[ AFN 1.9 110 KM] po wymianie rozrządu cięzej odpala
[ AFN 1.9 110 KM] po wymianie rozrządu cięzej odpala
witam , ostatnio wymienialem rozrząd w mojeja a6 1.9tdi afn , po odebraniu i obserwacji dłuższej autko zaczęło cieżej palić mało tego pali wiecej licze ze z 8-9 litrów trasa jazda ekonomiczna rowny teren , jade nie wiecej niz 90 km/h wczesniej ewidetnie auto palilo mniej a pogoda była o wiele gorsza ,nie słuchałem marudzenia żony ze auto wiecej pali:)
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
pojechałem do znajomego który ustawil dokładnie rozrząd teraz zgadza sie wszystko na tip ,ale jak mowi było oki miesciło sie w stopie błędu ,70 zl za ustawienie kąta wtrysku podejmę sie tego , kolejna sprawa pompa jest mokra puszcza delikatnie nie leje sie z niej ale jest spocona ... tu wchodzi w grę regeneracja czy poprostu uszczelnienie ? bo ustawienie kąta wtrysku 70 zl byc moze uszczelnienie nie bedzieo wiele wiecej kosztowac??
- pastaldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 358
- Rejestracja: 18 wrz 2012, 20:28
- Imię: Janusz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AFB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Raczej chodzi o pompę wtryskową.Splawik pisze:Nie wymieniłeś przy rozrządzie pompy na nową? <szok>adeksus pisze: kolejna sprawa pompa jest mokra puszcza delikatnie nie leje sie z niej ale jest spocona ... tu wchodzi w grę regeneracja czy poprostu uszczelnienie ?
Jak pompa cieknie to wiemy czemu masz takie duże "spalanie" bo gubisz paliwo.
Jesli jest tylko przy nastawniku przeciek to bez problemu Ci to zrobią bez wyciągania pompy za nie wielkie pieniądze, a jak gdzies na dole to trzeba wyciągać pompę. Ale skoro twierdzisz że jest upocona to obstawiam usczelkę pod nastawnikiem lub pokrywa nastawnika.
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
w poniedziałek mam oddac auto do uszczelnienia pompy + ustawienie konta wtrysku , po tej operacji oczywiście dam znać jak ze spalaniem . Oby to była przyczyna tego zawyżonego spalania , na wszelkie "w" wymienie również czujnik temperatury
[ Dodano: 2013-03-23, 13:00 ]
[ Dodano: 2013-03-23, 13:00 ]
odpala troche lepiej, kiedyś odpalało ze 'strzału'leszek90_1990 pisze:i jak autko teraz pali?
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
zrobione , kąt wtrysku był ustawiony na 20 , teraz jest ustawiony na 70 , bo przy wartosciach 49 50 auto ciezko paliło ,według pompiarza takie ustawienie jest najlepsze dla tej pompy, poniewaz 49 ,51 to warosci nominalne dla nowego sprzetu , a pompa ulega zużyciu , dodatkowo wymienil mi 2 uszczelki na pompie ustawil dawke paliwa w granicy 3,8 i auto hula pali pięknie . spalanie na komputerze pokazywało na laptopie 3.9 3.8 przy spokojnej jezdzie:)
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga