[ ABC 2.6 150 KM] Falowanie obrotów
[ ABC 2.6 150 KM] Falowanie obrotów
Witam mam problem tego typu że auto po odpaleniu chodzi normalnie a po pewnym czasie jak się troszkę rozgrzeje obroty zaczynają falować tak na 1400-1800 jak się rozgrzeje tak ok 80°C to wszystko wraca do normy, a w trakcie jazdy przy wciśnięciu sprzęgła obroty chwilowo idą do góry jak bym dodał gazu na sekundę, a przy odpuszczeniu gazu na biegu silnik nie hamuje odrazu tylko po sekundzie i przy tym jeszcze szarpnie. Proszę o pomoc nie wiem czy wymienić silniczek krokowy czy przepustnica, może miał ktoś podobny problem? Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Krokowca już czyściłem nie wiem może trzeba go wymienić?grzemo pisze:chudy1238, chyba nie ma tego urządzeniarafio83 pisze:Sprawdź przepływomierz powietrza
Co do krokowca to na pewno nie zaszkodzi jego wyczyszczenie, a może pomóc.
Przepływomierza to nie posiadam. zapomniałem napisać że mam silnik 2,6 V6 ABC
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
weż sprawdż układ ssaco wtryskowy czyli sprawdż kolektor ssący,100 % zassysa lewe powietrze.to samo miałem u siebie a ma A6 2,6 v6.wyjmij kolektor zdejmij pokrywy dolną i górną sprawdż oring,bo nie ma tam uszczelek,oring można kupić na metry +klej,usuń stare oring,wyczyść i oddtłóść i wklej nowe.na górę i dół potrzeba około 3 m oringu. pozdrawiam
Podepnę się pod tamat żeby nie zakładać nowego.
Mam takie o to problemy: Szarpie i dławi się na niższych obrotach, tak do 2500. Potem jest ok. Mam to od ok miesiaca. 2 tyg temu miałem przegląd gazu i wymiane filtrów. Gazownik chciał sprawdzić czemu sie dusi i zaczął go mocno gazowac aż wystrzeliło jedną świecę i zerwało gwint. O dziwo po zrobieniu tego i wymianie świec silnik pracował wręcz idealnie... przez 3-4dni. Ze świecami jest wszystko ok. Nie bardzo ogarniam co gdzie jest w silniku. A chciałem sprawdzić szczelność dolotu itp. A druga sprawa to falowanie obrotów przy hamowaniu np na światłach. Po odpaleniu nic nie faluje. Po przejechaniu nawet kilkudziesięciu metrów wciśnięciu sprzęgła i hamulca obroty falują 500-1500 i tak ze 30sek i potem wracaja do jednego położenia ok 1000. Czy to może być wina silniczka krokowego? W którym miejscu się znajduje? Silnik oczywiście 2.6 ABC z gazem. Objawy jedne i drugie na obu paliwach występują.
Mam takie o to problemy: Szarpie i dławi się na niższych obrotach, tak do 2500. Potem jest ok. Mam to od ok miesiaca. 2 tyg temu miałem przegląd gazu i wymiane filtrów. Gazownik chciał sprawdzić czemu sie dusi i zaczął go mocno gazowac aż wystrzeliło jedną świecę i zerwało gwint. O dziwo po zrobieniu tego i wymianie świec silnik pracował wręcz idealnie... przez 3-4dni. Ze świecami jest wszystko ok. Nie bardzo ogarniam co gdzie jest w silniku. A chciałem sprawdzić szczelność dolotu itp. A druga sprawa to falowanie obrotów przy hamowaniu np na światłach. Po odpaleniu nic nie faluje. Po przejechaniu nawet kilkudziesięciu metrów wciśnięciu sprzęgła i hamulca obroty falują 500-1500 i tak ze 30sek i potem wracaja do jednego położenia ok 1000. Czy to może być wina silniczka krokowego? W którym miejscu się znajduje? Silnik oczywiście 2.6 ABC z gazem. Objawy jedne i drugie na obu paliwach występują.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga