Mam do naprawy samochód AUDi C4 z silnikiem benzynowym V6 2.8L z 91r.
Samochód po wymianie skrzyni biegów rzucił palenie (skrzynie manualne).
Po podłączeniu do VAG'a wyrzucił błąd czujnika położenia wału korbowego G28, został on więc wymieniony (nowy) lecz nie przyniosło to żadnych zmian.
Podłączyłem oscyloskop pod przewody i sygnał się pojawia, jest ciągłość przewodów (nie są przerwane), sygnał dochodzi do ECU i w nim idzie do scalonej płytki zalanej brązową żywicą, przez co nie jestem w stanie nic dalej z tym zrobić.
I teraz mam dwa pytania:
1. Co może powodować błąd czujnika mimo iż sygnał się pojawia i dochodzi do ECU? Immo nie posiada raczej fabrycznie, ikonka od niego się nie zapala, nie ma obrączki na stacyjce ani puszki za licznikiem, w VAG'u niema także błędu komunikacji.
2. Jeśli już pozostaje wymiana ECU to jaka jest różnica między wersjami? Tam siedzi:
Kod: Zaznacz cały
hitachi
4A0 906 266A
MMS-101
Kod: Zaznacz cały
4A0 906 266
MMS-100
Kod: Zaznacz cały
8A0 906 266B
MMS-300
Pozdrawiam