Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] Proszę o zerknięcie na logi. Chyba szykują

Diagnostyka VAG
ODPOWIEDZ
grzegorz.p
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:07
Lokalizacja: opole

[ AEL 2.5 140 KM] Proszę o zerknięcie na logi. Chyba szykują

Post autor: grzegorz.p » 09 paź 2013, 11:49

Witam Wszystkich.
Od czytania postów już mnie głowa rozbolała. Niuia pali na zimnym tragicznie. Na ciepłym po 4 godzinach też. Mam urlop, i postanowiłem to troszkę ogarnąć, bo zima blisko. Walczyłem z kątem wtrysku, z powietrzem na zasilaniu w paliwko. Wczoraj sprawdziłem rozrząd ,bo coś stukało przy odpaleniu. Winowajca to kolo pasowe które się kończy. Powietrza też już mniej w wężyku, ale odpalanie dalej problem. Jechać jakoś tam jedzie. Wczoraj robiłem z kuzynem logi dynamiczne, na 4 biegu obroty na 4 tyś. się zatrzymują na piątym nie wiem ,bo nie było gdzie się rozpędzić. 1,2,3 nie ma z tym problemu. Dymka sobie puszcza teraz zdecydowanie mniej, ale jak żonka zamuli....to jak lokomotywa zasilana mazutem. Moim skromnym zdaniem padły już wtryski. Myśl o padniętej pompie mnie przeraża. Wspomnienia BMW 2.5 tds (poszedł na złom). Zerknijcie na moje logi ,bo ja coś tego nie potrafię rozgryść.
Statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_144995.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_144996.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_144997.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_144998.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_144999.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145000.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145001.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145002.html

Dynamiczne:


http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145003.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145004.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145005.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145006.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145007.html
http://vaglog.rtnet.pl/gregor.gonzo_145008.html

Proszę o wyrozumiałość nie wiem czy dobrze to wkleiłem i czy dobrze wykonałem diagnostykę.
Pozdrawiam i czekam na sugestie

przemik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: Warszawa/Końskie

Post autor: przemik » 14 paź 2013, 16:44

Jest tu gdzies log 000 Basic Settings ... bo ciezko sie w tych logach rozeznac... nie podpisales ich.
Nie ma sprawnych aut - są tylko źle zdiagnozowane.
TDI POWER

grzegorz.p
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:07
Lokalizacja: opole

Post autor: grzegorz.p » 14 paź 2013, 19:41

Pierwszy od góry. Pierwsza część na zgaszonym silniku, poniżej na zapalonym temp robocza. Postaram się je opisać.

przemik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 13 wrz 2010, 15:10
Lokalizacja: Warszawa/Końskie

Post autor: przemik » 16 paź 2013, 16:25

Przyspiesz zapłon. Powinno sie odpalanie poprawic.
Ustaw tak aby w 000 Basic Settings bylo ~70 tam gdzie masz teraz 54.
Jak to zrobisz to pokaz logi statyczne 000 Basic Settings i 004 zwykle
Nie ma sprawnych aut - są tylko źle zdiagnozowane.
TDI POWER

grzegorz.p
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 22 wrz 2012, 20:07
Lokalizacja: opole

Post autor: grzegorz.p » 28 paź 2013, 08:59

Temat do zamknięcia ustawiony kąt na 70, i pali jak nigdy. Dziękuje <radocha>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga