Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] AFN uciekający płyn chłodniczy

Układ chłodzenia, ogrzewanie i klimatyzacja
ODPOWIEDZ
niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

[a6 c5] AFN uciekający płyn chłodniczy

Post autor: niedzwiedz » 25 paź 2013, 12:14

Panowie co jest przyczyną ubytku płynu w miejscu widocznym na zdjęciu.Stało się to powymianie termostatu na ogrinalny audi poniewaz na zegarach temp. dochdziła tylko do 70 st.Teraz przy temp. otoczenia 7 st.Nagrzewa się do 90st. po 6km jazdy a na vagu temp. wskazuje 87.3st. czyli ok.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
ONLY AUDI

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2013, 12:25

niedzwiedz, rozłącz te przewody, wyczyść dokładnie, poskładaj z powrotem i skręć nową opaską. Musi poskutkować, bo ze zdjęcia widać że nalot z płynu chyba od nowości się tam zbierał ;)
Lektor.

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 25 paź 2013, 12:53

szalony, Chodzi oto ze ten przewód gumowy te kolanko jest nowe ori audi 60zł zpłaciłem.Robi się ciśnienie po dłuzszej jeżdzie i wywala nie zawsze ale dolewam wody 200ml na 2 miesiące.Moze nowy termostat walnięty,tak jak bym jeżdził na małym obiegu.Na termostacie było 87st.otwarcie A afn-na trudno zagotowac jak się jedzie to temp. spada nawet do 84st.
ONLY AUDI

Awatar użytkownika
phpbb3 forum A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1267
Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: phpbb3 forum A6 » 25 paź 2013, 18:59

tak jak pisze szalony rozkręć i wyczyść, może podczas montażu za słabo było skręcone i dlatego wywala, gdyby tworzyło się za duże ciśnienie bo termostat się nie otwiera to rosła by temperatura

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2013, 19:03

grzałka pisze:tak jak pisze szalony rozkręć i wyczyść, może podczas montażu za słabo było skręcone i dlatego wywala, gdyby tworzyło się za duże ciśnienie bo termostat się nie otwiera to rosła by temperatura
... i przy odkręceniu korka zbiorniczka miałbyś erupcję ;)
Lektor.

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 25 paź 2013, 19:09

No spróbuje wyczyścic,do dam ze mam nagrzewnice tez nową,jak odkręcam korek to jest małe syknięcie i przewód górny jest lekko twardy ale da się ścisnąć ręką.Obawiam się ze to uszczelka pod głowicą puszcza.A dlatego pytam bo chce wykluczyć wszystkie możliwości i dopiero potem głowica do góry i uszczelniacze nowe.Może być tez pompa wody wirnik stoi w miejscu,wymieniana byla 60000tys.temu.Dawac dalej jakieś pomysły.
ONLY AUDI

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2013, 19:13

niedzwiedz pisze:Może być tez pompa wody wirnik stoi w miejscu
<szok> jak wirnik stoi, jak to sprawdziłeś?
niedzwiedz pisze:jak odkręcam korek to jest małe syknięcie i przewód górny jest lekko twardy ale da się ścisnąć ręką.
normalny objaw, zawsze minimalne ciśnienie jest w układzie.
Lektor.

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 25 paź 2013, 19:17

szalony, W AFN-nie jest tak że jak odkręce kolanko z termostatem i wloze tam palucha to dotykam łopatek pompy wody,jak obróce je palcem to pompa do wymiany.Wtedy koło pasowe kręci się a łopatki pompy nie i nie tłoczy wody dalej.
ONLY AUDI

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2013, 19:27

niedzwiedz pisze:szalony, W AFN-nie jest tak że jak odkręce kolanko z termostatem i wloze tam palucha to dotykam łopatek pompy wody,jak obróce je palcem to pompa do wymiany.Wtedy koło pasowe kręci się a łopatki pompy nie i nie tłoczy wody dalej.
Aha <rotfl> Ja zrozumiałem że pompa jest zatarta i stoi przy pracującym silniku <rotfl>
wirnik stoi w miejscu
Lektor.

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 25 paź 2013, 19:34

szalony, Nie zrozumiałeś ale zaraz zrozumiesz,koło napedzajace pompe się obraca ,ośka pompy się obraca ale wirnik czyli te łopatki nie obracają się razem z ośką.Ona wtedy nie jest zatarta tylko wirnik jest lużny na ośce i nie kręci się z tą samą prędkością co pompa.
ONLY AUDI

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2013, 19:37

niedzwiedz pisze:szalony, Nie zrozumiałeś ale zaraz zrozumiesz,koło napedzajace pompe się obraca ,ośka pompy się obraca ale wirnik czyli te łopatki nie obracają się razem z ośką.Ona wtedy nie jest zatarta tylko wirnik jest lużny na ośce i nie kręci się z tą samą prędkością co pompa.
No to tak mów od razu <okok> I nie zdarzyło Ci się przegrzać motoryzacji? <mysli> Bo jeśli tak, to niestety bankowo dekle do góry :|
Lektor.

niedzwiedz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 121
Rejestracja: 03 mar 2010, 16:48
Lokalizacja: Mrągowo/Irlandia,Buncrana

Post autor: niedzwiedz » 25 paź 2013, 19:41

szalony, Nie był przegzany
ONLY AUDI

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 paź 2013, 19:46

W takim razie rozkręć to, wyczyść i dokładnie poskładaj jak pisałem już wyżej, podejrzewam że po tym zabiegu będzie po temacie <okok>
Lektor.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga