Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A6 C6 12.2008r 2.0 TDI 136 KM bez DPF + Nowe koło

Prezentacja w/w aut.
DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

A6 C6 12.2008r 2.0 TDI 136 KM bez DPF + Nowe koło

Post autor: DominikA6C6 » 05 lis 2013, 11:51

Dzień Dobry jestem nowy na forum i chciałem zaprezentować swoją szarą myszkę.....
ROK PRODUKCJI 12.2008 BEZ DPF
Przebieg: 248.000 km na dzień zakupu
Pojemność silnika [cm3]: 1968
Moc silnika [KM]: 136
Skrzynia biegów: MANUALNA
Rodzaj paliwa: ON DIESEL
Typ nadwozia: KOMBI
Liczba drzwi: 4/5
Lakier: Perła metalik

WYPOSA?ENIE:
KLIMATRONIK DWU-STREFOWY
SKÓRA
BI-XENON
NAVI MMI MAPY POLSKI 2013/14
PARKTRONIC
12x AIRBAG
ZMIENIARKA NA 6CD
ALUFELGI
SKÓRZANA MULTIFUNKCYJNA KIEROWNICA !
ELEKTRYCZNE SZYBY + DOMYKANIE
ELEKTRYCZNE LUSTERKA + SK?ADANE
CENTRALNY ZAMEK Z PILOTA
KONTROLA TRAKCJI ESP
IMMOBILISER
ABS
POD?OKIETNIK
PODGRZEWANE LUSTERKA BOCZNE
HALOGENY
?WIAT?A DO JAZDY DZIENNEJ
KSI??KA SERWISOWA
RESZTY NIE OGARNIAM JEST TEGO DUZO.....

Jeśli chodzi o plany to dużo nie będzie ale:


- zmiana panelu MMI na nowy bo mój strasznie poniszczony - zrobione i jest czarno
- żarówki do jazdy dziennej w kolorze xenonu jak ktoś poleci


Witam po chwili zastanowienia zdecydowałem się na troszkę więcej mocy w aucie i wyszło tak:
- seryjnie wyszło 122,4 KM i 298,8 Nm,
- po programie jest 173 KM i 381 Nm,
Witam wszystko się wyjaśniło byłem ponownie na hamowni gdzie robiłem program porozmawiałem z gościem który to wykonywał i wszystko mi wytłumaczył, wszystko się zgadza po przeliczeniu wartości faktycznie jest 173 KM i 381 Nm.
Wszyscy wróżą że auto słabe w serii a tak naprawde wszystko jest jak powinno....
Dzięki za pomoc dla TuneFORCE który udzielił mi podpowiedzi że z hamownia rototest podaje inne wartości bo inaczej wygląda pomiar a po przeliczeniu jest ok....
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 20 sie 2014, 09:26 przez DominikA6C6, łącznie zmieniany 9 razy.

Awatar użytkownika
jacob
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 437
Rejestracja: 08 wrz 2012, 16:30
Imię: Kuba
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: MIELEC

Post autor: jacob » 07 lis 2013, 21:59

gratuluje :) i od razu 1 rada sprawdź zbierak w pompie oleju

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 07 lis 2013, 22:27

a jak to sprawdzić dużo roboty z tym jest, co mi grozi???

fresh2002
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 433
Rejestracja: 22 sty 2013, 16:19
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.

Post autor: fresh2002 » 07 lis 2013, 22:37

DominikA6C6, tu troszkę masz lektury a6-c6-20tdi-problem-z-20-tdi-glosna-pra ... t28061.htm
CCCO marzenie zrealizowane - C6 by stinger

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 08 lis 2013, 07:29


DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 09 lis 2013, 12:51

Nie mogłem się doczekać na odpowiedz i mam już wiadomość, dzwoniłem do ASO i dowiedziałem się że mam u siebie ten imbus i że faktycznie z nimi jest problem oraz z gniazdami pompy oleju ale co do przewidzenia kiedy się zepsuje to nikt tego nie wie, facet powiedział że są dwie opcje albo jeździć i nic nie robić i czekać aż się zaświeci olej to natychmiast stanąć i zgasić auto - laweta, druga opcja rozebrać miskę sprawdzić stan imbusika i gniazda pompy jeśli jest ok to składać a jeśli nie to robić w ASO części 5000 tys zł albo po za ASO i powiedział że goście przerabiają tak jak w 1.9 i tyle..... Może coś pomyliłem z nazewnictwem ale tak to wygląda usterki nikt nie przewidzi.....

super, piękna lektura ale co z tego ja mam najechane 250 tyś km wszystko było robione w ASO w Belgii przy 241 tyś km miałem zmieniony rozrząd nic się nie dzieje i mam po prostu rozbebeszyć auto i przerobić pompę na taką od 1.9 żeby po prostu co wydać dwa koła czy co bo nie mam pojęcia czy coś się dzieje czy zaczyna dziać a działanie takie zapobiegawcze chyba jest bez sensu, mechanik powiedział że na razie silnik pracuje fajnie i nie ma co szukać..... co sugerujecie żeby zrobić mimo wszystko.....

A tak na marginesie jak auto stoi na wolnych obrotach to czasem da się odczuć takie lekkie wibracje ale to może być również od dwu masy..... chyba że się mylę.....

Awatar użytkownika
progressowy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 175
Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
Lokalizacja: POMORSKIE

Post autor: progressowy » 13 lis 2013, 19:14

Koledzy natychmiast podrzucili Ci link do tematu,który boli te silniki. Aso potwierdziło dolegliwość. Słuchasz się mechanika.który mówi ,,auto ładnie pracuje,, -wybacz ale wadliwego imbusika nigdy nie usłyszysz. Przecież mechanik Ci powiedział,że ładnie chodzi...a Ty podskubywanie na jałowym. Obudz sie.
Kupiłeś furę,a żałujesz na na rozkrecenie miski celem diagnozy?
Ja juz wiem jak bedzie:
Pojezdzisz pół roku ,a potem zamieścisz ogłoszenie pt.: igłę,laleczkę... .
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 15 lis 2013, 12:18

Nie chodzi o to żeby zaoszczędzić, bo nie jestem z tych ze kupując auto za większa kasę będę żałował tysiąc czy dwa na silnik ale chodzi o to czy trzeba to teraz robić jakie będą koszty teraz póki nic się nie dzieje a jakie jak się zaświeci kontrolka ???

Xavery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 04 wrz 2012, 11:30
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Xavery » 15 lis 2013, 14:03

DominikA6C6 pisze: A tak na marginesie jak auto stoi na wolnych obrotach to czasem da się odczuć takie lekkie wibracje ale to może być również od dwu masy..... chyba że się mylę.....
Lekkie wibracje to w 2.0 TDI czuć od nowości <lol>

kamil90
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 92
Rejestracja: 29 sty 2012, 12:25
Lokalizacja: Zawoja

Post autor: kamil90 » 15 lis 2013, 14:39

Fajne autko. Przebieg większy niż w c5 z allegro :)

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 11 mar 2014, 19:08

Po chwili nieobecności z nowości jest tak:

- jutro autko jedzie na serwis, zdecydowałem się sprawdzić ten imbusik i pompę, bo wszyscy strasznie się tego boją i przestrzegają przed awarią więc lepiej zapobiegać jak leczyć,

- sprawdzenie turbawki i jej odświeżenie,

- wymiana o-ringu przy tylnej wycieraczce bo woda wdzierała się do środka,

- konserwacja zamka klapy przy okazji bo wiem że też czasem są problemy,

- jeśli chodzi o drgania na postoju to już wiadomo, tak jak kolega wcześniej napisał że czasem ten typ tak ma ale jutro się potwierdzi.....

Po zabiegu podzielę się co i jak......

[ Dodano: 2013-11-29, 16:41 ]
Jestem po "warsztacie" wymieniony imbusik na nowy gniazdo ok wiec na tym się zakończyło, jak mi mechanik powiedział nie jest to ten system gdzie był łańcuch i coś się mogło dziać tu chyba są jakieś koła zębate itd., ma być ok......po za tym
turbinka przeczyszczona autko przygotowane do jazdy, tyle z nowości.......

[ Dodano: 2014-03-11, 19:08 ]
Po dłuższej nieobecności zdecydowałem się pomalować wnętrze na czarno wyszło fajnie a jak wam się podoba...?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Audi A7 Klub

Post autor: Audi A7 Klub » 11 mar 2014, 20:39

DominikA6C6, Tunel spoko (lecz nie powiem, że każdy maluje na czarne piano). Ale co do listw to szkoda, że pojechałeś po całości tych listew. Było zostawić ten srebrny pasek, bo teraz tak za bardzo zlewa się moim zdaniem z boczkiem.

Chodzi mi o taki efekt :

Obrazek

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 12 mar 2014, 04:06

Hi hi nie chciało.się widzę komuś tych listew obklejac, ale i tak wygląda lepiej niż przedtem,

DominikA6C6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 94
Rejestracja: 24 paź 2013, 07:01
Imię: Dominik
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: DominikA6C6 » 12 mar 2014, 08:03

Widzę ze nie do końca koledzy rozróżniają listwy u mnie były srebrne a jak ktoś się orientuje to one nie mają żadnego paska więc nie było co zostawiać, tym samym co oklejać......

Awatar użytkownika
sosna
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 486
Rejestracja: 27 sty 2013, 14:15
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Jarosław/Stuttgart/DE
Kontakt:

Post autor: sosna » 12 mar 2014, 12:31

Nam chodziło ze lepiej wyglądało by z paskiem ale o gustach się nie dyskutuje, ale i tak wyszlo spoko

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga