Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

S6 c5 amorki?

Zawieszenie
Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

S6 c5 amorki?

Post autor: Kaiser26 » 27 lis 2013, 00:39

Witam,
mam problem z amorami. Zamontowałem kilka dni temu jedyne co dorwałem czyli oryginał na tył 2 sztuki. Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie. Teraz pojeździłem kilka dni i jest znowu problem. Przejeżdżam np przez pijanego policjanta i huśta budą jeszcze ze 4 razy po przejechaniu, rzuca w zakrętach bardziej niż na starych. Będzie reklamacja. Ale, czy to możliwe że takie same identyczne amorki już wysiadły/były wadliwe? Może problem gdzie indziej? Dodam że zawiecha tydzień temu sprawdzana i wszystko git. Jak dla mnie albo amorki albo sprężyny. Co Wy na to?:(

[ Dodano: 2013-11-27, 00:41 ]
amorki oczywiście nówki sztuki 2x650zł + 2x155zł te nasadki na amory metalowe bo tamte jużÂ tulejki miały kiepskie więc też zmieniłem no i robocizna 200zł... Mam już dość. Nie oszczędzam na aucie, ale takie coś mnie irytuje bardzo.

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 27 lis 2013, 11:56

Kaiser26, No to niezła lipa.Ja w końcu się zebrałem i wymieniłem amory i sprężyny tylne.Amory to Monroe a sprężyny nie pamiętam.Wszystko sam wymieniłem w garażu i jestem na razie zadowolony a wyszło połowę taniej <lol> To o czym piszesz to może wina sprężyn(nie widzę żebyś pisał że wymieniałeś).Kup sprężyny(w sklepie motoryzacyjnym dałem ok 300 za dwie)i dawaj do mnie to wymienimy i zobaczymy <okok>
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 27 lis 2013, 22:43

chyba nie będziesz zadowolony zawsze byłem zwolennikiem monroe ale po ostatniej wymianie lipa głośna praca (jak by zawias wybity)i bardzo słabe tłumienie .reklamacja 4 szt uznana zwrot kasy .chciałem inny kpl ale powidziano mi żę aplikacja do a6 c5 quattro tak ma .załóżyłem kyb ultra sr i na tył koni jest cisza a tłumienie rewelacja .
z amorów zostały tylko kyb ultra sr. agx prod japonia i koni sport cała reszta sachs monroe bodge a ostatnio nawet bilstein -(niskie modele )produkuje fajans który udaje żę tłumi
2x650 zł ? co za marka i model żę cię tak skroili ?
za 500 /1szt kosztuje koni sport z 3stopniową regulacją kyb agx z reg zewnętrzną wyrwać można za 600

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 28 lis 2013, 13:51

650zł za oryginał sachs audi z tymi samymi numerami jak orygianały i to też były oryginały tylko może wadliwe. Pozostaje jeszcze opcja sprężyn, może one nawaliły.

Anielski

Post autor: Anielski » 28 lis 2013, 14:03

długas, Sprężyna raczej nie.Przecież amory amortyzują...Skoro buja ,to brak amortyzacji...

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 lis 2013, 15:06

w poprzednim audi montowałem sachsa na 4 szt 2 były padnięte bezproblemowy zwrot kasy .być możę też masz pecha .zapakuj koni sport
3 letnia gwarancja .a na przód jak chcesz tanio i dobrze ultra sr

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 28 lis 2013, 17:44

enduro7, Do naszych modeli jest wielka lipa na tył.Przód bez problemu(sam mam KYB)ale na tył to musiałem szukać ponad miesiąc,były tylko jedne na allegro(te co kupił Kaiser26, jak się nie mylę) a w ASO to kosmiczną cenę chcieli.Jedynie w InterCars mi dobrali te Monroe.

[ Dodano: 2013-11-28, 17:47 ]
Kaiser26, a może coś ci zle poskładali.ÂŻeby założyć amory na tył trzeba odkręcić wachacz od piasty a tam jest śruba mimośrodowa i może nie zaznaczyli jak poskładać i coś popaprali-innego pomysłu nie mam.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 28 lis 2013, 19:13

to dlaczego mie założysz koni mają aplikacje do a6c5 quattro na tył nawet w 2 lub 3 wersjach z regulacją i bez .teraz nie dziwne że się wysypały- z allegro .ostatnio reklamowałem w good- year opony klienta który kupił nowe na allegro .reklamowałem grzecznościowo . okazało się żę powinny być zniszczone na etapie kontroli jakości w fabryce .ale jakoś wypłyneły na rynek .co ciekawe uznali tą reklamację

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 28 lis 2013, 22:37

Moje były z wrocławskiej hurtowni a nie z Allegro. Zareklamuje tylko mechanik powiedział ze montujemy stare te zniszczone, te obecne wysyłamy i czekamy 3 tygodnie. ÂŚredni sposób na reklamacje zwłaszcza ze kilka tras sie szykuje. Porażka naprawdę
Ps do mojego s6 c5 sedan na tył sa inne niż Twoje do 2.8 , do Twojego nie ma żadnego problemu bo juz przeglądalem w sklepach katalogi i wiem jak jest.

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 29 lis 2013, 12:21

Kaiser26 pisze:Ps do mojego s6 c5 sedan na tył sa inne niż Twoje do 2.8 , do Twojego nie ma żadnego problemu bo juz przeglądalem w sklepach katalogi i wiem jak jest.
Toż mu to pisałem że jest ciężko ale chyba nie doczytał :) Amory do tyłu w silnikach 4.2(czy to s6 czy nie) są całkiem inne niż do modeli z resztą silników :|
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 29 lis 2013, 21:18

róznią się wizualnie czy charakterystyką ? bo z tego co pamiętam w katalogu koni nie było różnicy w quattro 2.8 vs 4.2 aplikacja miała ten sam nr katalogowy ale mogę się mylić
sprawdziłem faktycznie są różne ale w katalogu koni do v8 też występują po 480 zł i po 520 zł w zależnośći od wys zawiasu cena dot topowego modelu z 3 stopniową regulacją http://www.katalog-koni.xcar.com.pl/ind ... =A6&typ=A6 (C5, 4B) Sedan / Avant Quattro incl. V8

Kaiser26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 155
Rejestracja: 14 lut 2013, 21:41
Lokalizacja: Legnica/Portsmouth

Post autor: Kaiser26 » 03 gru 2013, 21:44

Byłem na trzepakach i te nowe sachsy miały dzisiaj 0% prawy tył i 15% lewy tył. Czyli tragedia.
Mam do Was pytanie. Czy jeśli mechanik zamawiał części w swojej hurtowni (dodatkowo pewnie przyciął na częściach) i sam je montował (za robocizne osobno zapłaciłem już w sumie 300zł (amorki i potem te odboje na nie z tulejkami) to czy teraz znowu muszę płacić za ich demontaż i założenie starych a potem jak przyjdą kolejne z reklamacji znowu za montaż nowych?
Ja uważam, że ani złotówki im isę już nie należy bo to przegięcie by było, ale jak to jest moze ktośÂ podpowie?

długas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 346
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:48
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: długas » 04 gru 2013, 07:38

Oczywiście że nic nie musisz płacić, raz już za usługę zapłaciłeś,amory zamawiał mechanik więc w jego interesie powinno być żeby klient był zadowolony i nie daj się naciągnąć na ani złotówkę więcej(wymiana amorów wraz ze zmianą sprężyn to godzinka na stronę więc dużo czasu mu to nie zajmie).Ty przyjechałeś po prostu na gwarancję usługi i tyle a za usługi gwarancyjne(reklamacyjne)nic nie płacisz.
Audi A6 forum w Polsce - https://a6klub.pl

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Re: S6 c5 amorki?

Post autor: mwx » 04 gru 2013, 13:37

Kaiser26 pisze: Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie.
Czyli miały 75%?

75% to IMO nie jest powód do zmiany - ok 80% może wyjść na nowych amortyzatorach, nawet mniej jeśli masz mocno napompowaną, niskoprofilową oponę.

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: S6 c5 amorki?

Post autor: Zagór » 04 gru 2013, 16:08

Kaiser26 pisze:Witam,
mam problem z amorami. Zamontowałem kilka dni temu jedyne co dorwałem czyli oryginał na tył 2 sztuki. Wcześniejsze miały 3/4 % sprawności i waliło po dziurach niemiłosiernie. Teraz pojeÂździłem kilka dni i jest znowu problem. Przejeżdżam np przez pijanego policjanta i huśta budą jeszcze ze 4 razy po przejechaniu, rzuca w zakrętach bardziej niż na starych. Będzie reklamacja. Ale, czy to możliwe że takie same identyczne amorki już wysiadły/były wadliwe? Może problem gdzie indziej? Dodam że zawiecha tydzień temu sprawdzana i wszystko git. Jak dla mnie albo amorki albo sprężyny. Co Wy na to?:(

[ Dodano: 2013-11-27, 00:41 ]
amorki oczywiście nówki sztuki 2x650zł + 2x155zł te nasadki na amory metalowe bo tamte jużÂ tulejki miały kiepskie więc też zmieniłem no i robocizna 200zł... Mam już dość. Nie oszczędzam na aucie, ale takie coś mnie irytuje bardzo.
A przypadkiem nie założyli Ci amortyzatorów do wysokiego zawiasu 1BA?
Miałem tak ze sto lat temu, w E30 - po zamontowaniu Sachs'a padł po 300-400km :( - okazało się że włożyli normalny, a ja miałem 318iS na zawiasie M-Technic, i była krótka sprężyna :(

Jakie masz zawieszenie - seria eSki - 1BD, czy coś kombinowane ze sprężyną było??

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga