[ TIP] Obroty w górę a auto nie jedzie TipTronic.S6
[ TIP] Obroty w górę a auto nie jedzie TipTronic.S6
Witam,czytałem już Wasze tematy i nie znalazłem żadnego z takimi objawami.
Więc autem w ostatnim czasie przejechałem 3tys.km na wakacje wróciłem nim i było wszystko nadal okej,aż do momentu który mi się przypomina ze będąc już w Polsce po powrocie jechałem na Tipie na 3 biegu za szybko zredukowałem i zeszło na pierwszy bieg prędkość około 60km/h dodam ze ta S6 jedzie na pierwszym biegu około 85km/h wiec nie bardzo się wystraszyłem ze tak mi się bieg pomylił.Niestety 10km dalej przy ruszaniu,auto nabrało obrotów ale stało w miejscu i nagle mocne uderzenie,jak by ktoś we mnie wjechał,i dalej nic,odpalałem kilka razy i kombinowałem i dotoczyłem się na parking gdzie mnie zwieziono na lawecie.(objawy nadal były te same)
Czy to zrzucenie biegu z 3 na 1 mogło to spowodować??
Audi S6 2000r.silnik AQJ błąd sczytany to 17114 czytałem tez o tym ale nie wiem nadal co na 100% mogło paść czy to ten koszyk,czy coś,dodam ze auto mam od kwietnia tego roku.Niestety od tego wypadku nie zrobiłem nic bo dzień później musiałem wrócić do pracy za granice,a auto stoi w Polsce,nie sprawdzałem stanu oleju.Wcześniej auto zmieniało biegi bez problemu i nic się nie działo.
Czekam na rady.Tu mam adres od kolegi z forum gdzie mam się kierować www.mobil-tech.pl czy znacie jeszcze kogoś w Krakowie co się tym zajmuje??
Jakie części mogę sam kupić żeby wyszło taniej bo raczej wymiany oleju tez nie zrobię sam bo nie mam gdzie.
Pozdrawiam
Zapomniałem o czymś jeszcze!!! Jak wracałem z tych wakacji,zalało mi auto,tzn była mega ulewa a ja musiałem sie kimnąć i zalało z podszybia stronę pasażera tak ze dywaniki pływały.
Wracając do czasu gdy juz mnie odholowano,stwierdziłem ze spróbuje zaglądnąć pod ten zalany dywanik bo słyszałem ze tam jest komputer,i faktycznie był suszyłem wszystko suszarka cały dzien,komputer i wszystko,stwierdziłem ze najlepiej będzie jak okaże sie ze to właśnie przez to ze mnie zalało i komputer się poszedł,czy to możliwe?!?! Niestety po wysuszeniu,auto nadal nie jechało więc odpuściłem.
Więc autem w ostatnim czasie przejechałem 3tys.km na wakacje wróciłem nim i było wszystko nadal okej,aż do momentu który mi się przypomina ze będąc już w Polsce po powrocie jechałem na Tipie na 3 biegu za szybko zredukowałem i zeszło na pierwszy bieg prędkość około 60km/h dodam ze ta S6 jedzie na pierwszym biegu około 85km/h wiec nie bardzo się wystraszyłem ze tak mi się bieg pomylił.Niestety 10km dalej przy ruszaniu,auto nabrało obrotów ale stało w miejscu i nagle mocne uderzenie,jak by ktoś we mnie wjechał,i dalej nic,odpalałem kilka razy i kombinowałem i dotoczyłem się na parking gdzie mnie zwieziono na lawecie.(objawy nadal były te same)
Czy to zrzucenie biegu z 3 na 1 mogło to spowodować??
Audi S6 2000r.silnik AQJ błąd sczytany to 17114 czytałem tez o tym ale nie wiem nadal co na 100% mogło paść czy to ten koszyk,czy coś,dodam ze auto mam od kwietnia tego roku.Niestety od tego wypadku nie zrobiłem nic bo dzień później musiałem wrócić do pracy za granice,a auto stoi w Polsce,nie sprawdzałem stanu oleju.Wcześniej auto zmieniało biegi bez problemu i nic się nie działo.
Czekam na rady.Tu mam adres od kolegi z forum gdzie mam się kierować www.mobil-tech.pl czy znacie jeszcze kogoś w Krakowie co się tym zajmuje??
Jakie części mogę sam kupić żeby wyszło taniej bo raczej wymiany oleju tez nie zrobię sam bo nie mam gdzie.
Pozdrawiam
Zapomniałem o czymś jeszcze!!! Jak wracałem z tych wakacji,zalało mi auto,tzn była mega ulewa a ja musiałem sie kimnąć i zalało z podszybia stronę pasażera tak ze dywaniki pływały.
Wracając do czasu gdy juz mnie odholowano,stwierdziłem ze spróbuje zaglądnąć pod ten zalany dywanik bo słyszałem ze tam jest komputer,i faktycznie był suszyłem wszystko suszarka cały dzien,komputer i wszystko,stwierdziłem ze najlepiej będzie jak okaże sie ze to właśnie przez to ze mnie zalało i komputer się poszedł,czy to możliwe?!?! Niestety po wysuszeniu,auto nadal nie jechało więc odpuściłem.
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 12:50 przez królikS6, łącznie zmieniany 2 razy.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Nie mam dobrych wieści dla Ciebie - oczywiście mogę się mylić, ale wszystko wskazuje na walnięty kosz FWD.
Czy redukcja 3->1 mogła tą usterkę spowodować - mogła , ale skrzynia sama z siebie pewnie i tak za jakiś czas by padła na nowej skrzyni takie zabawy nie zrobiłyby wrażenia, jednak jak auto ma 300-400k km to już takie zabawy mogą działać tak, że pewne elementy nie wytrzymują
Zresztą usterka tak bardzo typowa dla tych skrzyń, jak panewka w pompie w 5HP19.
W S6 leci albo kosz FWD, albo REW
Czy redukcja 3->1 mogła tą usterkę spowodować - mogła , ale skrzynia sama z siebie pewnie i tak za jakiś czas by padła na nowej skrzyni takie zabawy nie zrobiłyby wrażenia, jednak jak auto ma 300-400k km to już takie zabawy mogą działać tak, że pewne elementy nie wytrzymują
Zresztą usterka tak bardzo typowa dla tych skrzyń, jak panewka w pompie w 5HP19.
W S6 leci albo kosz FWD, albo REW
może i masz racje co do kilometrów,bo pierwszym właścicielem był Włoch,sprawdzałem WIN i koleś który mi to sprawdzał powiedział ze Włosi nie piszą książki serwisowej i nie wiele można było wywnioskować,bo na liczniku mam 220tys.WIdze ze masz to samo auto,wiesz mniej więcej koszty tego koszyka? kupować to w ASo czy w hurtowni motoryzacyjnej,ma to znaczenie??i tak muszę to zrobić bo chce mieć to auto nadal dla siebie bo jest zbyt dobre by je sprzedać,
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W ASO sprzedają tylko kompletny kosz FWD - koszt - 2100 ale Euro
Kosz FWD wzmocniony to ok 1500 zyla, do tego tarcze, przekładki, konwerter (warto zmienić) no i warto zrobić porządek od razu z koszem REW, robota, olej, no i robi się spora sumka
Można oczywiście zrobić tylko to co się sypnęło, ale za 5-10-50k km znowu laweta ..... tyle że zazwyczaj o zakresie naprawy decyduje ilość zł w kieszeni.
Kosz FWD wzmocniony to ok 1500 zyla, do tego tarcze, przekładki, konwerter (warto zmienić) no i warto zrobić porządek od razu z koszem REW, robota, olej, no i robi się spora sumka
Można oczywiście zrobić tylko to co się sypnęło, ale za 5-10-50k km znowu laweta ..... tyle że zazwyczaj o zakresie naprawy decyduje ilość zł w kieszeni.
Zagór,weź mnie bardziej nie dobijaj :D nie no powiedzmy ze max 6tys.na to poświecę bo chce to auto mieć jeszcze jakieś 5lat.Jak kupie materiały i rozmontuje skrzynie i zawiozę ja do mechanika,koszty roboty i wymiany będą mniejsze??bo jak nie to znowu dochodzi laweta żeby auto dojechało do mechanika.A co to jest kosz REW?? wsteczny bieg czy coś??
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Tak kosz REW - to kosz rewersu - czyli wstecznego.
W 5HP24 najczęśszą usterką jest właśnie pęknięcie kosza FWD, lub REW - albo czasem lecą zapinki w koszach - u mnie wywaliło zabezpieczenie, a same kosze całe - ale i tak kazałem założyć nowe, żeby już tam nie zaglądać
Konwerter też możesz założyć regenerowany, nowy Sachs'a, albo nowy ZF - ceny 800, 1300, 2400, itd...
Ustal z zakładem, czy wezmą od Ciebie skrzynię w częściach, chyba, że sam tylko wymontujesz, i zawieziesz w całości - ja bym jednak nie ryzykował - można przy wkładaniu skrzyni uwalić konwerter, trzeba umieć i mieć sprzęt żeby ją zalać po naprawie - nie wiem czy ryzyko jest warte tych 500 zł które można oszczędzić na samodzielnym demontażu i montażu skrzyni
W 5HP24 najczęśszą usterką jest właśnie pęknięcie kosza FWD, lub REW - albo czasem lecą zapinki w koszach - u mnie wywaliło zabezpieczenie, a same kosze całe - ale i tak kazałem założyć nowe, żeby już tam nie zaglądać
Konwerter też możesz założyć regenerowany, nowy Sachs'a, albo nowy ZF - ceny 800, 1300, 2400, itd...
Ustal z zakładem, czy wezmą od Ciebie skrzynię w częściach, chyba, że sam tylko wymontujesz, i zawieziesz w całości - ja bym jednak nie ryzykował - można przy wkładaniu skrzyni uwalić konwerter, trzeba umieć i mieć sprzęt żeby ją zalać po naprawie - nie wiem czy ryzyko jest warte tych 500 zł które można oszczędzić na samodzielnym demontażu i montażu skrzyni
nie no jasne masz rację,nie mam sprzętu żeby to zrobić poprawnie,wiem jak wkładać manuale :D te części o których mówisz są dla mnie magią,nie znam się na automatach.Niedługo wrócę do Polski i jak zacznę działać,to napiszę co i jak mechanik powie,a potem będę czekał na Wasze opinie co wymienić.Dzięki.
Zagór dobrze mówi, że lepiej nie ryzykować i samemu nie rozbierać. U mnie też był walnięty kosz, ale auto jeździło tylko tłukło przy zapinaniu biegu D lub R. Okazało się że kosz był pęknięty na wieńcu, a u Ciebie skoro nawet nie drgnie to pewnie go całkiem ujeb...o. Jak Ci fachowiec sam ją będzie rozbierał to po kolei będzie widział co masz do wymiany(może jakiś sterownik też Ci rozje...ło i nie wiadomo co jeszcze), a jak mu zawieziesz górę "gratów" to już może nie być takie oczywiste. Konwerter Ci sprawdzą i powiedzą czy się nadaje czy trzeba nowy.
Pzdr
Pzdr
4.11 oddaje auto do mechanika i zobaczymy co znajdzie,więc opisze co trzeba było zrobić a później czy naprawa pomogła.
[ Dodano: 2013-11-03, 17:05 ]
Witam,jutro jadę do mechanika więc powinienem sie dowiedzieć co dolega mojemu autu.
Dziś go odpaliłem i spróbowałem się nim przejechać,o dziwo pomyślałem ze to nie wyjdzie ale sie udało,wbiłem na Tipie bieg 2 tzn ustawienie 2bieg i tylko na nim jechałem wbiło ten bieg bez problemu ale przy ruszaniu działo się tak jak by auto jechało na pół-sprzęgle ale się rozpędzało jechałem cały czas na tym biegu bo auto może rozpędzić się na nim do 120km/h czyli wygląda na to że to sprzęgło czy się mylę??? ale jak mechanik mi powie co to może być opiszę to tutaj.Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-11-04, 20:08 ]
Byłem dziś u mechanika,niestety okazało się ze padł Konwerter i kosze.Zasugerował regeneracje całej skrzyni ale koszty zaczynają się dopiero od 5-10tyś.zł ale jest wymienione wszystko i gwarancja.
Jest to droga opcja,postanowiliśmy poszukać używanej skrzyni i wymienienie w niej filtrów i to co trzeba.Może to chwilę potrwać ale dam znać co wyjdzie.
Pozdro.
[ Dodano: 2013-12-05, 17:50 ]
Witam,ciągło się to trochę bo tak ciężko jest znaleźć dobra skrzynie używaną,czy nawet nie dobra ale przetrzymywaną w dobrych warunkach klimatycznych,tzn nie w wodzie deszczowej,bo chciałem zamienić części w nowej używanej no ale ciężko z tym jak mówię.W mojej starej skrzyni padła jeszcze pompa oleju.Ze względu na to ze silnik jest też wyciągnięty postanowiłem wymienić rzeczy które tego wymagają.Podam kosztorys mechanika za skrzynie i części silnikowe,ale nie znam ich cen,może Wy wiecie.
- naprawa skrzyni oszacowali na 6500zl -- 8000zl + przesyłki
- naprawa sprzęgła - 1200zl
- olej + filtry do skrzyni 1000zl
co do silnika to
-alternator do regeneracji ok 350zl - 400zl
części silnikowe :
- łożysko - wspornik wiskozy - stoi org nr wychodzi ze taki 077121211- najważniejsze bo stoi
- filtr oleju chyba ze stary wkręcić - musi do skrzyni zostać wykrecony
- rolka osprzetu
- rolka napinacza osprzęt
- pasek micro
- cięgno zmiennej długości kolektora ssącego - sprzedają z kolektorem
- rurka wodna 4b3121107c
- uszczelki dekli zaworowych 2szt
- ezektor olejowy
- wyciek z miski olejowej
- poduszka silnika przód (do podłużnicy)
Teraz tak na prawdę się zastanawiam,bo jeśli zregeneruje skrzynie,powymieniam te części i wyjdzie to około 15tys zł to kupa kasy która mi się nie zwróci,wiec pozostaje mi jeździć tym autem kolejne lata,ale auto jest z 2000roku.A żeby rozebrać to auto i sprzedać na części to po pierwsze nie mam gdzie tego zrobić,a później żeby wystawiać jeszcze części na sprzedaż ehhh.
Jeszcze nie podjąłem decyzji co zrobić....
[ Dodano: 2013-11-03, 17:05 ]
Witam,jutro jadę do mechanika więc powinienem sie dowiedzieć co dolega mojemu autu.
Dziś go odpaliłem i spróbowałem się nim przejechać,o dziwo pomyślałem ze to nie wyjdzie ale sie udało,wbiłem na Tipie bieg 2 tzn ustawienie 2bieg i tylko na nim jechałem wbiło ten bieg bez problemu ale przy ruszaniu działo się tak jak by auto jechało na pół-sprzęgle ale się rozpędzało jechałem cały czas na tym biegu bo auto może rozpędzić się na nim do 120km/h czyli wygląda na to że to sprzęgło czy się mylę??? ale jak mechanik mi powie co to może być opiszę to tutaj.Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-11-04, 20:08 ]
Byłem dziś u mechanika,niestety okazało się ze padł Konwerter i kosze.Zasugerował regeneracje całej skrzyni ale koszty zaczynają się dopiero od 5-10tyś.zł ale jest wymienione wszystko i gwarancja.
Jest to droga opcja,postanowiliśmy poszukać używanej skrzyni i wymienienie w niej filtrów i to co trzeba.Może to chwilę potrwać ale dam znać co wyjdzie.
Pozdro.
[ Dodano: 2013-12-05, 17:50 ]
Witam,ciągło się to trochę bo tak ciężko jest znaleźć dobra skrzynie używaną,czy nawet nie dobra ale przetrzymywaną w dobrych warunkach klimatycznych,tzn nie w wodzie deszczowej,bo chciałem zamienić części w nowej używanej no ale ciężko z tym jak mówię.W mojej starej skrzyni padła jeszcze pompa oleju.Ze względu na to ze silnik jest też wyciągnięty postanowiłem wymienić rzeczy które tego wymagają.Podam kosztorys mechanika za skrzynie i części silnikowe,ale nie znam ich cen,może Wy wiecie.
- naprawa skrzyni oszacowali na 6500zl -- 8000zl + przesyłki
- naprawa sprzęgła - 1200zl
- olej + filtry do skrzyni 1000zl
co do silnika to
-alternator do regeneracji ok 350zl - 400zl
części silnikowe :
- łożysko - wspornik wiskozy - stoi org nr wychodzi ze taki 077121211- najważniejsze bo stoi
- filtr oleju chyba ze stary wkręcić - musi do skrzyni zostać wykrecony
- rolka osprzetu
- rolka napinacza osprzęt
- pasek micro
- cięgno zmiennej długości kolektora ssącego - sprzedają z kolektorem
- rurka wodna 4b3121107c
- uszczelki dekli zaworowych 2szt
- ezektor olejowy
- wyciek z miski olejowej
- poduszka silnika przód (do podłużnicy)
Teraz tak na prawdę się zastanawiam,bo jeśli zregeneruje skrzynie,powymieniam te części i wyjdzie to około 15tys zł to kupa kasy która mi się nie zwróci,wiec pozostaje mi jeździć tym autem kolejne lata,ale auto jest z 2000roku.A żeby rozebrać to auto i sprzedać na części to po pierwsze nie mam gdzie tego zrobić,a później żeby wystawiać jeszcze części na sprzedaż ehhh.
Jeszcze nie podjąłem decyzji co zrobić....
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
Witam . i ja się sprawa ma na dzień dzisiejszy?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Oooo, a są podobno tacy, co kompletny remont takiej skrzyni za 3,5k robią
Też jestem ciekaw jaką decyzję podjąłeś??
Ja zrobiłem, bo nie mam w tej chwili widoków na RS6+, a tym jeszcze sobie pojeżdżę, szczególnie, że nic lepszego w moim zasięgu finansowym nie ma, a nie mam zamiaru martwić się o łańcuchy czy iine wtryski, turba itd. w C6
Też jestem ciekaw jaką decyzję podjąłeś??
Ja zrobiłem, bo nie mam w tej chwili widoków na RS6+, a tym jeszcze sobie pojeżdżę, szczególnie, że nic lepszego w moim zasięgu finansowym nie ma, a nie mam zamiaru martwić się o łańcuchy czy iine wtryski, turba itd. w C6
c.d Obroty w górę a auto nie jedzie TipTronic.S6
Witam Was serdecznie,nie napisałem nic na koniec bo jestem zdołowany...
jeśli czytaliście wszystko to wiecie że zastanawiałem się nad drugą używaną skrzynia,i udało mi się w kocu ją znaleźć,od naszego kolegi z klubu,kupiłem też inne części potrzebne do zamiany skrzyni bo nie była ona identyczna jak moja tzn różniła się numerkami itp,widzieliście też ze skoro silnik był wyciągnięty to postanowiłem w nim wymienić to co było popsute,tak tez zrobiłem.
Mechanik wymienił mi skrzynie na tą używaną i wymienił części w silniku,byłem szczęśliwy ze jest okej,koszty wzrosły z 8tys do 9600zł.Dużo ale auto stało w naprawie miesiące i cieszyłem się ze jest okej.mechanik przejechał się i było nadal git.Ja jestem za granica i poprosiłem brata by odebrał auto,i kazałem mu dodać gazu,bo sam zrobił bym to samo.Okazało się ze na autostradzie stało się to samo !! "nowa" używaną skrzynia się poszła !!!! i 9600zł wywaliłem w błoto tak o są te same objawy co były na starej skrzyni,jak by auto jechało na pół sprzęgle,liczyłem ze to będzie konwerter który regenerowałem i jest na gwarancji,ale nie.Poszedł 3 i 4 bieg.także auto stoi i chyba już nic z niego nie będzie,myślę na zmianie skrzyni na manual,ale nie stać mnie na to.
Uwielbiam to auto a miałem go nie cały rok,i dla tego jest mi źle,nie winie nikogo.
Tyle chyba na ten tema t,jeśli chcecie wiedzieć coś więcej to piszcie.
Pozdrawiam
jeśli czytaliście wszystko to wiecie że zastanawiałem się nad drugą używaną skrzynia,i udało mi się w kocu ją znaleźć,od naszego kolegi z klubu,kupiłem też inne części potrzebne do zamiany skrzyni bo nie była ona identyczna jak moja tzn różniła się numerkami itp,widzieliście też ze skoro silnik był wyciągnięty to postanowiłem w nim wymienić to co było popsute,tak tez zrobiłem.
Mechanik wymienił mi skrzynie na tą używaną i wymienił części w silniku,byłem szczęśliwy ze jest okej,koszty wzrosły z 8tys do 9600zł.Dużo ale auto stało w naprawie miesiące i cieszyłem się ze jest okej.mechanik przejechał się i było nadal git.Ja jestem za granica i poprosiłem brata by odebrał auto,i kazałem mu dodać gazu,bo sam zrobił bym to samo.Okazało się ze na autostradzie stało się to samo !! "nowa" używaną skrzynia się poszła !!!! i 9600zł wywaliłem w błoto tak o są te same objawy co były na starej skrzyni,jak by auto jechało na pół sprzęgle,liczyłem ze to będzie konwerter który regenerowałem i jest na gwarancji,ale nie.Poszedł 3 i 4 bieg.także auto stoi i chyba już nic z niego nie będzie,myślę na zmianie skrzyni na manual,ale nie stać mnie na to.
Uwielbiam to auto a miałem go nie cały rok,i dla tego jest mi źle,nie winie nikogo.
Tyle chyba na ten tema t,jeśli chcecie wiedzieć coś więcej to piszcie.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 31 sty 2014, 20:08 przez królikS6, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Zawsze jak zmienia się skrzynię to musi być z takim samym kodem przełożeń, bo są to przełożenia dyfrów, główne oraz przełożenia na poszczególnych biegach. Jeśli włoży się inną to skutki są dwojakie, albo jest jazda w trybie awaryjnym albo efekt jak u CiebiekrólikS6 pisze:kupiłem też inne części potrzebne do zamiany skrzyni bo nie była ona identyczna jak moja tzn różniła się numerkami
P.S. co to za magik Ci to robił, skoro o tym nie wiedział
c.d Obroty w górę a auto nie jedzie TipTronic.S6
Mazdomania pisze:Zawsze jak zmienia się skrzynię to musi być z takim samym kodem przełożeń, bo są to przełożenia dyfrów, główne oraz przełożenia na poszczególnych biegach. Jeśli włoży się inną to skutki są dwojakie, albo jest jazda w trybie awaryjnym albo efekt jak u CiebiekrólikS6 pisze:kupiłem też inne części potrzebne do zamiany skrzyni bo nie była ona identyczna jak moja tzn różniła się numerkami
P.S. co to za magik Ci to robił, skoro o tym nie wiedział
Robił to koleś od skrzyń automatycznych i kupiłem skrzynie od naszego klubowicza i oboje się na tym znali,tak jak pisałem kupiłem wszystkie części potrzebne właśnie do przeróbki żeby wszystko było dobrze,dyfer,komputer i inne
- IreK_PV808
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 07 cze 2013, 23:04
- Imię: Irek
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Leżajsk
- Kontakt:
czyli wyszło chyba na to jak kolega Zagór, pisał ,że dobry remornt byłby tańszy i pewniejszy . Współczuje tego co się poczyniło jak już tyle pieniążków poszło w tego tipa to może dociągnąć to do końca?
Jak mogę to pomogę. Gadżety Audi A6
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
exhaust byGTPerformance -->> https://www.youtube.com/watch?v=lNLPfujwcfA
----
FB - https://www.facebook.com/a6klub
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga