Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5] tylne sanki w quattro

Zawieszenie
Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

[a6 c5] tylne sanki w quattro

Post autor: Stanlejo » 26 cze 2013, 15:47

witam mam pewien problem ponieważ od dłuższego czasu borykam się z problemem, mianowicie gdy dodaję i gwałtownie puszczam pedał gazu to mam takie szarpnięcie gdzieś w okolicach tylnej osi, wykluczam poduszki silnika bo sprawdzone, dygerencjał powodował by raczej metaliczne stuki a zawieszenie tylne spradwzdone... Pozostały mi tylke tuleje/poduszki które podwieszają tylną oś w quattro jest ich 4. Moje pytanie jest takie czy da sie te tuleje wymienic i dokupić same pojedynczo bez sanek. Jest to bardzo denerwujące i już próbuje się czepić wszystkiego i tylko to mi zostało a odczuwalne jest to najbardziej na tytlnej kanapie. Tak jakby coś leżało w bagażniku i udezrało w oparcie.
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 26 cze 2013, 18:21

Stanlejo pisze: Moje pytanie jest takie czy da sie te tuleje wymienic i dokupić same pojedynczo bez sanek.
Oczywiście że się da. Trochę trzeba się pomęczyć z wymianą.
Lektor.

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 26 cze 2013, 20:15

Stanlejo,
Jeszcze się wtrącę bezczelnie hahe :]

Nr tulei metalowo gumowej 8E0 505 145 L - przód
i
8E0 505 145 M - tył

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 26 cze 2013, 20:19

hemiV8, a ja Ci podziekuję, nie moglem znaleźć właśnie tych cyferek ;) <okok>
Lektor.

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 26 cze 2013, 21:03

szalony,

he no to dobre... dwie pieczenie na jednym ogniu <wysmiewacz> a już myślałem że wyrwałem się przed szereg. :]

seba2000x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: seba2000x » 26 cze 2013, 23:38

hemiV8 pisze:Stanlejo,
Jeszcze się wtrącę bezczelnie hahe :]

Nr tulei metalowo gumowej 8E0 505 145 L - przód
i
8E0 505 145 M - tył
Czy te tuleje pasują też do Audi Allroad C5 ? Bo mam taki sam problem

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 27 cze 2013, 00:05

seba2000x pisze:Czy te tuleje pasują też do Audi Allroad C5 ? Bo mam taki sam problem
Niestety nie pasują <uoee>

Do Twojego auta są takie 4Z7 505 145 D - przód
i
4Z7 505 145 E - tył

Cena w ASO 162,00 zł sztuka <zalamka>

seba2000x
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 26 kwie 2010, 22:36
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: seba2000x » 27 cze 2013, 18:35

Dzięki ;) O ja drogie.. A ile ich trzeba kupić na sam tył ?

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 27 cze 2013, 18:42

bardziej niż tuleje sanek obciążona jest tuleja met-gum przednia dyferencjału najpierw ją sprawdz ma być sztywna jak 2 tuleje tylnie

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 28 cze 2013, 17:47

dzis jestem po wymianie własnie poduszek lemfordera tylnego dyferencjału i dalej lipa to samo... sam juz nie wiem czy brać się za te sanki bo juz mi sie koncepcje kończą... może wy wiecie co to mogło by być bo ręce opadają:(

[ Dodano: 2013-06-28, 17:50 ]
Dodam żę trochę luzu ma też sam dyfer ale on powodowałby metaliczne stuki raczej a nie jakby się coś przesuwało i głucho uderzało.. sam nie wiem. ten luz na dyfrze to tak około centymetra w jędną i w drugą jak go próbuje obrócic.

[ Dodano: 2013-06-28, 17:55 ]
Może któryś z kolegów by zbadał jak to się ma w swoich quattrówkach ile tego luzu jest na wyjściu z dyfra... Może to będzie to... Ciekaw jestem czy sam dyfer da się zregenerować w dobrych pieniądzach czy lepiej używki szukać:(
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 28 cze 2013, 19:34

Ten luz masz na krzyżakach wału, czy na ataku dyfra?
Krzyżaki nie mogą mieć nawet minimalnego luzu, a ten jeden centymetr gdy jest na flanszy atakującej, masz za duży, minimalny może być, ale nie aż 1 cm. Taki luz powoduje już uderzenia przy dodawaniu, ujmowaniu gazu czy hamowaniu i w reszcie przy zmianie biegów.
Najpierw sprawdź stan oleju w moście. Ewentualnie wymień na nowy. <okok>
Lektor.

Awatar użytkownika
hemiV8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 466
Rejestracja: 29 maja 2011, 17:06
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: hemiV8 » 28 cze 2013, 20:37

Stanlejo pisze:Ciekaw jestem czy sam dyfer da się zregenerować w dobrych pieniądzach czy lepiej używki szukać:(
Wątpię czy ktoś się zajmie regeneracją tego z tego, co wiem to przep... robota lepiej szukaj używanego, ale to tylko moja opinia być może ktoś myśli inaczej.
Reszta jak szalony, radzi.

Stanlejo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 07 paź 2009, 22:32
Lokalizacja: Kraśnik/Lubelskie

Post autor: Stanlejo » 28 cze 2013, 23:13

ten luz jest na ataku. Tez mi wydaje sie spory. krzyzaki sa ok. wiec sprobuje moze sam dyfer wymienic na jakas dobra uzywke. Ale dyfer tez moze powodowac gluche stuki?
S-LINE:P

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2597
Rejestracja: 21 mar 2013, 17:21
Imię: Robert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 28 cze 2013, 23:40

Stanlejo pisze: wiec sprobuje moze sam dyfer wymienic na jakas dobra uzywke. Ale dyfer tez moze powodowac gluche stuki?
Najpierw sprawdÂź i ewentualnie wymień olej, potem będziesz zastanawiał się nad wymianą dyfra. Wymiana oleju powinna pomóc.

A jeśli to nie pomoże i zdecydujesz się kupić dyfer, to kontaktuj się z tym kolegą, przynajmniej Cię nie wyroluje na jakiś złom viewtopic.php?p=626169#626169
Lektor.

enduro7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1365
Rejestracja: 03 lut 2010, 21:03
Imię: Forum Audi
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AJL 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: enduro7 » 29 cze 2013, 21:51

dzisiaj sprawdzałem na wałku atakującym luz mam ok 5-7 mm ale u mnie nic nie stuka ,było szarpanie przy zmianie biegów lub redukcji a dyfer unosił się 2 cm do góry na 1 biegu przy ruszaniu i 2 cm na wstecznym winna była tuleja met gum przednia dyfra zerwana
po zmianie pełen komfort

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga