Forum Audi A6 Klub Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi a6 sklep audi a6 radio regeneracja xenonów reklama forum a6 Tarcze, hamulce LED
Express Parts Motostacja.pl Hustla Online Regeneracja HC AZ Auto Serwis Pompy olejowe Układ hamulcowy Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] Zawieszenie gwintowane MTS-technik vs TA-technix - w  
Autor Wiadomość
Drav
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 15
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-21, 07:43   [A6 C5] Zawieszenie gwintowane MTS-technik vs TA-technix - w

Witam, za niedługo będę zakładał felgi 18" z oponami 225x40x18

audi posiada oryginalne zawieszenie więc na pewno trzeba będzie je trochę obniżyć żeby to się ładnie prezentowało

no i tutaj mam dość spory dylemat, czy po prostu kupić jakieś obniżające sprężyny czy zainwestować w gwint dzięki czemu bym miał dużo większą kontrole nad wysokością

jednak boje się 2 rzeczy
- twardości ( rozumiem że będzie twardo no ale czy pozostanie chociaż minimum komfortu? )
- jakości tych gwintów

a mianowicie MTS-technik vs TA-technix

odsyłam do porównania gdzie ładnie opisali różnice pomiędzy tymi dwoma

http://forum.vwgolf.pl/vi...ca9c781e7ae7f71

Czy ktoś miał z nimi jakieś doświadczenia?
Może proponujecie jakiś inny gwint?
Czy lepiej założyć felgi zobaczyć jak to wygląda i kupić po prostu odpowiednie sprężyny a amory zostawić ori?

Dzieki z góry za pomoc

Pozdrawiam,
Drav
Ostatnio zmieniony przez Drav 2013-03-21, 15:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
BartekC5 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKN
Imię: Bartek
Wiek: 25
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 301
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2013-03-21, 08:57   

link nie działa
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
KissEK 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 90
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-03-21, 10:06   

http://forum.vwgolf.pl/vi...ca9c781e7ae7f71 proszę działający gwint.
Do tego polecam cały temat poczytać na temat tych dwóch gwintów. Ludzie mieli tak że pod nalepkami MTS mieli grawery ta technixa, oczywiście TA jest tańszy dlatego tez skłoniło mnie to do kupienia go, i te perypetie że jest to ten sam produkt. Obecnie jestem na etapie montowania do tego, myślę ze na weekend już będzie wszystko na piko bello i wyjadę, oczywiście mogę Ci zdać informacje jak twardo jest :D
Jeszcze wyczytałem i słyszałem opinie wśród znajomych że markowe gwinty KW i innych tych dobrych znanych firm są twarde, te w cenach do 1500zł są dalej miekkie ;o
 
 
Drav
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 15
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-21, 10:22   

Kissek no to będę czekał z niecierpliwością na relacje :)
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
BartekC5 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKN
Imię: Bartek
Wiek: 25
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 301
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2013-03-21, 13:19   

KissEK napisał/a:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=77&t=423433&sid=dc4a50347e44b4587ca9c781e7ae7f71 proszę działający gwint.
Do tego polecam cały temat poczytać na temat tych dwóch gwintów. Ludzie mieli tak że pod nalepkami MTS mieli grawery ta technixa, oczywiście TA jest tańszy dlatego tez skłoniło mnie to do kupienia go, i te perypetie że jest to ten sam produkt. Obecnie jestem na etapie montowania do tego, myślę ze na weekend już będzie wszystko na piko bello i wyjadę, oczywiście mogę Ci zdać informacje jak twardo jest :D
Jeszcze wyczytałem i słyszałem opinie wśród znajomych że markowe gwinty KW i innych tych dobrych znanych firm są twarde, te w cenach do 1500zł są dalej miekkie ;o


bardzo ciekawy temat i również czekam na relację <okok>
 
 
Jarecki 
Natręt



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AFB
Imię: Jaro
Pomógł: 21 razy
Wiek: 33
Dołączył: 03 Mar 2008
Posty: 581
Skąd: Silesia
Wysłany: 2013-03-22, 17:27   

KissEK i Drav , bedziecie <mysli> http://www.a6klub.pl/ii-t...ota-vt55029.htm
sorry za OT ;)
_________________
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
KissEK 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 90
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-03-24, 15:16   

no więc mogę zdać relacje po pierwszych dwóch dniach. Jest twardo ale nie tak jak się spodziewałem ;) Gwint TA już siedzi na aucie, troszkę poszedł w dół. Wizualnie lepiej, prowadzenie również na plus. Szczerze to już bym nie chciał wrócić do standardowego ;p teraz się okaże jak to będzie wyglądać z zawieszeniem, ile wszystko wytrzyma ;)
 
 
Drav
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 15
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-24, 20:02   

heh ok dzieki :D
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
BartekC5 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKN
Imię: Bartek
Wiek: 25
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 301
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2013-03-24, 20:40   

KissEK napisał/a:
no więc mogę zdać relacje po pierwszych dwóch dniach. Jest twardo ale nie tak jak się spodziewałem ;) Gwint TA już siedzi na aucie, troszkę poszedł w dół. Wizualnie lepiej, prowadzenie również na plus. Szczerze to już bym nie chciał wrócić do standardowego ;p teraz się okaże jak to będzie wyglądać z zawieszeniem, ile wszystko wytrzyma ;)


a jak mocno go skręciłeś? Masz jakieś foty?
 
 
KissEK 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 90
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-03-25, 07:38   

Jest skręcony mniej wiecej do połowy na razie, pewnie pójdzie niżej jeszcze ale na to przyjdzie czas. Foty wrzucę jakoś na dniach.

No i wracajac do tematu szczerze to wydaje mi się że lepiej dać 200 zł mniej za TA niż MTS. Jak już mówiłem że były przypadki że pod nalepkami mts'u były grawery TA... wiec nie wiadomo co trafisz, a zawsze 200 na paliwko można zostawic ;P
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
BartekC5 
Nawiedzacz



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKN
Imię: Bartek
Wiek: 25
Dołączył: 16 Sty 2012
Posty: 301
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Wysłany: 2013-03-25, 09:48   

przeczytawszy podsumowanie obu gwintów z linku w pierwszym poście raczej bez wahania wybrałbym MTS... a myślę, że jak kupisz u ludzi siedzących w temacie zawieszeń to nie trafisz fake'a...
 
 
Drav
Nowy


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Dołączył: 26 Gru 2012
Posty: 15
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-03-25, 14:41   

Coz ;) wezme kupie tego mts' a i zdam wam relacje pewjie pod koniec mieisaca ;) i tak jak kolega wyzej czekam na fotki ;))
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
KissEK 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 90
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-03-30, 13:50   

obiecane fotki macie w temacie z moim samochodem;) KLIK
Na razie porobione telefonem ale zawsze coś ;p
 
 
Jigitt 
Normalniak



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BMK
Imię: Tomi
Wiek: 30
Dołączył: 03 Wrz 2011
Posty: 284
Skąd: Ciechanów
Wysłany: 2013-03-30, 14:18   

Powiem Ci szczerze, że dość nisko posadziłeś teraz swoją niuńkę... Gwint skręcony jest na maxa?? A co z wałkami, tj leżącymi policjantami?? Nie haczysz podwoziem?? Czy jakiś podjazd pod krawężnik, nawet niewielki jest jeszcze możliwy w miarę bezkolizyjnie??
_________________
Mówisz QUATTRO...
Myślisz AUDI...

Było: 80-B2, 100-C3, 100-C3, 100-C4, A6-C5, A6-C5FL
 
 
Audi A6 Klub
Junior Admin

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imie: Alex
Dolaczyl: 30 Paz 2007
Posty: 1732
Miasto/Region: Warszawa
KissEK 
Czasobywacz


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AFN
Imię: tomek
Pomógł: 4 razy
Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2011
Posty: 90
Skąd: Zabrze
Wysłany: 2013-03-30, 16:12   

Jeszcze nie jest na maxa skręcony, chyba ze 6 cm zostało z przodu, z tyłu to Ci nie powiem jak dużo, bym musiał zmierzyć. Z wałkami jakoś jeszcze daje rade ;p zahaczać zahaczam, najgorsze było to że po montażu wszystkiego u mojej Panny w szopie przy wyjeżdżaniu się zawiesiłem, ale pare kawałków drewna i dało rade :p Na razie to jest śmiesznie z tym, o parkowaniu przy krawężnikach to jest cieżko niestety, te najmniejsze jedynie połykam;p
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: