S6 c5 amorki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
S6 c5 amorki?
Witam,
mam problem z amorami. Zamontowałem kilka dni temu jedyne co dorwałem czyli oryginał na tył 2 sztuki. Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie. Teraz pojeździłem kilka dni i jest znowu problem. Przejeżdżam np przez pijanego policjanta i huśta budą jeszcze ze 4 razy po przejechaniu, rzuca w zakrętach bardziej niż na starych. Będzie reklamacja. Ale, czy to możliwe że takie same identyczne amorki już wysiadły/były wadliwe? Może problem gdzie indziej? Dodam że zawiecha tydzień temu sprawdzana i wszystko git. Jak dla mnie albo amorki albo sprężyny. Co Wy na to?:(
[ Dodano: 2013-11-27, 00:41 ]
amorki oczywiście nówki sztuki 2x650zł + 2x155zł te nasadki na amory metalowe bo tamte jużÂ tulejki miały kiepskie więc też zmieniłem no i robocizna 200zł... Mam już dość. Nie oszczędzam na aucie, ale takie coś mnie irytuje bardzo.
mam problem z amorami. Zamontowałem kilka dni temu jedyne co dorwałem czyli oryginał na tył 2 sztuki. Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie. Teraz pojeździłem kilka dni i jest znowu problem. Przejeżdżam np przez pijanego policjanta i huśta budą jeszcze ze 4 razy po przejechaniu, rzuca w zakrętach bardziej niż na starych. Będzie reklamacja. Ale, czy to możliwe że takie same identyczne amorki już wysiadły/były wadliwe? Może problem gdzie indziej? Dodam że zawiecha tydzień temu sprawdzana i wszystko git. Jak dla mnie albo amorki albo sprężyny. Co Wy na to?:(
[ Dodano: 2013-11-27, 00:41 ]
amorki oczywiście nówki sztuki 2x650zł + 2x155zł te nasadki na amory metalowe bo tamte jużÂ tulejki miały kiepskie więc też zmieniłem no i robocizna 200zł... Mam już dość. Nie oszczędzam na aucie, ale takie coś mnie irytuje bardzo.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Kaiser26, No to niezła lipa.Ja w końcu się zebrałem i wymieniłem amory i sprężyny tylne.Amory to Monroe a sprężyny nie pamiętam.Wszystko sam wymieniłem w garażu i jestem na razie zadowolony a wyszło połowę taniej To o czym piszesz to może wina sprężyn(nie widzę żebyś pisał że wymieniałeś).Kup sprężyny(w sklepie motoryzacyjnym dałem ok 300 za dwie)i dawaj do mnie to wymienimy i zobaczymy
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
chyba nie będziesz zadowolony zawsze byłem zwolennikiem monroe ale po ostatniej wymianie lipa głośna praca (jak by zawias wybity)i bardzo słabe tłumienie .reklamacja 4 szt uznana zwrot kasy .chciałem inny kpl ale powidziano mi żę aplikacja do a6 c5 quattro tak ma .załóżyłem kyb ultra sr i na tył koni jest cisza a tłumienie rewelacja .
z amorów zostały tylko kyb ultra sr. agx prod japonia i koni sport cała reszta sachs monroe bodge a ostatnio nawet bilstein -(niskie modele )produkuje fajans który udaje żę tłumi
2x650 zł ? co za marka i model żę cię tak skroili ?
za 500 /1szt kosztuje koni sport z 3stopniową regulacją kyb agx z reg zewnętrzną wyrwać można za 600
z amorów zostały tylko kyb ultra sr. agx prod japonia i koni sport cała reszta sachs monroe bodge a ostatnio nawet bilstein -(niskie modele )produkuje fajans który udaje żę tłumi
2x650 zł ? co za marka i model żę cię tak skroili ?
za 500 /1szt kosztuje koni sport z 3stopniową regulacją kyb agx z reg zewnętrzną wyrwać można za 600
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
enduro7, Do naszych modeli jest wielka lipa na tył.Przód bez problemu(sam mam KYB)ale na tył to musiałem szukać ponad miesiąc,były tylko jedne na allegro(te co kupił Kaiser26, jak się nie mylę) a w ASO to kosmiczną cenę chcieli.Jedynie w InterCars mi dobrali te Monroe.
[ Dodano: 2013-11-28, 17:47 ]
Kaiser26, a może coś ci zle poskładali.ÂŻeby założyć amory na tył trzeba odkręcić wachacz od piasty a tam jest śruba mimośrodowa i może nie zaznaczyli jak poskładać i coś popaprali-innego pomysłu nie mam.
[ Dodano: 2013-11-28, 17:47 ]
Kaiser26, a może coś ci zle poskładali.ÂŻeby założyć amory na tył trzeba odkręcić wachacz od piasty a tam jest śruba mimośrodowa i może nie zaznaczyli jak poskładać i coś popaprali-innego pomysłu nie mam.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
to dlaczego mie założysz koni mają aplikacje do a6c5 quattro na tył nawet w 2 lub 3 wersjach z regulacją i bez .teraz nie dziwne że się wysypały- z allegro .ostatnio reklamowałem w good- year opony klienta który kupił nowe na allegro .reklamowałem grzecznościowo . okazało się żę powinny być zniszczone na etapie kontroli jakości w fabryce .ale jakoś wypłyneły na rynek .co ciekawe uznali tą reklamację
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Moje były z wrocławskiej hurtowni a nie z Allegro. Zareklamuje tylko mechanik powiedział ze montujemy stare te zniszczone, te obecne wysyłamy i czekamy 3 tygodnie. ÂŚredni sposób na reklamacje zwłaszcza ze kilka tras sie szykuje. Porażka naprawdę
Ps do mojego s6 c5 sedan na tył sa inne niż Twoje do 2.8 , do Twojego nie ma żadnego problemu bo juz przeglądalem w sklepach katalogi i wiem jak jest.
Ps do mojego s6 c5 sedan na tył sa inne niż Twoje do 2.8 , do Twojego nie ma żadnego problemu bo juz przeglądalem w sklepach katalogi i wiem jak jest.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Toż mu to pisałem że jest ciężko ale chyba nie doczytał Amory do tyłu w silnikach 4.2(czy to s6 czy nie) są całkiem inne niż do modeli z resztą silnikówKaiser26 pisze:Ps do mojego s6 c5 sedan na tył sa inne niż Twoje do 2.8 , do Twojego nie ma żadnego problemu bo juz przeglądalem w sklepach katalogi i wiem jak jest.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1365
- Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AJL 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: warminsko-mazurskie
róznią się wizualnie czy charakterystyką ? bo z tego co pamiętam w katalogu koni nie było różnicy w quattro 2.8 vs 4.2 aplikacja miała ten sam nr katalogowy ale mogę się mylić
sprawdziłem faktycznie są różne ale w katalogu koni do v8 też występują po 480 zł i po 520 zł w zależnośći od wys zawiasu cena dot topowego modelu z 3 stopniową regulacją http://www.katalog-koni.xcar.com.pl/ind ... =A6&typ=A6 (C5, 4B) Sedan / Avant Quattro incl. V8
sprawdziłem faktycznie są różne ale w katalogu koni do v8 też występują po 480 zł i po 520 zł w zależnośći od wys zawiasu cena dot topowego modelu z 3 stopniową regulacją http://www.katalog-koni.xcar.com.pl/ind ... =A6&typ=A6 (C5, 4B) Sedan / Avant Quattro incl. V8
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 155
- Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
- Lokalizacja: Legnica/Portsmouth
Byłem na trzepakach i te nowe sachsy miały dzisiaj 0% prawy tył i 15% lewy tył. Czyli tragedia.
Mam do Was pytanie. Czy jeśli mechanik zamawiał części w swojej hurtowni (dodatkowo pewnie przyciął na częściach) i sam je montował (za robocizne osobno zapłaciłem już w sumie 300zł (amorki i potem te odboje na nie z tulejkami) to czy teraz znowu muszę płacić za ich demontaż i założenie starych a potem jak przyjdą kolejne z reklamacji znowu za montaż nowych?
Ja uważam, że ani złotówki im isę już nie należy bo to przegięcie by było, ale jak to jest moze ktośÂ podpowie?
Mam do Was pytanie. Czy jeśli mechanik zamawiał części w swojej hurtowni (dodatkowo pewnie przyciął na częściach) i sam je montował (za robocizne osobno zapłaciłem już w sumie 300zł (amorki i potem te odboje na nie z tulejkami) to czy teraz znowu muszę płacić za ich demontaż i założenie starych a potem jak przyjdą kolejne z reklamacji znowu za montaż nowych?
Ja uważam, że ani złotówki im isę już nie należy bo to przegięcie by było, ale jak to jest moze ktośÂ podpowie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 346
- Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Oczywiście że nic nie musisz płacić, raz już za usługę zapłaciłeś,amory zamawiał mechanik więc w jego interesie powinno być żeby klient był zadowolony i nie daj się naciągnąć na ani złotówkę więcej(wymiana amorów wraz ze zmianą sprężyn to godzinka na stronę więc dużo czasu mu to nie zajmie).Ty przyjechałeś po prostu na gwarancję usługi i tyle a za usługi gwarancyjne(reklamacyjne)nic nie płacisz.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0T CREH 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Re: S6 c5 amorki?
Czyli miały 75%?Kaiser26 pisze: Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie.
75% to IMO nie jest powód do zmiany - ok 80% może wyjść na nowych amortyzatorach, nawet mniej jeśli masz mocno napompowaną, niskoprofilową oponę.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: S6 c5 amorki?
A przypadkiem nie założyli Ci amortyzatorów do wysokiego zawiasu 1BA?Kaiser26 pisze:Witam,
mam problem z amorami. Zamontowałem kilka dni temu jedyne co dorwałem czyli oryginał na tył 2 sztuki. Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie. Teraz pojeÂździłem kilka dni i jest znowu problem. Przejeżdżam np przez pijanego policjanta i huśta budą jeszcze ze 4 razy po przejechaniu, rzuca w zakrętach bardziej niż na starych. Będzie reklamacja. Ale, czy to możliwe że takie same identyczne amorki już wysiadły/były wadliwe? Może problem gdzie indziej? Dodam że zawiecha tydzień temu sprawdzana i wszystko git. Jak dla mnie albo amorki albo sprężyny. Co Wy na to?:(
[ Dodano: 2013-11-27, 00:41 ]
amorki oczywiście nówki sztuki 2x650zł + 2x155zł te nasadki na amory metalowe bo tamte jużÂ tulejki miały kiepskie więc też zmieniłem no i robocizna 200zł... Mam już dość. Nie oszczędzam na aucie, ale takie coś mnie irytuje bardzo.
Miałem tak ze sto lat temu, w E30 - po zamontowaniu Sachs'a padł po 300-400km - okazało się że włożyli normalny, a ja miałem 318iS na zawiasie M-Technic, i była krótka sprężyna
Jakie masz zawieszenie - seria eSki - 1BD, czy coś kombinowane ze sprężyną było??
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga