25 lutego , 2014,11:53:51:10074
VCDS Version : Release 10.6.4
Wersja danych : 20110418


Adres 34 : Kontrola poziomu ( 4E0 910 553 L )

11:53:50 Grupa 013 : prędkość z czujnika przepustnicy Wysokość ( bez obciążenia na poziomie 2,5 V )
0.0 przedni lewy [dm / s ]
0.0 przedni prawy [dm / s ]
0.0 tylny lewy [dm / s ]
0.0 tylny prawy [dm / s ]

11:53:50 Grupa 014
Nie Oper . Przycisk uruchamiający stan
1.0 Aktualny uznanie przepustnicy
OFF funkcja CDC statusu wyświetlacza LED
[ N / A ]

11:53:50 Grupa 015
-12,51 ° kąt kierownicy
0,0 kmh Prędkość pojazdu
0,0% wa sygnał hamowania
0 prowadzenie CDC awaryjne
Wtorek, 25 lutego , 2014,12:04:42:10074
VCDS Version : Release 10.6.4
kontakt administratora:
Polecam!

Irecky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 19
Rejestracja: 19 gru 2008, 18:36
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: Irecky » 05 maja 2014, 16:23

Wszystko działa jak należy.Temat uważam za zamknięty ;)Dzięki wszystkim ;)

gene
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 11 sie 2017, 21:34
Lokalizacja: przysucha

WYPADAŁO BY NAPISAĆ JAK ROZWIĄZAŁEŚ PROBLEM Z TĄ ADAPTACJĄ M

Post autor: gene » 11 paź 2017, 19:57

Irecky pisze:Wszystko działa jak należy.Temat uważam za zamknięty ;)Dzięki wszystkim ;)


[ Dodano: 2017-10-11, 19:57 ]
WYPADAŁO BY NAPISAĆ JAK ROZWIĄZAŁEŚ PROBLEM Z TĄ ADAPTACJĄ MOŻE POMOŻE INNYM :) POZDRO

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga