[ALG 2.8 193 KM] Ubywa plyn chłodniczy
[ALG 2.8 193 KM] Ubywa plyn chłodniczy
Od jakiegoś czasu ubywał mi płyn chłodniczy ale były to małe ilości więc nie
zwracałem szczególnie uwagi na to .Od jakiegoś miesiąca zaczęło ubywać
coraz więcej dolałem jusz jakieś pięć litrów nigdzie nie wycieka po
przejechaniu kilku kilometrów zbiorniczek wyrównawczy robi się pusty i
zaczyna świecić kontrolka na desce ze brak płynu .Po poluzowaniu korka jak
zejdzie ciśnienie z układu to powraca stan płynu ale za każdym razem mniej
i teraz moje pytanie czy to uszczelka pod głowicą padła i przepala
płyn razem z benzyną Do tego mam problemy z ogrzewaniem jak stanę
to zaczyna lecieć zimne powietrze a jak ruszę to zaczyna z powrotem lecieć
ciepłe
Patrzyłem Vagiem jakieś tam błędy były ale nie wszystkie wiem czego dotyczyły
00283 to abs
00854 coś z radiem
00526 coś z hamulcami
00956 tego nie wiem
01561 tego nie wiem
01406 tego nie wiem
00561 tego nie wiem
01088 tego nie wiem
zwracałem szczególnie uwagi na to .Od jakiegoś miesiąca zaczęło ubywać
coraz więcej dolałem jusz jakieś pięć litrów nigdzie nie wycieka po
przejechaniu kilku kilometrów zbiorniczek wyrównawczy robi się pusty i
zaczyna świecić kontrolka na desce ze brak płynu .Po poluzowaniu korka jak
zejdzie ciśnienie z układu to powraca stan płynu ale za każdym razem mniej
i teraz moje pytanie czy to uszczelka pod głowicą padła i przepala
płyn razem z benzyną Do tego mam problemy z ogrzewaniem jak stanę
to zaczyna lecieć zimne powietrze a jak ruszę to zaczyna z powrotem lecieć
ciepłe
Patrzyłem Vagiem jakieś tam błędy były ale nie wszystkie wiem czego dotyczyły
00283 to abs
00854 coś z radiem
00526 coś z hamulcami
00956 tego nie wiem
01561 tego nie wiem
01406 tego nie wiem
00561 tego nie wiem
01088 tego nie wiem
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Możliwe że poprzedni właściciel, choć niekoniecznie jednostka musiała być przegrzana żeby pękła głowica. Te objawy które opisujesz idealnie pasują właśnie do takiej usterki. Niestety. Ciśnienie w układzie, brak ogrzewania na postoju, za niedługo silnik straci moc i pozostanie laweta. Przerabiałem już to w Mercedesie Sprinterze, i w Audi 100 C4 z dwulitrową benzyną
Lektor.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- Multifonika
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2597
- Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Oj to już nie wiem. U mnie w MB skończyło się na wymianie głowicy, zrobił jeszcze kilkaset tysięcy kilometrów, ale to już nie było to. Niska moc, kopcenie, potem zaczęły się problemy z wtryskiwaczami (wyrywało je <szok>) czego Serwis nie ogarniał. A w Secie wymiana silnika i do sprzedania.Młotek 75 pisze:No dobra to teraz co lepiej robić głowice czy szukać drugiego silnika
Jeśli masz dobrego mechanika, niech coś wymyśli.
Lektor.
grzemo, reduktor ma około 100tkm. przejechane ze zbiorniczka nic nie czuję ale chodziłem z latarką i dojrzałem plamę <szok> i zacząłem szukać i na pierwszy rzut okiem i latarką widzę że mokry jest wydech od webasta i nad nim więc będę szukał może coś piardło tam
szalony, do mecha też podjadę niech utwierdzi mnie w fakcie co się dzieje
szalony, do mecha też podjadę niech utwierdzi mnie w fakcie co się dzieje
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
płyn w autach z instalacją lpg po jakimś czasie lubi uciekać na łączeniach. nie szukaj plam po wycieku tylko raczej osadu po płynie chłodniczym w miejscu wycieku. sprawdź dokładnie węże i miejsca gdzie są skręcane opaskami. mała ilość płynu plus parownik wpięty równolegle do nagrzewnicy mogą powodować słabsze ogrzewanie na postoju. na początek do mechanika niech potwierdzi lub wykluczy uszczelkę czy głowicę a potem zacznij się martwić co zrobić
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
nagrzewnica
pompa wody
itp
Ale jak jest kłopot z chłodzeniem i jeśli ktoś tego nie naprawi w porę to nie ma bata coś będzie do roboty
ja bym podjechał na takie coś jak sprawdzenie dwutlenku w płynie jeśli jest to uszczelka głowica
wtedy można rozebrać i jak już będzie rozebrany to można ocenić czy robić ten motor czy szukać innego
pompa wody
itp
Ale jak jest kłopot z chłodzeniem i jeśli ktoś tego nie naprawi w porę to nie ma bata coś będzie do roboty
ja bym podjechał na takie coś jak sprawdzenie dwutlenku w płynie jeśli jest to uszczelka głowica
wtedy można rozebrać i jak już będzie rozebrany to można ocenić czy robić ten motor czy szukać innego
No ja sprawdziłem wczorajszą plamę i okazało się że jak przełączy na gaz to reduktor jest zimny i skrapla się na nim woda bynajmniej tak to wygląda o dziwo nie zamarza .Mimo zimnego reduktora silnik chodzi na gazie bez żadnego problemu <szok> Korek zmieniłem nic nie dało Więc jutro postaram się dorwać mecha bo dziś go nie było i będziemy sprawdzać .
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga