[ INNY] A6 C5 1.8T AWT świst przy załączeniu turbiny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
No to troche lipa z lpg, Zavoli to troche kiepski do auta z turbo bo generuje duże przerosty cisnienia po odpuszczeniu gazu, valtek to niestety tez bardzo mało precyzyjna listwa, ogólnie instalka do poprawki jesli ma to chodzić na lpg do konca obrotomierza, narazie lepiej nie przekraczaj 5 tys na lpg, bo szkoda silnika, a te błędy to właśnie z tego wynikaja.
Jak bedziesz robił logi na pb to najpierw skasuj błedy, zrób 002+115 I 033+118 zobaczymy co z tą przepływką.
Jak bedziesz robił logi na pb to najpierw skasuj błedy, zrób 002+115 I 033+118 zobaczymy co z tą przepływką.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Ok, poniżej wskzane grupy logów:ÂŁukasz13 pisze: Jak bedziesz robił logi na pb to najpierw skasuj błedy, zrób 002+115 I 033+118 zobaczymy co z tą przepływką.
Log (0 - 002,115)
Log (1 - 033,118)
Niestety okazało się, że na Pb też się tnie przy ok 5,5k rpm...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
No niestety podczas obydwu prób logów mniej więcej na wysokości 5,5k rpm coś się tnie, pojawia się pomarańczowa kontrolka Check-a... i niby auto coś szarpnie i po chwili dalej przyspiesza, ale już nie tak równomiernie jak we wcześniejszych partiach...ÂŁukasz13 pisze:Coś ten pierwszy log nie wyszedł, ale wygląda że na pb tez brakuje paliwa, wstaw jeszcze raz z 002.
Oczywiście błędy wpadają te same, co podałem chyba dwa posty wyżej, czyli wypadanie zapłonu na 4 cylindrze...
Znaczy się instalka LPG może nie specjalna... ale to chyba nie ona jest bezpośrednim powodem rwania przyspieszenia w górnych partiach obrotowych...
PS> Instalka LPG już była w aucie w chwili kupna go przeze mnie... To "spuścizna" po poprzednim właścicielu niestety... jak będzie trzeba, to będę coś kombinował, chyba pierwsze co to zapodanie szyny wtrysków Hana... takie miałem w poprzedniej A6, ale tam zakładałem LPG pod siebie...
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
No szkoda że nie masz tego loga z 002 sprawdzilibyśmy czasy wtrysku i przepływkę. Ogólnie to masz sporo do poprawki, patrzac po korekcjach lambdy w 033 masz na 99 % pompe paliwa do wymiany żeby na 100% potwierdzić trzeba sprawdzić ciśnienie na listwie paliwowej podczas jazdy tak jak robisz logi. Także jak widzisz po sofcie w aucie musi byc wszystko na tip top inaczej są problemy, jak chcesz to doprowadzić do porządku to czekaja cie wydatki, prawdopodobnie pompa, potem jak będzie juz pod dostatkiem paliwa, logi i sprawdzimy przepływkę. Lpg też do poprawki bo patrzac po poprzednich logach na lpg to tez brakuje gazu i przerzuca na pb, wtryski lpg na pewno do wymiany, reduktor zavoli sa dwa rodzaje N albo S nie wiem jaki masz ale ciężko będzie mu ogarnąc tą moc, pewnie jeszcze zasilony rurką 6mm i zbiornik do jazdy na wstecznym, przy serii może by to jako tako chodziło ale nie po takim koksie.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Zrobiłem dziś ponownie logi, pojedynczy na grupie 002 i 002+115, oto wyniki:
Log (0 - 002,115)
Log (1 - 002)
Co do reduktora LPG to dopatrzyłem się, że z Zavoli zmieniony został na taki:
http://nagaz24.pl/reduktor-ac-typ-r01-2 ... ,p,pl.html
A co do pompy Pb, to co?? Podaje za mało paliwa?? Bo sama w sobie działa, tylko nie do końca poprawnie tak??
Log (0 - 002,115)
Log (1 - 002)
Co do reduktora LPG to dopatrzyłem się, że z Zavoli zmieniony został na taki:
http://nagaz24.pl/reduktor-ac-typ-r01-2 ... ,p,pl.html
A co do pompy Pb, to co?? Podaje za mało paliwa?? Bo sama w sobie działa, tylko nie do końca poprawnie tak??
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
A widzisz jednak poprawne logi zmieniają postać rzeczy, pompe narazie zostaw w spokoju, głównym sprawcą jest jednak zaniżająca przepływka jak pisałem na początku, będziesz musiał zainwestowac w bosha bo zamienniki nie nadają się, jak będziesz miał nową przepływkę zrób znowu logi. A reduktor widze jednak nie zavoli tylko ac więc jest dobrze, tylko wymienisz wtryski i powinno byc dobrze.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
- Jigitt
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 15:37
- Imię: Tomi
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AWT 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Legionowo
Shit!! W poprzedniej C5 miałem walniętą przepływkę i tam kupiłem nową ori... koszt 400zł... widzę że tu czeka mnie podobny wydatek Rozumiem, że pomimo wirusa przepływka powinna zostać standardowa, nie trzeba jakiejś lepszej??ÂŁukasz13 pisze:głównym sprawcą jest jednak zaniżająca przepływka jak pisałem na początku, będziesz musiał zainwestowac w bosha bo zamienniki nie nadają się
OK, zrobię niezwłocznie po zmianie... a powiedz jakie grupy wtedy zlogować??ÂŁukasz13 pisze:jak będziesz miał nową przepływkę zrób znowu logi
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
Myślisz AUDI...
Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, C5, C5FL, C6,
jest znów C5FL :D
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Słuchaj wszystko ma znaczenie, filtr możesz wymienić i sprawdzić czy sie poprawi ale to raczej mało prawdopodobne, ważna jest także szczelność dolotu od puszki powietrza do turbiny czyli sprawdz czy nie ma dziur przez które turbina mogłaby zasysać powietrze omijają przepływomierz, jesli to sprawdzisz i nic nie znajdziesz to jedynie wymiana, możesz ewentualnie podmienic od kogoś w celu sprawdzenia oczywiście jesli będziesz miał od kogo.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
panowie robilem test szczelnosci kompresorem dmuchajac w tip , oczywiscie przewod odmy zaslepilem, znalalzlem 2 nieszczelnosci , pierwsza na intercoolerze druga na ezektorze , ale mam drugie pytanie, jak napompuje cisnienia slysze bulgoczenie wody?/oleju? czy to normalne? i jak dlugo powinno utrzymac sie cisnienie w ukladzie powiedzmy 1 bar?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga