Witam, od pewnego czasu klimatyzacja w aucie zaczyna szalec ... jade w cieply dzien , klima na 19c super przyjemnie w aucie gdzie 28c na zewnatrz .
Nagle czuje powiew cieplego powietrza i sie zaczyna.... Z bocznych / dolnych nawiewow zaczyna leciec cieple w koncu gorace powietrze ...
Wczesniej sposob mialem ze sie zatrzymalem na pare min zgasilem silnik i przechodzilo , teraz zaczalem obie strefy ustawiac na max temperature na kilka minut i zmniejszam temperature do 19c albo low i jest znowu na pewien czas ok .
Ma ktos moze pomysl gdzie moge zaczac szukac ? komputer po podlaczeniu nie pokazal zadnych bledow
Dzieki
Pozdrawiam
[A6 C6] strefy boczne grzeja srodek chlodzi przypadkowo
Emanuel, czy jest zachowana symetria wypływu powietrza, tzn. czy problem występuje tylko po jednej stronie, czy po obu jednocześnie?
Jeśli z jednej strony chłodzi, a z drugiej grzeje, to prawdopodobnie problem z zaworami i poniższe powinno pomóc, jeśli to mechaniczna usterka, polegająca na ich zacinaniu się:
a6-c6-czyszczenie-cylinderkow-klimy-vt27521.htm
Jeśli jednak nie jest jak pisałem powyżej, to być może problem tkwi w samej nagrzewnicy z klapkami. Dziwne tylko, że nie ma błędów, bo tam są potencjometry i przeprowadzany jest test ich sprawności...
Jeśli z jednej strony chłodzi, a z drugiej grzeje, to prawdopodobnie problem z zaworami i poniższe powinno pomóc, jeśli to mechaniczna usterka, polegająca na ich zacinaniu się:
a6-c6-czyszczenie-cylinderkow-klimy-vt27521.htm
Jeśli jednak nie jest jak pisałem powyżej, to być może problem tkwi w samej nagrzewnicy z klapkami. Dziwne tylko, że nie ma błędów, bo tam są potencjometry i przeprowadzany jest test ich sprawności...
Hej Dzieki za szybka odpowiedz.0x4B25A pisze:Emanuel, czy jest zachowana symetria wypływu powietrza, tzn. czy problem występuje tylko po jednej stronie, czy po obu jednocześnie?
Jeśli z jednej strony chłodzi, a z drugiej grzeje, to prawdopodobnie problem z zaworami i poniższe powinno pomóc, jeśli to mechaniczna usterka, polegająca na ich zacinaniu się:
a6-c6-czyszczenie-cylinderkow-klimy-vt27521.htm
Jeśli jednak nie jest jak pisałem powyżej, to być może problem tkwi w samej nagrzewnicy z klapkami. Dziwne tylko, że nie ma błędów, bo tam są potencjometry i przeprowadzany jest test ich sprawności...
Zwykle problem jak sie pojawai wywiew z lewej strony grzeje niesamowicie mocno napwet po paru min , wywiew z prawej strony jest cieply - nie goracy jak z lewej ale grzeje.
Srodkowe wywiewy w zaleznosci od czasu pracy na poczatku wieja zimnym powietrzem poczym lewy z srodka zaczyna grzac powietrze .
klima jest regularnie serwisowana , czyszczona i cisnienie sprawdzanie itd . nie jest to problem kazdego dnia - najczesciej sie to zdaza gdy jade szybko przez jakis czas a potem ruch jak w miescie , wolno szybko wolno wolno - stoje, wolno itd .
tak jak pisalem bledow jka nie bylo tak niema .... komputer pokazuje ze wszystko dziala ok
Hej , dzieki za link i podpowiedz - jutro sie biore za przeczyszczenie tego zobaczymy co z tego bedzie - Dam znac !0x4B25A pisze:Emanuel, wiec spróbowałbym od przeczyszczenia cylinderków. Jeśli nie masz manualnych zdolności, daj komuś, kto ma... bo można łatwo pogubić śrubki. Co i jak, masz opisane w temacie, który Ci podałem...
Ktoś ma jakiś inny pomysł?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga