A6 C6 12.2008r 2.0 TDI 136 KM bez DPF + Nowe koło
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
A6 C6 12.2008r 2.0 TDI 136 KM bez DPF + Nowe koło
Dzień Dobry jestem nowy na forum i chciałem zaprezentować swoją szarą myszkę.....
ROK PRODUKCJI 12.2008 BEZ DPF
Przebieg: 248.000 km na dzień zakupu
Pojemność silnika [cm3]: 1968
Moc silnika [KM]: 136
Skrzynia biegów: MANUALNA
Rodzaj paliwa: ON DIESEL
Typ nadwozia: KOMBI
Liczba drzwi: 4/5
Lakier: Perła metalik
WYPOSA?ENIE:
KLIMATRONIK DWU-STREFOWY
SKÓRA
BI-XENON
NAVI MMI MAPY POLSKI 2013/14
PARKTRONIC
12x AIRBAG
ZMIENIARKA NA 6CD
ALUFELGI
SKÓRZANA MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA !
ELEKTRYCZNE SZYBY + DOMYKANIE
ELEKTRYCZNE LUSTERKA + SK?ADANE
CENTRALNY ZAMEK Z PILOTA
KONTROLA TRAKCJI ESP
IMMOBILISER
ABS
POD?OKIETNIK
PODGRZEWANE LUSTERKA BOCZNE
HALOGENY
?WIAT?A DO JAZDY DZIENNEJ
KSI??KA SERWISOWA
RESZTY NIE OGARNIAM JEST TEGO DUZO.....
Jeśli chodzi o plany to dużo nie będzie ale:
- zmiana panelu MMI na nowy bo mój strasznie poniszczony - zrobione i jest czarno
- żarówki do jazdy dziennej w kolorze xenonu jak ktoś poleci
Witam po chwili zastanowienia zdecydowałem się na troszkę więcej mocy w aucie i wyszło tak:
- seryjnie wyszło 122,4 KM i 298,8 Nm,
- po programie jest 173 KM i 381 Nm,
Witam wszystko się wyjaśniło byłem ponownie na hamowni gdzie robiłem program porozmawiałem z gościem który to wykonywał i wszystko mi wytłumaczył, wszystko się zgadza po przeliczeniu wartości faktycznie jest 173 KM i 381 Nm.
Wszyscy wróżą że auto słabe w serii a tak naprawde wszystko jest jak powinno....
Dzięki za pomoc dla TuneFORCE który udzielił mi podpowiedzi że z hamownia rototest podaje inne wartości bo inaczej wygląda pomiar a po przeliczeniu jest ok....
ROK PRODUKCJI 12.2008 BEZ DPF
Przebieg: 248.000 km na dzień zakupu
Pojemność silnika [cm3]: 1968
Moc silnika [KM]: 136
Skrzynia biegów: MANUALNA
Rodzaj paliwa: ON DIESEL
Typ nadwozia: KOMBI
Liczba drzwi: 4/5
Lakier: Perła metalik
WYPOSA?ENIE:
KLIMATRONIK DWU-STREFOWY
SKÓRA
BI-XENON
NAVI MMI MAPY POLSKI 2013/14
PARKTRONIC
12x AIRBAG
ZMIENIARKA NA 6CD
ALUFELGI
SKÓRZANA MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA !
ELEKTRYCZNE SZYBY + DOMYKANIE
ELEKTRYCZNE LUSTERKA + SK?ADANE
CENTRALNY ZAMEK Z PILOTA
KONTROLA TRAKCJI ESP
IMMOBILISER
ABS
POD?OKIETNIK
PODGRZEWANE LUSTERKA BOCZNE
HALOGENY
?WIAT?A DO JAZDY DZIENNEJ
KSI??KA SERWISOWA
RESZTY NIE OGARNIAM JEST TEGO DUZO.....
Jeśli chodzi o plany to dużo nie będzie ale:
- zmiana panelu MMI na nowy bo mój strasznie poniszczony - zrobione i jest czarno
- żarówki do jazdy dziennej w kolorze xenonu jak ktoś poleci
Witam po chwili zastanowienia zdecydowałem się na troszkę więcej mocy w aucie i wyszło tak:
- seryjnie wyszło 122,4 KM i 298,8 Nm,
- po programie jest 173 KM i 381 Nm,
Witam wszystko się wyjaśniło byłem ponownie na hamowni gdzie robiłem program porozmawiałem z gościem który to wykonywał i wszystko mi wytłumaczył, wszystko się zgadza po przeliczeniu wartości faktycznie jest 173 KM i 381 Nm.
Wszyscy wróżą że auto słabe w serii a tak naprawde wszystko jest jak powinno....
Dzięki za pomoc dla TuneFORCE który udzielił mi podpowiedzi że z hamownia rototest podaje inne wartości bo inaczej wygląda pomiar a po przeliczeniu jest ok....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2014, 09:26 przez DominikA6C6, łącznie zmieniany 9 razy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 433
- Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
DominikA6C6, tu troszkę masz lektury a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Nie mogłem się doczekać na odpowiedz i mam już wiadomość, dzwoniłem do ASO i dowiedziałem się że mam u siebie ten imbus i że faktycznie z nimi jest problem oraz z gniazdami pompy oleju ale co do przewidzenia kiedy się zepsuje to nikt tego nie wie, facet powiedział że są dwie opcje albo jeździć i nic nie robić i czekać aż się zaświeci olej to natychmiast stanąć i zgasić auto - laweta, druga opcja rozebrać miskę sprawdzić stan imbusika i gniazda pompy jeśli jest ok to składać a jeśli nie to robić w ASO części 5000 tys zł albo po za ASO i powiedział że goście przerabiają tak jak w 1.9 i tyle..... Może coś pomyliłem z nazewnictwem ale tak to wygląda usterki nikt nie przewidzi.....
super, piękna lektura ale co z tego ja mam najechane 250 tyś km wszystko było robione w ASO w Belgii przy 241 tyś km miałem zmieniony rozrząd nic się nie dzieje i mam po prostu rozbebeszyć auto i przerobić pompę na taką od 1.9 żeby po prostu co wydać dwa koła czy co bo nie mam pojęcia czy coś się dzieje czy zaczyna dziać a działanie takie zapobiegawcze chyba jest bez sensu, mechanik powiedział że na razie silnik pracuje fajnie i nie ma co szukać..... co sugerujecie żeby zrobić mimo wszystko.....
A tak na marginesie jak auto stoi na wolnych obrotach to czasem da się odczuć takie lekkie wibracje ale to może być również od dwu masy..... chyba że się mylę.....
super, piękna lektura ale co z tego ja mam najechane 250 tyś km wszystko było robione w ASO w Belgii przy 241 tyś km miałem zmieniony rozrząd nic się nie dzieje i mam po prostu rozbebeszyć auto i przerobić pompę na taką od 1.9 żeby po prostu co wydać dwa koła czy co bo nie mam pojęcia czy coś się dzieje czy zaczyna dziać a działanie takie zapobiegawcze chyba jest bez sensu, mechanik powiedział że na razie silnik pracuje fajnie i nie ma co szukać..... co sugerujecie żeby zrobić mimo wszystko.....
A tak na marginesie jak auto stoi na wolnych obrotach to czasem da się odczuć takie lekkie wibracje ale to może być również od dwu masy..... chyba że się mylę.....
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Koledzy natychmiast podrzucili Ci link do tematu,który boli te silniki. Aso potwierdziło dolegliwość. Słuchasz się mechanika.który mówi ,,auto ładnie pracuje,, -wybacz ale wadliwego imbusika nigdy nie usłyszysz. Przecież mechanik Ci powiedział,że ładnie chodzi...a Ty podskubywanie na jałowym. Obudz sie.
Kupiłeś furę,a żałujesz na na rozkrecenie miski celem diagnozy?
Ja juz wiem jak bedzie:
Pojezdzisz pół roku ,a potem zamieścisz ogłoszenie pt.: igłę,laleczkę... .
Kupiłeś furę,a żałujesz na na rozkrecenie miski celem diagnozy?
Ja juz wiem jak bedzie:
Pojezdzisz pół roku ,a potem zamieścisz ogłoszenie pt.: igłę,laleczkę... .
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Po chwili nieobecności z nowości jest tak:
- jutro autko jedzie na serwis, zdecydowałem się sprawdzić ten imbusik i pompę, bo wszyscy strasznie się tego boją i przestrzegają przed awarią więc lepiej zapobiegać jak leczyć,
- sprawdzenie turbawki i jej odświeżenie,
- wymiana o-ringu przy tylnej wycieraczce bo woda wdzierała się do środka,
- konserwacja zamka klapy przy okazji bo wiem że też czasem są problemy,
- jeśli chodzi o drgania na postoju to już wiadomo, tak jak kolega wcześniej napisał że czasem ten typ tak ma ale jutro się potwierdzi.....
Po zabiegu podzielę się co i jak......
[ Dodano: 2013-11-29, 16:41 ]
Jestem po "warsztacie" wymieniony imbusik na nowy gniazdo ok wiec na tym się zakończyło, jak mi mechanik powiedział nie jest to ten system gdzie był łańcuch i coś się mogło dziać tu chyba są jakieś koła zębate itd., ma być ok......po za tym
turbinka przeczyszczona autko przygotowane do jazdy, tyle z nowości.......
[ Dodano: 2014-03-11, 19:08 ]
Po dłuższej nieobecności zdecydowałem się pomalować wnętrze na czarno wyszło fajnie a jak wam się podoba...?
- jutro autko jedzie na serwis, zdecydowałem się sprawdzić ten imbusik i pompę, bo wszyscy strasznie się tego boją i przestrzegają przed awarią więc lepiej zapobiegać jak leczyć,
- sprawdzenie turbawki i jej odświeżenie,
- wymiana o-ringu przy tylnej wycieraczce bo woda wdzierała się do środka,
- konserwacja zamka klapy przy okazji bo wiem że też czasem są problemy,
- jeśli chodzi o drgania na postoju to już wiadomo, tak jak kolega wcześniej napisał że czasem ten typ tak ma ale jutro się potwierdzi.....
Po zabiegu podzielę się co i jak......
[ Dodano: 2013-11-29, 16:41 ]
Jestem po "warsztacie" wymieniony imbusik na nowy gniazdo ok wiec na tym się zakończyło, jak mi mechanik powiedział nie jest to ten system gdzie był łańcuch i coś się mogło dziać tu chyba są jakieś koła zębate itd., ma być ok......po za tym
turbinka przeczyszczona autko przygotowane do jazdy, tyle z nowości.......
[ Dodano: 2014-03-11, 19:08 ]
Po dłuższej nieobecności zdecydowałem się pomalować wnętrze na czarno wyszło fajnie a jak wam się podoba...?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 94
- Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
- Imię: Dominik
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 310KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga