Witam wszystkich
Mam problem z moja audiczka.
Po wciśnięciu pedału w podłogę auto przyspiesza bardzo powoli dopiero jak trochę odpuszczę pedał gazu dostaje mocy.
Dodam że nie chodziło turbo prze pewien czas u poprzedniego właściciela, pomyślałem o zaworze podciśnienia turbiny.
Wykręciłem go zalałem wd-40 i przedmuchałem go sprężonym powietrzem. Skutkiem było znaczne poprawienie dynamiki oraz wzrost mocy. Myślałem żeby zastąpić go nowym, ale niestety nie mogę go kupić (w ASO 850 pln) nr 034 906 283, może ktoś ma coś takiego na zbyciu.
Teraz w dalszym ciągu jazda daje mało satysfakcji ze względu na przypadłość braku przyspieszenia po mocniejszym wciśnięciu gazu, muszę trochę odpuścić dopiero zaczyna jechać, przypadłość dość uciążliwa szczególnie w czasie jazdy pod górę.
Może któryś z kolegów mial podobną przypadłość?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za rady.
[ Dodano: 2013-05-15, 13:56 ]
nikt nie ma żadnego pomysłu?
[ AAT 2.5 115 KM] Brak mocy po wciśnięciu pedału gazu w podł
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
najbardziej sprawdzony przez użytkowników zakupisz od allegrowicza "viaken_pl" a potrzebujesz kabla USB-OBD KKL
Ostatnio zmieniony 16 maja 2013, 19:36 przez krzysiekjx1, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1099
- Rejestracja: 28 sie 2011, 19:34
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BMK 224KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: OSTROWIEC ŚW.
logi itp suchoty nic tu za wiele nie wniosą , masz motor sterej dobrej konstrukcji , wszystko będzie ok jeśli się o niego odpowiednio zadba i dopieści ,
powiedz rozrząd zmieniałeś czy poprzednik deklarował wymiane
sprawdż okablowanie przy przepływce
dalej czujnik temp -biała wtyka na lawej stronie bloku od góry - na widoku
oporność cewki wtryskiwacza sterującego -ten z kabelkiem
Twój motor to jedna z najlepszch konstrukcji vw . praktycznie nie do zajechania . stosowana zarówno w vw lt , t4 jak i volvo.
do twojego motorku najlepszym diagnoskopem jest miernik za 30pln
powiedz rozrząd zmieniałeś czy poprzednik deklarował wymiane
sprawdż okablowanie przy przepływce
dalej czujnik temp -biała wtyka na lawej stronie bloku od góry - na widoku
oporność cewki wtryskiwacza sterującego -ten z kabelkiem
Twój motor to jedna z najlepszch konstrukcji vw . praktycznie nie do zajechania . stosowana zarówno w vw lt , t4 jak i volvo.
do twojego motorku najlepszym diagnoskopem jest miernik za 30pln
Dzięki kolego już zamówiłam v kosztował nie wiele więcej niż miernik więc ok błędy sobie sprawdze
Co do silnika to znam to auto poprzednim właścicielem był ojciec auto zawsze miało robione wszystko na czas także rozrządu wykluczam, ale resztę sprawdze to co napisałeś jaką rezystencje powinien mieć ten czujnik?
Aha dodam jeszcze że zauważyłem że auto lepiej przyspiesza jak ma niewielka ilość paliwa w zbiorniku, tak od rezerwy. Trochę to dziwnie brzmi ale tak jest.
Co do silnika to znam to auto poprzednim właścicielem był ojciec auto zawsze miało robione wszystko na czas także rozrządu wykluczam, ale resztę sprawdze to co napisałeś jaką rezystencje powinien mieć ten czujnik?
Aha dodam jeszcze że zauważyłem że auto lepiej przyspiesza jak ma niewielka ilość paliwa w zbiorniku, tak od rezerwy. Trochę to dziwnie brzmi ale tak jest.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga