Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

pływa po drodze

Zawieszenie
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 21 gru 2013, 14:18

darkside1987, a może luzy na maglownicy? Skoro masz normalne, dobre opony, amory, to nie ma sensu kupować, może być dalej to samo.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

darkside1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 05 gru 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: darkside1987 » 21 gru 2013, 14:30

No właśnie diagnosta mi sprawdzał luzy i niby nie ma nigdzie. Co do opon najlepsze nie są powiedziałbym że nawet słabe. Na letnich działo się to samo więc chyba opony trzeba wykluczyć.

Fontesen

Post autor: Fontesen » 21 gru 2013, 19:21

tylko i wyłacznei 2 sprawy. mówisz, ze geometrie robiłeś. wies zjak ona była robiona?? prawidłowo wyglądające ustawienei geometrii powinno odbywać się raz na opuszczonej przedniej osi (czyli normalnie jak auto stoi) a nastepnie przód uniesiony. Praktycznie w każdym warsztacie geometrie ustawiają w naszych a6-stkach tak jak kazde zwykłe auto i myślą że jest ok. a tu guzik. Teraz mam ustawione tak jak p[owinno być, auto jedzie jak po szynach. Jeszcze wymienię amorki na lato bo nie wierzę zeby ori amorki od nowości trzymały normę. więc tylko 2 sprawy (oprócz dzwonu) 1 to amortyzatory, 2 to DOBRZE ustawiona geometria i muuuuuuuuuuusi być OK:)

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 21 gru 2013, 22:44

widzisz radek jak pisałem o prawidłowym ustawieniu o tym w lipcu to większość twierdziła żę na szerokiej oponie musi pływać i żę to nie wina kątów .za chwilę i ty będziesz się" kopał z koniem"

Fontesen

Post autor: Fontesen » 22 gru 2013, 12:02

enduro7 pisze:widzisz radek jak pisałem o prawidłowym ustawieniu o tym w lipcu to większość twierdziła żę na szerokiej oponie musi pływać i żę to nie wina kątów .za chwilę i ty będziesz się" kopał z koniem"
kątów pochylenia koła się u nas nie ustawia:) ale prawidłowe ustawienie innych parametrów (szczególnie tej śrubki co jest na 13 kluczyk na koĂącówce) to klucz do sukcesu. Nistety 95% warsztatów tego nei robi bo nie wiedzą i nei umieją.
P.S to kiedy sie ustawiamy na grzebanie przy moje furce??:) Pamiętasz?:)

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 23 gru 2013, 08:17

enduro7 pisze:widzisz radek jak pisałem o prawidłowym ustawieniu o tym w lipcu to większość twierdziła żę na szerokiej oponie musi pływać i żę to nie wina kątów .za chwilę i ty będziesz się" kopał z koniem"
w pewnych przypadkach się z Tobą zgodzę, np. w tym. koledze pływa auto na kołach letnich i zimowych, zakładam, że zimowe ma węższe od letnich a i tak auto pływa, więc jak najbardziej geometria może mieć tutaj duże znaczenie. poza tym nic nie pisze o koleinach a w lipcu jak piszesz była mowa o nie do końca pływaniu tylko o prowadzaniu auta w koleinach na szerokich oponach. troszkę mieszasz :)

darkside1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 05 gru 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: darkside1987 » 23 gru 2013, 15:14

auto pływa na prostej drodze, równej jak tor. Przekładnia może mieć tu jakiś wpływ?

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 24 gru 2013, 11:05

skoro mechanik wykluczył jakiekolwiek luzy to dlaczego pytasz o przekładnię?

darkside1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 05 gru 2013, 10:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: darkside1987 » 24 gru 2013, 11:51

bo kierownica chodzi bardzo ciężko... Poza tym jakiś czas temu była robiona i nie wiem czy dobrze to wszystko poskładali itd.

abdul84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 18 lip 2012, 14:51
Lokalizacja: Białystok

Post autor: abdul84 » 10 lut 2014, 09:54

u mnie na oponach 225 ciężko otrzymać na nierównościach, ale na zimówkach 195 idzie elegancko

user

Post autor: user » 10 lut 2014, 09:57

zmien lato na 215 i problem z glowy :p

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga