[ ACK 2.8 193 KM] nie trzyma wolnych obrotów po wymianie aku
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 250KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
Wymień czujnik. Jeżeli chodzi o ten 4 pinowy zielony to jest pod rurą co idzie od przepływki do przepustnicy. A vag 4.9 nie za bardzo się nadaję. ON raczej tylko do sczytania błędów. Vag 311 tym na pewno robi się adaptację.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
czy to chodzi o ten czujnik co jest po lewej stronie od frontu za silnikiem ? pod rurą dolotu do przepustnicy ?
oglądałem dziś tam właśnie to jest tam czujnik niebieski i ma 4 kabelki to by było to czy w jakimś innym miejscu szukać ? bo tych czujników niby kilka jest z tego co właśnie czytałem na forum
oglądałem dziś tam właśnie to jest tam czujnik niebieski i ma 4 kabelki to by było to czy w jakimś innym miejscu szukać ? bo tych czujników niby kilka jest z tego co właśnie czytałem na forum
_________________________________ Audi Quattro______________________________
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 106
- Rejestracja: 05 sie 2012, 10:38
- Lokalizacja: Szczytno/Mazury
Tak to ten w przedliftach jest niebieski kwadratowy w półliftach i poliftach okrągły zielony .Jest ciasno ale realne wymienić ściągając tylko rurę od przepustnicy.Musisz wyciągnąć zawleczkę z czujnika wtedy wyjdzie następnie wkładasz nowy zapinasz zawleczkę wpinasz kostkę i po sprawie.Pamiętaj zanim wyjmiesz stary czujnik poczekaj aż silnik ostygnie albo chociaż odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego żeby ciśnienie zeszło.Bo inaczej ręce można poparzyć.
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
oo dzięki kolego za przydatną wskazówkęKamis23kx pisze:Tak to ten w przedliftach jest niebieski kwadratowy w półliftach i poliftach okrągły zielony .Jest ciasno ale realne wymienić ściągając tylko rurę od przepustnicy.Musisz wyciągnąć zawleczkę z czujnika wtedy wyjdzie następnie wkładasz nowy zapinasz zawleczkę wpinasz kostkę i po sprawie.Pamiętaj zanim wyjmiesz stary czujnik poczekaj aż silnik ostygnie albo chociaż odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego żeby ciśnienie zeszło.Bo inaczej ręce można poparzyć.
jutro będę majstrował spisze sobie nr z niego i zobaczę czy dostane w sklepie taki czujnik bo sami to nie wiedzą co tam ma być takie nimki
Pozdrawiam
[ Dodano: 2013-03-25, 19:31 ]
no więc czujnik wymieniony na nowy. i co się okazuje samochód odpala już normalnie obroty też trzyma lepiej i co jeszcze.... pokazuje że temperatura silnika (płynu chłodniczego) oscyluję w granicach plus minus 80' dodam że to temp podczas jazdy przy temperaturze -4,5' i nie wiem czy ten czujnik jest jakiś nie teges czy może faktycznie silnik się nie nagrzewa do końca czy może termostat no już mi się pomysły skończyły.
na starym czujniku to chwila moment i pokazywało 90' a na nowym czujniku trochę mu to zajmuje zanim się nagrzeje.
Pozdrawiam
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga